Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-27
Strzelin: Dkw-220/05/08/ZP
Numer ogłoszenia: 284913 - 2008; data zamieszczenia: 27.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Ząbkowicka 68, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. 071 3927500, faks 071 3927507.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zp_strzelin@sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dkw-220/05/08/ZP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sukcesywne do Zakładu Karnego w Strzelinie następujących artykułów spożywczych odrębnie dla każdego zadania: Zadanie 1 zamówienia w grupie 031 CPV: l.p. Nazwa ilość* Kod CPV 1 Jaja kurze kl A grupa wagowa M 150.000 sztuk 031 425 00-3 * Ilość szacunkowa Zadanie 2 zamówienia w grupie 152 CPV: l.p. Nazwa ilość* Kod CPV 1 Konserwa paprykarz szczeciński (od 250g do300g) 5.000 kg 152 400 00-2 2 Konserwa sałatka rybna (od 150g do200g) 1.500 kg 152 400 00-2 3 Konserwa szprot w sosie pomidorowym (od 150g do200g) 1.500 kg 152 400 00-2 4 Konserwa śledź w sosie pomidorowym (od 150g do200g) 1.500 kg 152 412 00-1 5 Filet śledziowy Matias- solony 2 000 kg 152 110 00-0 6 Płat śledziowy - mrożony 2.500 kg 152 210 00-3 7 Mintaj tusza- mrożony 2.500 kg 152 210 00-3 Ilość szacunkowa Zadanie 3 zamówienia w grupie 153 CPV: l.p. Nazwa ilość* Kod CPV 1 Groch łuskany połówki 2.500 kg 153 311 33-8 2 Fasola Jaś średni 2.500 kg 153 311 30-7 3 Groszek konserwowy 2.000 kg 153 314 00-1 4 Fasolka konserwowa 2.000 kg 153 314 00-1 5 Szczaw konserwowy mielony 600 kg 153 314 00-1 6 Marmolada wieloowocowa twarda 3.000 kg 153 322 30-5 7 Dżem wieloowocowy twardy 3.000 kg 153 322 90-3 8 Powidła śliwkowe 3.000 kg 153 322 00-6 9 Koncentrat pomidorowy 30% 3.000 kg 153 314 27-6 Ilość szacunkowa Zadanie 4 zamówienia w grupie 154 CPV: l.p. Nazwa ilość* Kod CPV 1 Margaryna mleczna -kostka 250g 17.000 kg 154 311 00-9 2 Olej roślinny spożywczy rafinowany 1.500 litrów 154 210 00-5 Ilość szacunkowa Zadanie 5 zamówienia zamówienia w grupie 155 CPV: l.p. Nazwa ilość* Kod CPV 1 Ser twaróg chudy-kostka 9.000 kg 155 421 00-0 2 Ser topiony do 40% 2.000 kg 155 422 00-1 3 Śmietana 12% 3.000 litrów 155 120 00-0 4 Mleko w proszku odtłuszczone 7.000 kg 155 117 00-0 * Ilość szacunkowa.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów. Jedynym kryterium stosowanym do oceny oferty jest wartość brutto zadania przedmiotu zamówienia. Wartość brutto zadania zamówienia - 100%.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr3 do SIWZ). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Poprawnie wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - (załącznik nr1 do SIWZ). W formularzu ofertowym wykonawca akceptuję warunki umowy na realizację zamówienia, przedstawione we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) dołączonym do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny
57-100 Strzelin
ul. Ząbkowicka 68.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej za pokwitowaniem w Sekretariacie Zakładu Karnego w Strzelinie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z STRZELINA
- Zakup remontera drogowego wraz z przyczepą do Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie
- Przebudowa zbiornika osadnikowego wody deszczowej zlokalizowanego na działce nr 437 w miejscowości Gościęcice
więcej: przetargi w Strzelinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy nabiału i tłuszczów dla potrzeb Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu w I półroczu 2025 roku - 4 części zamówienia
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych na poczęstunek w I turze projektu "Też mogę!"
- Dostawa artykułów spożywczych dla Publicznej Szkoły Podstawowej w Dobrem
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki Leśniczanka w Centrum Kultury i Bibliotece Publicznej w Zwierzyńcu
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych i mrożonek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.