To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-10-26
Łódź: Utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
Numer ogłoszenia: 285154 - 2015; data zamieszczenia: 26.10.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 260220 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi, Aleja Kościuszki 107/109, 90-928 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6640747, faks 042 6640749.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi Kod CPV 1/. 90919200-4 Usługi sprzątania biur 2/. 90911300-9 Usługi czyszczenia okien 3/. 90914000-7 Usługi sprzątania parkingów 4/. 90620000-9 Usługi odśnieżania 5/. 90630000-2 Usługi usuwania oblodzeń 2. Utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi usytuowanych przy: al. Kościuszki 107/109 - - powierzchnia do sprzątania - 7468,00 m2 - powierzchnia dwustronna okien - 2360,00 m2 ul. Wólczańska 138 - powierzchnia do sprzątania - 1090,70 m2 - powierzchnia dwustronna okien - 366,00 m2 ul. Pomorska 21 - (lewa oficyna) - powierzchnia do sprzątania - 1201,50 m2 - powierzchnia dwustronna okien - 550 m2 ul. Pomorska 21 - (prawa oficyna) - powierzchnia do sprzątania - 288,00 m2 - powierzchnia dwustronna okien - 300 m2 ul. Pomorska 37 - - powierzchnia do sprzątania - 2100,00 m2 - powierzchnia dwustronna okien - 500,00 m2 - sprzątanie parkingu i chodnika wraz z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń - 450,00 m2 ul. Kopcińskiego 56 budynek A - - powierzchnia do sprzątania - 1499,00 m2 - powierzchnia dwustronna okien - 341,00 m2 ul. Kopcińskiego 56 budynek B - - powierzchnia do sprzątania - 1542,46 m2 - powierzchnia dwustronna okien - 355,00 m2 Łączna powierzchnia do sprzątania we wszystkich budynkach wynosi: - 15 189,66 m2 Łączna powierzchnia mycia okien we wszystkich budynkach wynosi: - dwustronnie: - 4772,00 m2 Łączna powierzchnia sprzątania parkingu i chodnika wraz z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń - 450,00 m2 Zamawiający zastrzega, że w obiektach mogą być prowadzone prace remontowe i wiązać się to będzie z koniecznością usunięcia dodatkowych zabrudzeń i okoliczność tą należy uwzględnić przy wycenie świadczonych usług. 2.1. Wykonawca kierować będzie do wykonania przedmiotu zamówienia wyłącznie osoby nie karane, wyposażone w odzież i obuwie ochronne, identyfikator ze zdjęciem, przeszkolone pod względem przestrzegania przepisów bhp i p.poż. 2.2. Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić, na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, co najmniej jedną osobę niepełnosprawną w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych - do realizacji przedmiotu zamówienia na cały okres obowiązywania umowy. W terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy Wykonawca zobowiązany jest przedstawić dokument potwierdzający zatrudnienie w/w osoby lub osób, jest on także zobowiązaniu do comiesięcznego raportowania stanu zatrudnienia w/w osoby lub osób przez cały okres realizacji zamówienia, w terminie do 10 dnia każdego miesiąca. Na każde żądanie Zamawiającego, w terminie 2 dni roboczych i w formie wskazanej przez Zmawiającego , wykonawca zobowiązany jest udzielić wyjaśnień w powyższym zakresie. W uzasadnionych przypadkach, z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, możliwe jest zastąpienie w/w osoby lub osób, inną osobą, pod warunkiem, że spełnione zostaną wszystkie powyższe wymagania (co do kategorii osób, co do zatrudnienia na okres realizacji zamówienia, w pełnym wymiarze czasu pracy)...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.10.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DOMTOM Sp z o.o., Chocianowicka 20A, 93-460 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 379140,43 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 352938,00
Oferta z najniższą ceną: 352938,00 / Oferta z najwyższą ceną: 544952,63
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi zorganizowania i przeprowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych w projekcie "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich".
- 18/D/25 "Dostawa sprzętu i materiałów jednorazowego użytku - dogrywka"
- Roboty budowlane polegające na modernizacji parkingu w części południowej terenu nieruchomości Pierwszego Urzędu Skarbowego Łódź - Górna w Łodzi
- "Zakup wraz z dostawą samochodów w podziale na 3 zadania"
- Wykonanie badania ewaluacyjnego pn. Szacowanie wskaźnika rezultatu długoterminowego EFS pn. "Liczba osób znajdujących się w lepszej sytuacji na rynku pracy sześć miesięcy po opuszczeniu programu (...)
- Zadanie 1 - Budowa aktywnego oznakowania na projektowanym przejściu dla pieszych w ciągu DW Nr 485, Zadanie 2 - Budowa dedykowanego doświetlenia na istniejącym przejściu dla pieszych w ciągu DW Nr 482
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku na terenach uniwersyteckich
- Usługi w zakresie sprzątania i utrzymania w czystości obiektów Ośrodka Kultury Leśnej w Gołuchowie od 01.05.2025 r. do 30.04.2026 r.
- Usługa systematycznego utrzymania czystości w pomieszczeniach biurowych, socjalnych oraz innych, użytkowanych przez Oddziały Terenowe UTK oraz CEMM
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Usługi utrzymania czystości (sprzątanie) w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Gdańsku, Oddziałach: Wejherowo, Starogard Gdański, Gdynia oraz na terenie zewnętrznym należącym do posesji Oddziału Gdynia
- Świadczenie usług związanych z letnim utrzymaniem czystości w Gminie Ogrodzieniec
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.