Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-03
Tczew: DOSTAWA POJEMNIKÓW DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW DLA ZAKŁADU UTYLIZACJI ODPADÓW STAŁYCH SP. Z O.O. W TCZEWIE
Numer ogłoszenia: 28485 - 2012; data zamieszczenia: 03.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Stałych sp. z o. o. , ul. Rokicka 16, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 058 5328372, faks 058 5328372.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuostczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną działalnością działająca w oparciu o Kodeks Spółek Handlowych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA POJEMNIKÓW DO SELEKTYWNEJ ZBIÓRKI ODPADÓW DLA ZAKŁADU UTYLIZACJI ODPADÓW STAŁYCH SP. Z O.O. W TCZEWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dla Zakładu Utylizacji Odpadów Stałych Sp. z o.o. w Tczewie pojemników typu igloo - dzwon w ilościach: - 23 sztuk pojemników na plastik, - 37 sztuk pojemników na szkło kolorowe oraz - 20 sztuk pojemników na makulaturę. Pojemniki muszą spełniać następujące wymagania: 1) Pojemniki muszą być fabrycznie nowe, rok produkcji 2012. 2) Muszą spełniać normę PN-EN 13071-1, posiadać atest higieniczny Państwowego Zakładu Higieny oraz deklarację zgodności CE. 3) Pojemność pojemników: min. 1,5 m3 (+), (-) 0,05 m3. 4) Podstawa pojemnika w kształcie koła o średnicy max. 1500 mm. 5) Wysokość pojemników wraz z zaczepami max. 1500 mm. 6) Kolor dostarczonych pojemników, w zależności od ich przeznaczenia: - pojemniki na makulaturę - niebieski RAL 5012, - pojemniki na plastik - żółty RAL 1018, - pojemniki na szkło kolorowe - zielony RAL 6018. 7) Pojemniki mają być przystosowane do rozładunku (opróżniania) przy pomocy dźwigu HDS - z dennym systemem opróżniania bez potrzeby wykonywania dodatkowych ręcznych prac. 8) Czasza pojemników musi być wykonana z laminatu poliestrowo - szklanego zapewniającego wysoki połysk i gładkość powierzchni pojemnika bez dodatku kadmu i ołowiu. 9) Konstrukcja dna pojemnika: dwie klapy z laminatu poliestrowo - szklanego otwierane na boki wzmocnione stalą wzdłuż przedniej krawędzi, z gumowymi stopkami o zawiasach rozstawionych tak by umożliwiały całkowite opróżnienie pojemnika. 10) Wszystkie elementy stalowe w pojemnikach nie osłonięte laminatem muszą być zabezpieczone przed korozją przez ocynkowanie. 11) Każdy z pojemników musi być opatrzony napisem informującym o rodzaju składowanego w nim odpadu odpowiednio: SZKŁO, PLASTIK, PAPIER, sposobem postępowania z odpadami danego rodzaju, logiem recyklingu oraz w nazwę i logo właściciela - ZUOS Sp. z o.o. Tczew, wg. załączonego wzoru graficznego - załącznik nr 5 do SIWZ. Wszystkie napisy oraz oznaczenia muszą być wykonane niezmywalną technologią wtapiania. Logo właściciela wg. załączonego wzoru powinno zostać umieszczone na białym tle. 12) Pojemniki muszą być wyposażone w jeden otwór do wrzucania odpadów, który musi być zabezpieczony fartuchem gumowym, zabezpieczającym przed wlewaniem się wody deszczowej do wnętrza pojemnika. Otwór w pojemniku musi być kształtem dopasowany do zbieranego surowca tzn. - szkło: jeden otwór okrągły o średnicy min. 180 mm do max. 250 mm; - plastik: jeden otwór okrągły o średnicy min. 250 mm do max. 300 mm; - papier: jeden otwór prostokątny z półką ułatwiającą wsunięcie papieru do pojemnika o wymiarach min. 100 x 400 mm. 13) Pojemniki muszą być wykonane z materiału o dużej odporności na: - uszkodzenia mechaniczne, - działanie promieni UV, - chemikalia, - niskie i wysokie temperatury. 14) Okres udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 24 miesiące. Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania pojemników wykonanych z polietylenu średniej gęstości, barwionych na całej grubości ścianki. Nie dopuszcza się możliwości zaoferowania pojemników z nazwą i logiem Zamawiającego wykonanymi w formie trwałych naklejek..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.04.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał dostawę/dostawy pojemników typu igloo - dzwon do selektywnej zbiórki odpadów na łączną kwotę nie mniejszą niż 100 000 zł brutto (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączna wiedza i doświadczenie) Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zasobów niezbędnych do realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca, wskazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy, polegał będzie na zasobach tych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2.2 SIWZ składa dokument lub dokumenty określone w § 4 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817), wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Niniejszy dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio do miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Niniejszy dokument lub dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia Zamawiający wymaga wykazania, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia poprzez złożenie razem z ofertą wymaganych dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia określonych w pkt III.4.2), III.4.3) niniejszego ogłoszenia oraz dokumentów określonych w § 4 Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817) jeżeli dotyczy, odnoszących się do każdego z tych podmiotów.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej i będą dopuszczane w granicach unormowanych przepisami ustawy Prawo Zamówień publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem art. 144. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy dokonanej za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności w przypadku konieczności zmiany kwoty podatku VAT, w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawnych w szczególności podatkowych, dotyczących obowiązującej wysokości (stawki) podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuostczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Utylizacji Odpadów Stałych Sp. z o.o. w Tczewie
ul. Rokicka 16, 83-110 Tczew.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Zakład Utylizacji Odpadów Stałych Sp. z o.o. w Tczewie ul. Rokicka 16, 83-110 Tczew, sekretariat na I piętrze.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Poprawa stanu nawierzchni bitumicznych
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: "Remont kapliczki w Czarlinie"
- Budowa przedszkola na terenie Gminy Tczew
- Budowa drogi w miejscowości Boroszewo (dz. nr 167)
- Bieżące utrzymanie oznakowania poziomego dróg gminnych i wewnętrznych w mieście Tczewie w 2025 r.
- "Modernizacja dachu hali sportowej II Liceum Ogólnokształcącego w Tczewie"
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków czystości
- Dostawa pojemników do gromadzenia odpadów komunalnych wraz z ich rozstawieniem na terenie Miasta i Gminy Jedlina-Zdrój
- Dostawa maszyn i wyposażenia do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) oraz Punktu przygotowania do ponownego użycia do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Dostawa materiałów i środków ochrony środowiska do magazynów w Wędrzynie i Krośnie Odrzańskim
- Dostawa fabrycznie nowych pojemników z tworzywa sztucznego na odpady dla PGK "Saniko" Sp. z o.o. we Włocławku
- Dostawa pojemników na odpady komunalne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.