eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźZP/19/2016 Dostawa laryngoskopów i akcesoriów do laryngoskopów dla Instytutu CZMP

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-18

Łódź: ZP/19/2016 Dostawa laryngoskopów i akcesoriów do laryngoskopów dla Instytutu CZMP
Numer ogłoszenia: 28491 - 2016; data zamieszczenia: 18.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut "Centrum Zdrowia Matki Polki" , ul. Rzgowska 281/289, 93-338 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 271 17 52; 271 17 53, faks 42 271 17 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iczmp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/19/2016 Dostawa laryngoskopów i akcesoriów do laryngoskopów dla Instytutu CZMP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pakiet 1
1. Uchwyt do laryngoskopu o dużej średnicy z wkładem bateryjnym z żarówką ksenonową lub diodą LED, wykonany w tzw. zielonym standardzie (zgodnie z normą ISO 7376) możliwośc sterylizacji , kompatybilny z łyżkami z poz. 3 i 4 ŁYŻKI I RĘKOJEŚCI UJETE W TYM PAKIECIE TEGO SAMEGO PRODUCENTA - 17 szt.
2. Uchwyt do laryngoskopu o małej średnicy z wkładem bateryjnym z żarówką ksenonową lub diodą LED, wykonany w tzw. zielonym standardzie (zgodnie z normą ISO 7376) mozliwośc sterylizacji , kompatybilny z łyżkami z poz. 3 i 4 . ŁYŻKI I RĘKOJEŚCI UJETE W TYM PAKIECIE TEGO SAMEGO PRODUCENTA - 15 szt.
3. Łyżka typu typu Miller rozmiary wielorazowa od 00 do 4, światłowód o dużej powierzchni przekroju całkowicie zabudowany, wykonany w tzw. zielonym standardzie (zgodnie z normą ISO 7376) możliwość sterylizacji w temp. do 134 st. C ŁYŻKI I RĘKOJEŚCI UJETE W TYM PAKIECIE TEGO SAMEGO PRODUCENTA - 35 szt.
4. Łyżka typu typu Macintosh wielorazowa rozmiary od 00 do 5, światłowód o dużej powierzchni przekroju całkowicie zabudowany, wykonany w tzw. zielonym standardzie (zgodnie z normą ISO 7376) możliwość sterylizacji do temp. 134 st. C ŁYŻKI I RĘKOJEŚCI UJETE W TYM PAKIECIE TEGO SAMEGO PRODUCENTA - 138 szt.
5. Rękojeść światłowodowa krótka do trudnych intubacji, wykonana w tzw. zielonym standardzie (zgodnie z normą ISO 7376) mozliwośc sterylizacji, kompatybilna z łyżkami z poz. 3 i 4 . ŁYŻKI I RĘKOJEŚCI UJETE W TYM PAKIECIE TEGO SAMEGO PRODUCENTA - 2 szt.
Pakiet 2
1. Uchwyt (rękojeść) do łyżek światłowodowych z jasną ksenonową żarówką z możliwością sterylizacji. Mocowanie zgodne z tzw. zieloną specyfikacją, kompatybilny ze światłowodowymi łyżkami wielo- i jednorazowymi- rozmiar średni - 1 szt.
2. Łyżki światłowodowe z antymagnetycznej stali nierdzewnej z możliwością sterylizacji, kompatybilne z uchwytem typ Miller rozmiar 00 - 2 szt.
3. Łyżki światłowodowe z antymagnetycznej stali nierdzewnej z możliwością sterylizacji, kompatybilne z uchwytem typ Miller rozmiar 0 - 2 szt.
4. Łyżki światłowodowe z antymagnetycznej stali nierdzewnej z możliwością sterylizacji, kompatybilne z uchwytem typ Miller rozmiar 1 - 2szt.
Pakiet 3
1. RĘKOJEŚĆ LARYNGOSKOPOWA DIODOWA ŚWIATŁOWODOWA MAŁA (o małej średnicy) -zasilanie bateryjne 2xR6 -funkcja ostrzegająca o wyczerpaniu baterii poprzez stopniowe zmniejszanie jasności uruchamiane elektronicznie -żywotność diodowego źródła światła - min. 50 000 godz. -źródło światła: dioda LED -powierzchnia rękojeści radełkowana -rękojeść dwumodułowa z możliwością sterylizacji modułu zewnętrznego w autoklawie - RĘKOJEŚCI ZGODNE Z NORMĄ ISO 7376-3 ( STANDARD, ZIELONEGO ZAMKA) - ŁYŻKI I RĘKOJEŚCI UJĘTE W TYM PAKIECIE TEGO SAMEGO PRODUCENTA - INSTRUKCJA OBSŁUGI W J. POLSKIM wraz z dostawą - 6 szt.
2. RĘKOJEŚĆ LARYNGOSKOPOWA DIODOWA ŚWIATŁOWODOWA KRÓTKA (o małej średnicy) -zasilanie bateryjne 2xR6 -funkcja ostrzegająca o wyczerpaniu baterii poprzez stopniowe zmniejszanie jasności uruchamiane elektronicznie -żywotność diodowego źródła światła - min. 50 000 godz. -źródło światła: dioda LED -powierzchnia rękojeści radełkowana -rękojeść dwumodułowa z możliwością sterylizacji modułu zewnętrznego w autoklawie - RĘKOJEŚCI ZGODNE Z NORMĄ ISO 7376-3 ( STANDARD, ZIELONEGO ZAMKA) - ŁYŻKI I RĘKOJEŚCI UJĘTE W TYM PAKIECIE TEGO SAMEGO PRODUCENTA - INSTRUKCJA OBSŁUGI W J. POLSKIM wraz z dostawą - 2 szt.
3. ŁYŻKI LARYNGOSKOPU -metalowe, gładkie bez ostrych krawędzi i wgłębień, bez dodatkowych elementów łączących mogących dodatkowo gromadzić zanieczyszczenia -światłowodowe -zintegrowany światłowód o przekroju powyżej 3,5 mm -możliwość sterylizacji łyżki w autoklawie - wytrzymałość światłowodu min. 4000 cykli sterylizacyjnych w temp. 134*C TYP MILLER: -rozm. 00, dł. 76 mmx 9,5 mm -rozm. 0, dł. 80mmx10,5mm -rozm. 1, dł. 100mmx11,5mm, rozmiar wg zamówienia - ŁYŻKI ZGODNE Z NORMĄ ISO 7376-3 (STANDARD ZIELONEGO ZAMKA) - ŁYŻKI I RĘKOJEŚCI UJĘTE W TYM PAKIECIE TEGO SAMEGO PRODUCENTA - INSTRUKCJA OBSŁUGI W J. POLSKIM wraz z dostawą - 24 szt
4. ŁYŻKI LARYNGOSKOPU -metalowe, gładkie bez ostrych krawędzi i wgłębień, bez dodatkowych elementów łączących mogących dodatkowo gromadzić zanieczyszczenia -światłowodowe -zintegrowany światłowód o przekroju powyżej 3,5 mm -możliwość sterylizacji łyżki w autoklawie - wytrzymałość światłowodu min. 4000 cykli sterylizacyjnych w temp. 134*C TYP MACINTOSH: -rozm. 0, dł. 82mmx9mm -rozm. 1, dł. 93mmx11mm rozmiar wg zamówienia - ŁYŻKI ZGODNE Z NORMĄ ISO 7376-3 (STANDARD ZIELONEGO ZAMKA) - ŁYŻKI I RĘKOJEŚCI UJĘTE W TYM PAKIECIE TEGO SAMEGO PRODUCENTA - INSTRUKCJA OBSŁUGI W J. POLSKIM wraz z dostawą - 2 szt.
Pakiet 4
1. Zestaw laryngoskopów światłowodowych (dla dorosłych) z trzema rozmiarami łyżek w walizce:walizka powinna zawierać:rękojeść o średnicy 19-20mm z zasilaniem bateryjnym,łyżkę typu Macintosh z diodą LED z rozmiarze 2,3,4,wymienny światłowód.Zestaw powinien być wykonany ze stali nierdzewnej - 7 szt.
2. Zestaw laryngoskopów światłowodowych (dla dorosłych) z trzema rozmiarami łyżek w walizce:walizka powinna zawierać:rękojeść o średnicy 19-20mm z zasilaniem bateryjnym,łyżkę typu Macintosh z diodą LED z rozmiarze 3,4,5 ,wymienny światłowód.Zestaw powinien być wykonany ze stali nierdzewnej - 7 szt.
3. Zestaw laryngoskopów światłowodowych (dla dorosłych) z trzema rozmiarami łyżek w walizce:walizka powinna zawierać:rękojeść o średnicy 30-32mm z zasilaniem bateryjnym,łyżkę typu Macintosh z diodą LED z rozmiarze 3,4,5 ,wymienny światłowód.Zestaw powinien być wykonany ze stali nierdzewnej - 1 szt.
Pakiet 5
1. Kleszczyki intubacyjne dla noworodków typu Magilla dł.150-160 mm - 6 szt.
2. Kleszczyki intubacyjne dla niemowląt i dzieci typu Magilla dł.200mm - 6 szt.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty


    1. Potwierdzenie dopuszczenia produktu do obrotu na terytorium RP zgodnie z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010, Dz.U. Nr 107, poz. 679. - Oświadczenie Wykonawcy, którego wzór stanowi Załącznik do SIWZ.
    2. Dokumenty opisujące specyfikę wyrobów - Aktualne katalogi, ulotki informacyjne lub inne dokumenty potwierdzające spełnianie przez zaoferowane wyroby wymagań Zamawiającego.
    3. Informacje dotyczące dezynfekcji sprzętu. - Oświadczenie dotyczące preparatów służących do dezynfekcji sprzętu.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia z wykazem zakresu części zamówienia zlecanych podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


1. Na podstawie art.144 ust. 1 PZP Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach:
1) zmiany numeru katalogowego lub nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
2) niewykorzystania ilości w okresie trwania umowy - Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu obowiązywania umowy;
3) zmiany sposobu konfekcjonowania, (w wyniku niniejszej zmiany Zamawiający przewiduje możliwość zmiany ceny jednostkowej opakowania, która zostanie wyliczona z proporcji);
4) zmiany przedmiotowej / produkt zamienny jeśli wystąpi trwały brak produktu, przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, po cenie nie wyższej niż cena jednostkowa zaoferowana w ofercie;
5) zmiany organizacyjnej Instytutu CZMP istotnej dla realizacji niniejszej umowy;
6) zmiany formy prawnej prowadzonej działalności gospodarczej;
7) zmiany adresu siedziby firmy, zmiany adresu zamieszkania właściciela lub współwłaściciela firmy;
8) zmiany wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy, w przypadku terminu obowiązywania umowy dłuższego niż 12 miesięcy, w przypadku zmiany:
1) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
2) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę, w zakresie określonym w umowie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iczmp.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Samodzielna Sekcja Zamówień Publicznych Instytutu Centrum Zdrowia Matki Polki, pawilon A (Ginekologiczno-Położniczy), poziom 0, pokój Nr 15 ul. Rzgowska 281/289, 93 - 338 Łódź.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.