eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BędzinModernizacja budynku mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. Potockiego 7 w Będzinie, w zakresiea. renowacja elewacji oficyny z częściową wymianą stolarki okiennej, b. remont klatek schodowych budynku frontowego i oficyny z likwidacją w.c. w klatce schodowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-19

Będzin: Modernizacja budynku mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. Potockiego 7 w Będzinie, w zakresie: a. renowacja elewacji oficyny z częściową wymianą stolarki okiennej, b. remont klatek schodowych budynku frontowego i oficyny z likwidacją w.c. w klatce schodowej budynku frontowego i przeniesieniem ich do mieszkań, wymianą stolarki okiennej i drzwiowej. c. naprawa dachu,
Numer ogłoszenia: 284970 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych sp. z o.o. , ul. Krakowska 16, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 032 2674261, 2674262, faks 032 2674261, 2674262.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.bedzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Adm.samorządowej; Zarządzanie na zlecenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. Potockiego 7 w Będzinie, w zakresie: a. renowacja elewacji oficyny z częściową wymianą stolarki okiennej, b. remont klatek schodowych budynku frontowego i oficyny z likwidacją w.c. w klatce schodowej budynku frontowego i przeniesieniem ich do mieszkań, wymianą stolarki okiennej i drzwiowej. c. naprawa dachu,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ad. a. - Częściowa wymiana stolarki okiennej aktualnie drewnianej skrzynkowej na stolarkę PCV w ilości 35.846 m2, profile w kolorze białym, pięciokomorowe, szklenie szyby zespolone o współczynniku K = 1,1 W(m2*K), okucia obwiedniowe z mikrowentylacją z zastosowaniem nawiewników okiennych z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych. - roboty renowacyjne elewacji frontowej i ściany szczytowej oficyny poprzez wykonanie tynku akrylowego na warstwie zbrojonej (bez warstwy izolacyjnej styropianu) - 362,499 m2 , - remont balkonów polegający na demontażu istniejących podestów z bali drewnianych, montażu nowych podestów balkonowych opartych na płytach kompozytowych o wym. 1180x2400 - szt 3. Zamawiający przyjął balkony dostawne, oparte na płytach kompozytowych firmy COMPOSITES Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, - montaż i demontaż rusztowań ad. b. - wymiana drzwi do klatek schodowych aktualnie drewnianych na drzwi aluminiowe, malowane proszkowo, szklone szkłem bezpiecznym - drzwi 6,765 m2 - wymiana okien i drzwi balkonowych na klatkach schodowych aktualnie drewnianych na okna i drzwi balkonowe PCV, okna jak w pkt. a w ilości 15.039 m2 - z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych - likwidacja pomieszczeń w.c. na klatce schodowej w budynku frontowym i przeniesienie ich do mieszkań (roboty murarskie, tynkarskie, malarskie, posadzkarskie, wod.kan. i elektryczne), - roboty tynkarskie, malarskie, stolarskie, ślusarskie klatki schodowej w budynku frontowym i oficynie, ad. c. - jednokrotne krycie dachu papą termozgrzewalną grub. 4,7 mm w kolorze czerwonym z przemurowaniem kominów ponad dachem , wykonanie tynków kominów , wymiana obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych - pow. dachu 247,10 m2,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.19.10 - Naprawa dachów 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad.1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, ad.2. - 2.1 wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, co najmniej dwóch robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty i miejsca wykonania - załącznik nr 5 do SIWZ. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia Zamawiający uzna: wykazanie minimum dwóch robót o wartości nie mniejszej niż 150. 000,00 złotych brutto każda, których realizacja polegała na robotach związanych z modernizacją elewacji, wymianą stolarki i robotach dekarskich wykonanych w technologii pap termozgrzewalnych, robotach wodno-kanalizacyjnych łącznie. (Roboty mogą dotyczyć jednego obiektu lub mogą dotyczyć różnych realizacji np. oddzielnie roboty elewacyjne z wymianą stolarki, roboty dekarskie, roboty wod.-kan., Ważne, by łączna ich wartość spełniła wymóg określony powyżej , tj. suma robót = 150.000,00 zł brutto x2), 2.2. dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa zostały wykonane należycie, np. listy referencyjne. 2.3. wykazanie, że Wykonawca dysponuje min.1 osobą posiadającą niezbędne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i instalacyjnej należącą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego poprzez zamieszczenie w ofercie dokumentów tych osób: a./ uprawnień budowlanych ( konstrukcyjno-budowlanych i instalacyjnych), b./ zaświadczenia właściwej Izby Samorządu Zawodowego. ad.3. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN ad. 4. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.bedzin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o., 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16, pokój nr 9 w cenie 30 zł (słownie złotych: trzydzieści).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2009 godzina 09:45, miejsce: Miejski Zakład Budynków Mieszkalnych Sp. z o.o., 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16, pokój nr 16 - sekretariat I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.