To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-19
Warszawa: Świadczenie usług zakwaterowania (zapewnienia noclegów) i wyżywienia w formie pakietu konferencyjnego oraz zapewnienie sali konferencyjnej w związku z realizacją przedsięwzięcia VI Międzynarodowego Forum Finansowo - Bankowego, pt. Procesy inwestycyjne w rozwoju gospodarczym.
Numer ogłoszenia: 284934 - 2013; data zamieszczenia: 19.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 63841 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP, ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5931390, faks 022 5931391.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług zakwaterowania (zapewnienia noclegów) i wyżywienia w formie pakietu konferencyjnego oraz zapewnienie sali konferencyjnej w związku z realizacją przedsięwzięcia VI Międzynarodowego Forum Finansowo - Bankowego, pt. Procesy inwestycyjne w rozwoju gospodarczym..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia CPV: 55000000-0 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług zakwaterowania (zapewnienia noclegów) i wyżywienia w formie pakietu konferencyjnego oraz zapewnienie sali konferencyjnej w związku z realizacją przedsięwzięcia VI Międzynarodowego Forum Finansowo - Bankowego pt. Procesy inwestycyjne w rozwoju gospodarczym Zamówienie obejmuje zapewnienie zakwaterowania (zapewnienia noclegów) i wyżywienia w formie pakietu konferencyjnego dla uczestników oraz zapewnienie sali konferencyjnej. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia: a. usługi noclegu obejmującej zakwaterowanie uczestników konferencji - 30 miejsc noclegowych w pokojach 1-osobowych i 70 miejsc w pokojach 2-osobowych z zastrzeżeniem, iż w konferencji udział wezmą uczestnicy w liczbie około 100 osób, których opłaty za usługi hotelowe i żywieniowe pokryje Zamawiający. Ostateczna liczba uczestników ze strony Zamawiającego zostanie przekazana Wykonawcy do dnia 02.11.2013 r. włącznie. Uczestnicy konferencji będą zakwaterowani w obiekcie obrad, w którym odbędzie się konferencja lub w kilku obiektach połączonych ze sobą ciągami komunikacyjnymi, bez konieczności wychodzenia na zewnątrz. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rozliczenia noclegów na podstawie faktycznego wykorzystania miejsc hotelowych. b. wyżywienie dla około 100 osób (śniadanie, obiad i kolacja) wydawane jednocześnie (w jednej turze bez podziału na godziny spożywania), w sali lub salach jadalnych rozmieszczonych w obiekcie obrad z zapewnieniem minimalnej powierzchni 1,0 m2 na 1 osobę i stanowiących stały element struktury organizacyjnej obiektu obrad. Zamawiający nie dopuszcza realizacji wyżywienia w innych doraźnie przygotowanych miejscach, zarówno w obiekcie obrad, jak też poza nim oraz z wykorzystaniem zastawy niejednolitego wzoru lub zastawy i sztućców jednorazowych. Zamawiający ponadto zastrzega sobie, aby posiłki odbywały się w pomieszczeniu lub w części pomieszczenia z wyodrębnionym obszarem zarezerwowanym wyłącznie dla uczestników konferencji. Szczegółowy opis wyżywienia zawiera załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ. c. Udostępnienie sali konferencyjnej oraz innych pomieszczeń i powierzchni, umożliwiających przeprowadzenie przedsięwzięcia VI Międzynarodowego Forum Finansowo - Bankowego, pt. (Procesy inwestycyjne w rozwoju gospodarczym). W celu zapewnienia właściwej realizacji konferencji, utrzymania jej wysokiego standardu, oprawy odpowiedniej dla przedsięwzięcia międzynarodowego oraz realizacji zaplanowanych zadań, w tym wypoczynku w czasie wolnym, Zamawiający określa następujące wymagania, niezbędne do spełnienia przez Wykonawcę: a. Przedsięwzięcie powinno być zrealizowane w obiekcie stanowiącym zamknięty i strzeżony całodobowo kompleks zabudowań (np. centrum konferencyjne, hotel, ośrodek wypoczynkowy itp.), z przyległym terenem, zwanym dalej obiektem obrad. Zamawiający nie dopuszcza realizacji przedsięwzięcia w obiekcie i na obszarze wykorzystywanym przez inne podmioty prawne do prowadzenia działalności gospodarczej, usługowej, itp. z wyłączeniem spółek zależnych, niezbędnych do realizacji przebiegu konferencji. b. Baza hotelowa obiektu obrad powinna być zaszeregowana do kategorii (cztery gwiazdki) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie ( Dz. U. 06 Nr 22 poz.169) i umożliwiać jednoczesne zakwaterowanie w jednym obiekcie dla wszystkich uczestników konferencji. c. Obiekt obrad musi być usytuowany w odległości nie większej niż 50 km mierzonej wzdłuż ulic_dróg o nawierzchniach twardych od siedziby Zamawiającego, od Warszawy dojazd jedynie po drogach twardych. d. Obiekt obrad nie może znajdować się w bliskim sąsiedztwie obiektów przemysłowych lub ciągów komunikacyjnych o znacznej intensywności ruchu. e. Obiekt obrad powinien być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. f. Obiekt obrad powinien posiadać teren zewnętrzny utwardzony, umożliwiający zorganizowanie dużej ekspozycji promocyjno-reklamowej. g. Obiekt obrad powinien mieć bezpośredni dostęp do zbiornika wodnego o powierzchni przynajmniej 5 km2, typu jezioro, zalew, z możliwością samodzielnego zorganizowania przez uczestników rejsu statkiem oraz plażę z bezpośrednim dostępem do wody o powierzchni min. 60 m2. h. Na terenie obiektu obrad musi znajdować się: . obszar zieleni o powierzchni przynajmniej 1ha z zadrzewieniem liściastym i_lub iglastym, pełniący funkcje rekreacyjne i zapewniający aktywny wypoczynek uczestnikom konferencji - Zamawiający nie dopuszcza rozwiązań o charakterze doraźnym lub osłonowym, . baza sportowo-rekreacyjna w tym: korty tenisowe, boiska, basen kryty o długości min. 20 m, przystań wodna ze sprzętem pływającym, dostępnym dla uczestników konferencji nieodpłatnie, . bezpłatny parking samochodowy dla około 100 samochodów osobowych uczestników konferencji i 2 autokarów, z nadzorowanym i kontrolowanym wjazdem oraz wyjazdem pojazdów w czasie trwania konferencji, . recepcja z obsługą, w pobliżu której możliwe będzie zorganizowanie przez Zamawiającego 4 osobowego stoiska rejestracji uczestników konferencji i przekazania im materiałów informacyjno-konferencyjnych. Zamawiający wymaga aby w każdym momencie w ciągu trwania konferencji recepcję obsługiwała przynajmniej jedna osoba posługująca się swobodnie językiem angielskim. i. W obiekcie obrad Wykonawca powinien posiadać: -salę konferencyjną plenarną o powierzchni co najmniej 260 m2 i wysokości co najmniej 4 m, z miejscami siedzącymi w liczbie przynajmniej 150, w układzie teatralnym, posiadającą wyposażenie audiowizualne umożliwiające, nagłośnienie i prezentację materiałów, -salę konferencyjną (lub hol) do organizacji sesji plakatowej z udziałem około 120 osób na stojąco, z możliwością rozmieszczenia około 30 paneli o wymiarach 200x100 cm2 umożliwiających przyczepianie plakatów, -salę konferencyjną plenarną (lub hol), w której istnieje możliwość rozstawienia rollupów/bannerów sponsorów konferencji w reprezentacyjnym miejscu, tzn. przy wejściu do centrum kongresowego/przy wejściu do sali konferencyjnej/w sali konferencyjnej..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.00.00.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HOTEL WARSZAWIANKA CENTRUM KONGRESOWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
HOTEL WARSZAWIANKA CENTRUM KONGRESOWE SP. Z O.O.
- Hotel Warszawianka Centrum Kongresowe Sp. z o.o., Jachranka 77, 05-140 Serock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 65338,86
Oferta z najniższą ceną: 65338,86 / Oferta z najwyższą ceną: 87890,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostawa posiłków dla wychowanków Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Słabowidzących nr 8 w Warszawie
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.