Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-18
Łódź: ZP/19/2016
Dostawa laryngoskopów i akcesoriów do laryngoskopów dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 28491 - 2016; data zamieszczenia: 18.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/19/2016 Dostawa laryngoskopów i akcesoriów do laryngoskopów dla Instytutu CZMP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet 1
1. Uchwyt do laryngoskopu o dużej średnicy z wkładem bateryjnym z żarówką ksenonową lub diodą LED, wykonany w tzw. zielonym standardzie (zgodnie z normą ISO 7376) możliwośc sterylizacji , kompatybilny z łyżkami z poz. 3 i 4 ŁYŻKI I RĘKOJEŚCI UJETE W TYM PAKIECIE TEGO SAMEGO PRODUCENTA - 17 szt.
2. Uchwyt do laryngoskopu o małej średnicy z wkładem bateryjnym z żarówką ksenonową lub diodą LED, wykonany w tzw. zielonym standardzie (zgodnie z normą ISO 7376) mozliwośc sterylizacji , kompatybilny z łyżkami z poz. 3 i 4 . ŁYŻKI I RĘKOJEŚCI UJETE W TYM PAKIECIE TEGO SAMEGO PRODUCENTA - 15 szt.
3. Łyżka typu typu Miller rozmiary wielorazowa od 00 do 4, światłowód o dużej powierzchni przekroju całkowicie zabudowany, wykonany w tzw. zielonym standardzie (zgodnie z normą ISO 7376) możliwość sterylizacji w temp. do 134 st. C ŁYŻKI I RĘKOJEŚCI UJETE W TYM PAKIECIE TEGO SAMEGO PRODUCENTA - 35 szt.
4. Łyżka typu typu Macintosh wielorazowa rozmiary od 00 do 5, światłowód o dużej powierzchni przekroju całkowicie zabudowany, wykonany w tzw. zielonym standardzie (zgodnie z normą ISO 7376) możliwość sterylizacji do temp. 134 st. C ŁYŻKI I RĘKOJEŚCI UJETE W TYM PAKIECIE TEGO SAMEGO PRODUCENTA - 138 szt.
5. Rękojeść światłowodowa krótka do trudnych intubacji, wykonana w tzw. zielonym standardzie (zgodnie z normą ISO 7376) mozliwośc sterylizacji, kompatybilna z łyżkami z poz. 3 i 4 . ŁYŻKI I RĘKOJEŚCI UJETE W TYM PAKIECIE TEGO SAMEGO PRODUCENTA - 2 szt.
Pakiet 2
1. Uchwyt (rękojeść) do łyżek światłowodowych z jasną ksenonową żarówką z możliwością sterylizacji. Mocowanie zgodne z tzw. zieloną specyfikacją, kompatybilny ze światłowodowymi łyżkami wielo- i jednorazowymi- rozmiar średni - 1 szt.
2. Łyżki światłowodowe z antymagnetycznej stali nierdzewnej z możliwością sterylizacji, kompatybilne z uchwytem typ Miller rozmiar 00 - 2 szt.
3. Łyżki światłowodowe z antymagnetycznej stali nierdzewnej z możliwością sterylizacji, kompatybilne z uchwytem typ Miller rozmiar 0 - 2 szt.
4. Łyżki światłowodowe z antymagnetycznej stali nierdzewnej z możliwością sterylizacji, kompatybilne z uchwytem typ Miller rozmiar 1 - 2szt.
Pakiet 3
1. RĘKOJEŚĆ LARYNGOSKOPOWA DIODOWA ŚWIATŁOWODOWA MAŁA (o małej średnicy) -zasilanie bateryjne 2xR6
-funkcja ostrzegająca o wyczerpaniu baterii poprzez stopniowe zmniejszanie jasności uruchamiane elektronicznie -żywotność diodowego źródła światła - min. 50 000 godz. -źródło światła: dioda LED -powierzchnia rękojeści radełkowana -rękojeść dwumodułowa z możliwością sterylizacji modułu zewnętrznego w autoklawie - RĘKOJEŚCI ZGODNE Z NORMĄ ISO 7376-3 ( STANDARD, ZIELONEGO ZAMKA) - ŁYŻKI I RĘKOJEŚCI UJĘTE W TYM PAKIECIE TEGO SAMEGO PRODUCENTA - INSTRUKCJA OBSŁUGI W J. POLSKIM wraz z dostawą - 6 szt.
2. RĘKOJEŚĆ LARYNGOSKOPOWA DIODOWA ŚWIATŁOWODOWA KRÓTKA (o małej średnicy) -zasilanie bateryjne 2xR6 -funkcja ostrzegająca o wyczerpaniu baterii poprzez stopniowe zmniejszanie jasności uruchamiane elektronicznie -żywotność diodowego źródła światła - min. 50 000 godz.
-źródło światła: dioda LED -powierzchnia rękojeści radełkowana -rękojeść dwumodułowa z możliwością sterylizacji modułu zewnętrznego w autoklawie - RĘKOJEŚCI ZGODNE Z NORMĄ ISO 7376-3 ( STANDARD, ZIELONEGO ZAMKA) - ŁYŻKI I RĘKOJEŚCI UJĘTE W TYM PAKIECIE TEGO SAMEGO PRODUCENTA - INSTRUKCJA OBSŁUGI W J. POLSKIM wraz z dostawą - 2 szt.
3. ŁYŻKI LARYNGOSKOPU -metalowe, gładkie bez ostrych krawędzi i wgłębień, bez dodatkowych elementów łączących mogących dodatkowo gromadzić zanieczyszczenia -światłowodowe -zintegrowany światłowód o przekroju powyżej 3,5 mm -możliwość sterylizacji łyżki w autoklawie - wytrzymałość światłowodu min. 4000 cykli sterylizacyjnych w temp. 134*C TYP MILLER: -rozm. 00, dł. 76 mmx 9,5 mm -rozm. 0, dł. 80mmx10,5mm -rozm. 1, dł. 100mmx11,5mm, rozmiar wg zamówienia - ŁYŻKI ZGODNE Z NORMĄ ISO 7376-3 (STANDARD ZIELONEGO ZAMKA) - ŁYŻKI I RĘKOJEŚCI UJĘTE W TYM PAKIECIE TEGO SAMEGO PRODUCENTA - INSTRUKCJA OBSŁUGI W J. POLSKIM wraz z dostawą - 24 szt
4. ŁYŻKI LARYNGOSKOPU -metalowe, gładkie bez ostrych krawędzi i wgłębień, bez dodatkowych elementów łączących mogących dodatkowo gromadzić zanieczyszczenia -światłowodowe -zintegrowany światłowód o przekroju powyżej 3,5 mm -możliwość sterylizacji łyżki w autoklawie - wytrzymałość światłowodu min. 4000 cykli sterylizacyjnych w temp. 134*C TYP MACINTOSH: -rozm. 0, dł. 82mmx9mm -rozm. 1, dł. 93mmx11mm rozmiar wg zamówienia - ŁYŻKI ZGODNE Z NORMĄ ISO 7376-3 (STANDARD ZIELONEGO ZAMKA) - ŁYŻKI I RĘKOJEŚCI UJĘTE W TYM PAKIECIE TEGO SAMEGO PRODUCENTA - INSTRUKCJA OBSŁUGI W J. POLSKIM wraz z dostawą - 2 szt.
Pakiet 4
1. Zestaw laryngoskopów światłowodowych (dla dorosłych) z trzema rozmiarami łyżek w walizce:walizka powinna zawierać:rękojeść o średnicy 19-20mm z zasilaniem bateryjnym,łyżkę typu Macintosh z diodą LED z rozmiarze 2,3,4,wymienny światłowód.Zestaw powinien być wykonany ze stali nierdzewnej - 7 szt.
2. Zestaw laryngoskopów światłowodowych (dla dorosłych) z trzema rozmiarami łyżek w walizce:walizka powinna zawierać:rękojeść o średnicy 19-20mm z zasilaniem bateryjnym,łyżkę typu Macintosh z diodą LED z rozmiarze 3,4,5 ,wymienny światłowód.Zestaw powinien być wykonany ze stali nierdzewnej - 7 szt.
3. Zestaw laryngoskopów światłowodowych (dla dorosłych) z trzema rozmiarami łyżek w walizce:walizka powinna zawierać:rękojeść o średnicy 30-32mm z zasilaniem bateryjnym,łyżkę typu Macintosh z diodą LED z rozmiarze 3,4,5 ,wymienny światłowód.Zestaw powinien być wykonany ze stali nierdzewnej - 1 szt.
Pakiet 5
1. Kleszczyki intubacyjne dla noworodków typu Magilla dł.150-160 mm - 6 szt.
2. Kleszczyki intubacyjne dla niemowląt i dzieci typu Magilla dł.200mm - 6 szt.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1. Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679. - Oświadczenie Wykonawcy, którego wzór stanowi Załącznik do SIWZ.
2. Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów - Aktualne katalogi, ulotki informacyjne lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie przez zaoferowane wyroby wymagań Zamawiającego.
3. Informacje dotyczące dezynfekcji sprzętu. - Oświadczenie dotyczące preparatów służących do dezynfekcji sprzętu.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia z wykazem zakresu części zamówienia zlecanych podwykonawcom.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres gwarancji - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1) zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2) niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3) zmiany sposobu konfekcjonowania, (w wyniku niniejszej zmiany Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji);
4) zmiany przedmiotowej / produkt zamienny jeśli wystąpi trwały brak produktu, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie;
5) zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
6) zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
7) zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
8) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku terminu obowiązywania umowy dłuższego niż 12 miesięcy, w przypadku zmiany:
1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, w zakresie określonym w umowie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i innych urządzeń biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Świadczenie usług terapii traumy w projekcie "#Rodzina"
- Dostosowanie wybranych obiektów bazy GESUT do obowiązujących przepisów
- Dostosowanie wybranych obiektów bazy GESUT do obowiązujących przepisów
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadań inwestycyjnych polegających na budowie Psich Parków
- Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw instalacji systemów sygnalizacji w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - trzy części).
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Lampa operacyjna bezcieniowa, dwuczaszowa z kamerą
- Dostawa, montaż i uruchomienie aparatu RTG dla Szpitala w Kamieniu Pomorskim Sp. Z o.o.
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Porty naczyniowe
- Dostawa drobnego sprzętu
- Na sukcesywne dostawy materiałów medycznych jednorazowego użytku
- Dostawa wyrobów stosowanych do radioterapii i brachyterapii dla UCK
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.