To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-26
Wrocław: USŁUGA SPRZĄTANIA BUDYNKÓW 12, 14, 19 i 128
W KOMPLEKSIE WSOWL
Sprawa WNP/589/ZWR/2015
Numer ogłoszenia: 285140 - 2015; data zamieszczenia: 26.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 145477 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki, ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 261 658 666, faks 261 658 425.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA SPRZĄTANIA BUDYNKÓW 12, 14, 19 i 128 W KOMPLEKSIE WSOWL Sprawa WNP/589/ZWR/2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zamówień uzupełniających polegających na sprzątaniu powierzchni wewnętrznych budynków nr 12, 14, 19, 128, w kompleksie WSOWL przy ul. Czajkowskiego 109 we Wrocławiu. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie i utrzymanie w czystości powierzchni wewnętrznych budynków: powierzchni biurowej i pomocniczej, klatek schodowych i korytarzy oraz sanitariatów na terenie kompleksu w WSOWL przy ul. Czajkowskiego 109 we Wrocławiu przeznaczonych do sprzątania wg zestawienia ilościowego. Zakres przedmiotu zamówienia szczegółowo opisano w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wraz z zestawieniem ilościowym, załączonym do SIWZ i obejmuje między innymi sprzątanie powierzchni wewnętrznych, w tym: 1.1 Czyszczenie i konserwację podłóg: 1.2 Mycie, czyszczenie i konserwacja powierzchni ścian i sufitów : 1.3 Czyszczenie i konserwacja sprzętu i wyposażenia pomieszczeń: 1.4 Mycie okien i ram okiennych, parapetów oraz stolarki drzwiowej: 1.5 Czyszczenie żaluzji, rolet i verticali: 1.6 Utrzymanie czystości toalet: 1.7 Opróżnianie koszy na śmieci: 1.8 Utrzymanie w czystości wejść do budynków;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Techniczne ENERGOPIAST Sp z o.o., ŁOwiecka 6/8, 50-220 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 346816,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 436797,79
Oferta z najniższą ceną: 436797,79 / Oferta z najwyższą ceną: 436797,79
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie zostanie udzielone zgodnie z art. 67 ust 1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Zamawiający, w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu podstawowym nr 2/PN/2015 oraz w ogłoszeniu o zamówieniu opublikowanym w UOPWE w dniu 17 lutego 2015 r. pod numerem Nr 2015/S 033-056441, przewidział możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w stosunku do zamówienia podstawowego, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia tj. w którego zakres będzie wchodzić jedna lub kilka czynności polegającej na sprzątaniu i utrzymaniu w czystości powierzchni wewnętrznych budynków, terenów zewnętrznych, pielęgnacji zieleni, odśnieżania i usuwania oblodzeń oraz śliskości w okresie zimowym, w maksymalnej wartości 20 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Techniczne ENERGOPIAST SP. Z O.O. z siedzibą we Wrocławiu, w dniu 15 maja 2015 r. na kwotę 2.274.047,15 zł brutto. Zamówienie uzupełniające udzielono dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego przed upływem okresu 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Zakres zamówienia uzupełniającego jest tożsamy z zamówieniem podstawowym, polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień i obejmuje sprzątanie i utrzymanie w czystości powierzchni wewnętrznych budynków. Wartość udzielonego zamówienia uzupełniającego wynosi 355.120,14 zł netto - 436.797,79 zł brutto i jest to drugie zamówienie uzupełniające, które zostanie udzielone w trybie niekonkurencyjnym. Pierwsze zamówienie uzupełniające udzielono dotychczasowemu Wykonawcy na kwotę 17.806,88 zł brutto. Łączna wartość zamówień uzupełniających, z uwzględnieniem pierwszego i bieżącego zamówienia uzupełniającego, wynosi 454.604,67 zł brutto, co stanowi 19,99 % wartości zamówienia podstawowego. Mając powyższe na uwadze, zamówienie spełnia warunki określone w art. 67 ust 1 pkt 6 Ustawy Pzp i może być udzielone jako zamówienie uzupełniające, w trybie zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
- Świadczenie usługi kompleksowego utrzymania czystości w obiektach Urzędu Miasta Opola wraz z dostawą niezbędnych środków czystości, higieny i materiałów eksploatacyjnych.
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości w zasobach administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Głogowie
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.