Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-23
Chocianów: Pełnienie dyżurów przeciwpożarowych na dostrzegalniach p.poż
oraz w Punkcie Alarmowo - Dyspozycyjnym w okresie zagrożenia pożarowego w Nadleśnictwie Chocianów w 2011 r.
Numer ogłoszenia: 28500 - 2011; data zamieszczenia: 23.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Chocianów , ul. Kościuszki 23, 59-140 Chocianów, woj. dolnośląskie, tel. 76 8183500, faks 76 8183506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl/chocianow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie dyżurów przeciwpożarowych na dostrzegalniach p.poż oraz w Punkcie Alarmowo - Dyspozycyjnym w okresie zagrożenia pożarowego w Nadleśnictwie Chocianów w 2011 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie dyżurów przeciwpożarowych na dwóch dostrzegalniach p.poż oraz w Punkcie Alarmowo - Dyspozycyjnym - (PAD) na terenie Nadleśnictwa Chocianów w roku 2011. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) kod - 75251120-7 - usługi ochrony przeciwpożarowej lasów Charakterystyka dostrzegalni: - dostrzegalnia RTV (technologia telewizji przemysłowej) - miejscowość Wierzbowa, - dostrzegalnia tradycyjna - wieża metalowa o konstrukcji kratownicowej (wysokość 41m) z pomostami spoczynkowymi. W kabinie brak jest prądu elektrycznego. - Leśnictwo Parchów oddz. 260b. Punkt Alarmowo Dyspozycyjny zlokalizowany jest przy siedzibie Nadleśnictwa w Chocianowie na ul. Kościuszki 23. PAD pełni również funkcję punktu dyspozycyjnego bazy lotniczej w Lubinie. Dyżury p.poż prowadzone są w okresie zagrożenia pożarowego - szczegółowy termin rozpoczęcie i zakończenie dyżurów określane jest poleceniem Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych we Wrocławiu. Za termin w którym należy być przygotowanym do pełnienia dyżurów (okres obowiązywania umowy) należy przyjąć okres od 15.03.2011r. do 15.10.2011r. Dyżur jest pełniony codziennie od poniedziałku do niedzieli włącznie, przez 1 - 12 godzin w porze dziennej w zakresie czasowym 9.00 - 21.00 godz., w okresie występowania zagrożenia pożarowego lasu (I ÷ III). Czas zakończenie dyżuru ulega zmianie w zależności od długości dnia (widoczność) i będzie wahał się pomiędzy godz.18 - 21. Przy zerowym stopniu zagrożenia pożarowego lub zagrożeniu wyższym po decyzji Kierownika Dyżuru dyżur jest odwoływany. Czas pracy w ciągu danego dnia na dostrzegalniach i PAD nie jest jednakowy z powodu występowania różnych długości czasowych dnia (dobra widoczność) oraz zmiennych warunków pogodowych (stopnia zagrożenia pożarowego lasu - wilgotności, opadów deszczu) na terenie Nadleśnictwa. Z tym że PAD kończy pracę jako ostatni. Praca obserwatora na dostrzegalni oraz dyżurnego w PAD jest w systemie ciągłym przez cały sezon. Dyżur w miesiącu może trwać praktycznie 0 - 30 (31) dni bez dni wolnych. Przez dyżurnego z PAD w siedzibie zamawiającego, zamawiający codziennie informuje w godzinach: 9.10 - 9.30 lub 13.10 - 13.30 o czasie (godzinie) rozpoczęcia dyżuru przeciwpożarowego tego samego dnia bądź odwołaniu dyżuru w danym dniu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający, w stosunku do zamówień określonych przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 PZP, w wysokości nie przekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego na dostrzegalniach oraz PAD gdyby warunki pogodowe i wysokie zagrożenie pożarowe wpłynęły na znaczące zwiększenie ilości roboczogodzin wykonanych dyżurów.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.25.11.20 - Usługi ochrony przeciwpożarowej lasów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : 1 500 zł 2) Wadium może być wnoszone wedle wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych i poręczeniach spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy obowiązkowo wpłacić przelewem z rachunku bankowego oferenta na rachunek bankowy zamawiającego: BZ WBK 33 1090 2e9 0000 0005 5003 0865 (brak wadium na wskazanym rachunku przed terminem składania ofert skutkuje wykluczeniem). 4) Wadium w formie gotówki nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego (I piętro). 5) Wadium należy wnieść w terminie do dnia 10 marca 2011r. do godz. 9.30. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania na rachunku zamawiającego. 6) Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7) Wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami - minimalnie 2 - osobowa obsada każdego stanowiska pracy, posiadającymi doświadczenie w pracy na takich samych lub podobnych stanowiskach pracy - odpowiednio dyżurny obserwator na dostrzegalni i dyżurny PAD. Minimalne doświadczenie to praca na odpowiednim stanowisku nieprzerwanie przez co najmniej 6 miesiące w ciągu ostatnich 5 lat.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 30 000 zł;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wroclaw.lasy.gov.pl/index.php?option=com_alphacontent&nadl=lasy_chocianow&Itemid=879&tpe=chocianow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Chocianów
ul. Kościuszki 23
59-140 Chocianów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2011 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Chocianów w Chocianowie przy ul. Kościuszki 23 59-140 Chocianów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI CHOCIANÓW
więcej: przetargi CHOCIANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz pełnienia dyżurów przeciwpożarowych w Punkcie Alarmowo Dyspozycyjnym Nadleśnictwa Maskulińskie w roku 2025
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości biura i jego otoczenia oraz pełnienie dyżurów przeciwpożarowych w Nadleśnictwie Sarbia w roku 2025.
- Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Świdwin w 2006 roku.
- Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w 2006 r. w Nadleśnictwie Sławno.
- usługi leśne w roku 2006.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.