Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-21
Linia: REMONT DRÓG W M. LINIA I SMAŻYNO W GMINIE LINIA
Numer ogłoszenia: 28482 - 2013; data zamieszczenia: 21.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Linia , ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia, woj. pomorskie, tel. 58 6768582, 6768594, faks 58 676 85 69.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalinia.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT DRÓG W M. LINIA I SMAŻYNO W GMINIE LINIA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dróg w m. Linia i Smażyno w gminie Linia: Zadanie 1. Remont nawierzchni drogi gminnej w m. Linia, polegający m.in. na: - dokonaniu oględzin w terenie przez wykonawcę i inwestora, - wykonanie umocnionych poboczy z kruszywa łamanego, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwę konstrukcyjną nawierzchni, - wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym, - oczyszczenie istniejącej nawierzchni i skropienie asfaltem , - wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym, - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego. Zadanie 2. Remont nawierzchni drogi wewnętrznej w m. Smażyno, polegający m.in. na: - dokonaniu oględzin w terenie przez wykonawcę i inwestora, - wykonanie umocnionych poboczy z kruszywa łamanego, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwę konstrukcyjną nawierzchni, - wyrównanie istniejącej podbudowy kruszywem łamanym, - oczyszczenie istniejącej nawierzchni i skropienie asfaltem , - wyrównanie istniejącej podbudowy betonem asfaltowym, - ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. (CPV 45233123-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg podrzędnych, 45233220-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg, 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże doświadczenie w realizacji chociażby jednego zamówienia obejmującego budowę i/lub remont drogi w technologii zgodnej z przedmiotem zamówienia o długości co najmniej 400 mb wykonanego w ramach jednej umowy. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Jeżeli Wykonawca nie przedstawia odpisu z właściwego rejestru zobowiązany jest dołączyć do oferty dokument, potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty (nie dotyczy osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej). 2. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), 3. Wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby formularz oferty.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana terminu wykonania umowy możliwa jest ze względu na: - opóźnienia spowodowane działaniem siły wyższej - z powodu okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminalinia.com.pl/gmina,ogloszenie-o-wszczeciu-postepowania--rok-2012.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Linia
ul. Turystyczna 15,
84-223 Linia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Linia ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI LINIA
więcej: przetargi LINIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewitalizacja budynku gospodarczego w Złotopolu
- Remont wnętrza parteru budynku biurowego - kopii spichlerza ze Skandawy w Muzeum Budownictwa Ludowego - Parku Etnograficznym w Olsztynku
- Modernizacja pochylni i naświetli piwnicznych oraz pomieszczeń archiwum w budynku A2
- "Pomocna Dłoń dla mieszkańców gminy Kowary - usługi społeczne dla osób wymagających wsparcia w codziennym funkcjonowaniu - mieszkanie wspomagane z wyposażeniem oraz wyposażenie dziennego domu pomocy"
- Budowa ulicy Cichej w Budzisławiu Kościelnym
- Wykonanie szczelin dylatacyjnych w nawierzchniach betonowych wraz z ich wypełnieniem masami zalewowymi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.