eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › rozwój sektora MŚP w Ełku poprzez poprawę dostępu przez obwodnicę miasta-V etap.Kontrakt

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-17

POZYCJA 28502

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ełk: rozwój sektora MŚP w Ełku poprzez poprawę dostępu przez obwodnicę miasta-V etap.Kontrakt: PL2003/004-379/05.36

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Urząd Miasta, do kontaktów: Halina Bender, ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6109251, e-mail: zium@elk.com.pl, www.elk.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Urząd Miasta w Ełku, Halina Bender, ul. M. J. Piłsudskiego 4, pok.70, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6109251, fax 087-6102059, e-mail: zium@elk.com.pl, www.elk.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miasta w Ełku, Halina Bender, ul. M. J. Piłsudskiego 4, pok.70, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6109251, fax 087-6102059, e-mail: zium@elk.com.pl, www.elk.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miasta w Ełku, Halina Bender, ul. M. J. Piłsudskiego 4, pok.14 Sekretariat, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6109251, fax 087-6102059, e-mail: zium@elk.com.pl, www.elk.pl.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozwój sektora MŚP w Ełku poprzez poprawę dostępu przez obwodnicę miasta-V etap.Kontrakt: PL2003/004-379/05.36. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: wykonanie nowobudowanej nitki ulicy Grajewskiej wraz z chodnikami na odcinku od ulicy Baranki do Jana Pawła II wraz ze skablowaniem linii napowietrznej SN 15kV,wykonanie modernizacji ronda spowalniającego u zbiegu ulic Przemysłowej, Grajewskiej i Kilińskiego wraz z przebudową i zabezpieczeniem infrastruktury towarzyszącej - wykonanie kanalizacji deszczowej, o śr. 200- 1200mm. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Ełk, ul. Grajewska oraz skrzyżowanie ulic Kilińskiego, Grajewskiej i Przemysłowej. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.28 - Ronda Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.28 - Roboty budowlane w zakresie rond Oryginalny kod CPV: 45.23.32.24 - Drogi dwupasmowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.24 - Roboty budowlane w zakresie dróg dwupasmowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Budowa dróg o nawierzchni bitumicznej - 22460 m2, budowa chodników o nawierzchni z kostki betonowej i płytek betonowych- 7050 m2, budowa kanalizacji deszczowej z systemem podczyszczania- 1826 mb, przebudowa sieci ciepłowniczej- 422 mb, przebudowa sieci wodociągowej- 709 mb, budowa kanalizacji sanitarnej- 515 mb, remont kanalizacji sanitarnej- 220 mb, przebudowa linii napowietrznej SN 15kV na linię kablową - 3060 mb, budowa linii oświetleniowej- 1480 mb,. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 11;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 100 000 PLN lub 25 000 EURO. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: III.2.1. Aby udokumentować, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi załączyuć dokumenty finansowe zgodne z SIWZ i wykazać,że: -Uzyskał w okresie ostatnich trzech lat średni roczny przychód w wysokości nie mniejszej niż 15.2 mln PLN, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W wypadku innych walut należy przyjąć przelicznik równy średniemu rocznemu kursowi Europejskiego Banku Centralnego w dniu 31 grudnia danego roku. -Posiada dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości nie mniejszej niż 4mln PLN lub 1mln EURO. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki ekonomiczno- finansowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. III.2.2) Informację i dokumenty potwierdzające fakt dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. III.2.3) Potencjał techniczny- informacje o potencjale technicznym Wykonawcy zgodnie z SIWZ.Wykonawca winien posiadać lub mieć zapewniony dostęp do następujących urządzeń i sprzętu: wytwórnia mas bitumicznych min. 100Mg szt1, rozkładarka masy asfaltowej szer 7m szt.1 walec wibracyjny okołkowany 15Mg szt1 III.2.4) Doświadczenie zawodowe- informację i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 2 projektów, odpowiadających swoim rodzajem projektowi stanowiącemu przedmiot tego zamówienia i o wartości nie mniejszej niż 11.4 mln PLN każdy. W wypadku innych walut należy przyjąć przelicznik równy średniemu miesięcznemu kursowi Europejskiego Banku Centralnego w miesiącu zakończenia danego projektu Warunek wymieniony musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 28.07.2005, cena - 484.60. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 02.08.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 02.08.2005, godzina 12:30, Miejsce Urząd Miasta w Ełku, ul. Piłsudskiego 4, Sala Konferencyjna -duża, pok. nr 20.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Krajowy Program dla Polski 2003- Część I (Spójność Społeczna i Gospodarcza). 2) Data wysłania ogłoszenia: 10.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.