Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-02-20
Ogłoszenie nr 28515 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.
Krasnystaw: Dostawa leków, środków dezynfekujących i materiałów opatrunkowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krasnymstawie, krajowy numer identyfikacyjny
65459800000, ul.
ul. Kwiatowa
1,
22300
Krasnystaw, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
82 576 32 15, e-mail
dpskrasnystaw@op.pl, faks
82 576 10 84.
Adres strony internetowej (URL): www.dpskrasnystaw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: powiatowa jednostka budżetowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
www.dps-krasnystaw.bipstrona.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Dom Pomocy Społecznej im. św. Jana Pawła II w Krasnymstawie ul. Kwiatowa 1 ; 22-300 Krasnystaw
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa leków, środków dezynfekujących i materiałów opatrunkowych
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zamówienie zostaje podzielone na cztery odrębne Części, zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć jedną ofertę częściową na jedną lub więcej części zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia Część 1 - Dostawa leków i artykułów medycznych jest dostawa leków i artykułów medycznych, na potrzeby mieszkańców DPS wraz z filiami, dostarczanych na podstawie recepty wystawionej przez lekarza ubezpieczenia zdrowotnego lub zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza oferowania zamienników leków, wskazanych w formularzu cenowym. Wykonawca realizujący zamówienie, zobowiązany jest wystawiać faktury imienne za zakupione leki ( na nazwisko pacjenta-mieszkańca DPS). Wykonawca sporządzi do każdej faktury specyfikację, z uwzględnieniem (wyszczególnieniem) kwot zapłaty, do wysokości limitu ceny i ponad limit, zgodnie ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz.U. z 2015 r. poz. 163 z późn. zm.) Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie Domu: w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu. Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązany jest do pakowania leków dla każdego pacjenta osobno, zgodnie z receptą lekarską. Każdorazowa dostawa leków musi być potwierdzona dołączoną fakturą w dniu dostawy. Dostawy od poniedziałku do niedzieli włącznie (siedem dni w tygodniu). CPV: 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne Produkty farmaceutyczne 2. Przedmiotem Części 2 - Dostawa środków dezynfekujących jest dostawa środków antyseptycznych i dezynfekujących na potrzeby DPS, dostarczanych na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania produktów równoważnych. Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie Domu: w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu. W przypadku produktów, dla których zamawiający dopuszcza możliwość oferowania produktów równoważnych, za produkt równoważny zamawiający uznaje: 1/ Takie samo spektrum działania na mikroorganizmy (bakterie, wirusy, grzyby). 2/ Takie samo przeznaczenie środka dezynfekującego (np.: powierzchnie, skóra, błony śluzowe). 3/ Taka sama wielkość opakowania i sposób aplikacji (np.: butelka z pompką, butelka z rozpylaczem). Na udowodnienie równoważności produktu należy dołączyć Kartę Charakterystyki środka równoważnego. CPV: 33631600-8 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne 3. Przedmiotem Części 3 - Dostawa materiałów opatrunkowych, pielęgnacyjnych i artykułów jednorazowego użytku jest dostawa materiałów opatrunkowych, pielęgnacyjnych i artykułów jednorazowego użytku, na potrzeby DPS oraz indywidualne potrzeby mieszkańców DPS, dostarczanych na podstawie, zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Wykonawca realizujący zamówienie, zobowiązany jest do wystawiania faktur imiennych za dostarczone wyroby pielęgnacyjne ( na nazwisko pacjenta-mieszkańca DPS). CPV: 33141110-4 Opatrunki Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie Domu: w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu. 4. Przedmiotem Części 4 - Dostawa pianki oraz myjek do pielęgnacji ciała jest dostawa pianki pielęgnacyjnej, oraz jednorazowych myjek przeznaczonych do mycia ciała, na potrzeby indywidualne mieszkańców DPS, dostarczanej na podstawie, zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie Domu: w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu. Wykonawca realizujący zamówienie, zobowiązany jest do wystawiania faktur imiennych za dostarczone wyroby pielęgnacyjne ( na nazwisko pacjenta-mieszkańca DPS). CPV: 33711500-2 Produkty do pielęgnacji skóry Szczegółowy wykaz ilościowy i asortymentowy zawiera Załącznik nr 2 dla każdej z wydzielonych Części. Załączniki są integralnym elementem SIWZ. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 91a ust.1 ustawy.
II.5) Główny kod CPV: 33600000-6
Dodatkowe kody CPV:33631600-8, 33141110-4, 33711500-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający uznaje, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 4 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający uznaje, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 4 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający uznaje, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na podstawie złożonego oświadczenia wykonawcy - Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2. Oferta winna zawierać następujące elementy: 1) wypełniony i podpisany formularz "Oferty przetargowej", zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 do SIWZ, 2) Formularz cenowy (Załącznik nr 2), 3) dokumenty i oświadczenia wskazane w Rozdziale VI SIWZ; z wyjątkiem oświadczenia , o którym mowa w art. 24 ust.1 ustawy> Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp, wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej przez zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28/02/2017, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Dostawa leków i artykułów medycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia Część 1 - Dostawa leków i artykułów medycznych jest dostawa leków i artykułów medycznych, na potrzeby mieszkańców DPS wraz z filiami, dostarczanych na podstawie recepty wystawionej przez lekarza ubezpieczenia zdrowotnego lub zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza oferowania zamienników leków, wskazanych w formularzu cenowym.
Wykonawca realizujący zamówienie, zobowiązany jest wystawiać faktury imienne za zakupione leki ( na nazwisko pacjenta-mieszkańca DPS). Wykonawca sporządzi do każdej faktury specyfikację,
z uwzględnieniem (wyszczególnieniem) kwot zapłaty, do wysokości limitu ceny i ponad limit, zgodnie ustawą z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz.U. z 2015 r. poz. 163 z późn. zm.)
Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie Domu: w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu.
Wykonawca realizujący zamówienie zobowiązany jest do pakowania leków dla każdego pacjenta osobno, zgodnie z receptą lekarską. Każdorazowa dostawa leków musi być potwierdzona dołączoną fakturą w dniu dostawy. Dostawy od poniedziałku do niedzieli włącznie (siedem dni w tygodniu).
CPV: 33600000-6 Produkty farmaceutyczne
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33600000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
Część nr: 2
Nazwa: Dostawa środków dezynfekujących
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem Części 2 - Dostawa środków dezynfekujących jest dostawa środków antyseptycznych i dezynfekujących na potrzeby DPS, dostarczanych na podstawie zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania produktów równoważnych.
Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie Domu: w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu.
W przypadku produktów, dla których zamawiający dopuszcza możliwość oferowania produktów równoważnych, za produkt równoważny zamawiający uznaje:
1/ Takie samo spektrum działania na mikroorganizmy (bakterie, wirusy, grzyby).
2/ Takie samo przeznaczenie środka dezynfekującego (np.: powierzchnie, skóra, błony śluzowe).
3/ Taka sama wielkość opakowania i sposób aplikacji (np.: butelka z pompką, butelka z rozpylaczem).
Na udowodnienie "równoważności" produktu należy dołączyć Kartę Charakterystyki środka "równoważnego".
CPV: 33631600-8 Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33631600-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
Część nr: 3
Nazwa: Dostawa materiałów opatrunkowych, pielęgnacyjnych i artykułów jednorazowego użytku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem Części 3 - Dostawa materiałów opatrunkowych, pielęgnacyjnych
i artykułów jednorazowego użytku jest dostawa materiałów opatrunkowych, pielęgnacyjnych
i artykułów jednorazowego użytku, na potrzeby DPS oraz indywidualne potrzeby mieszkańców DPS, dostarczanych na podstawie, zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego. Wykonawca realizujący zamówienie, zobowiązany jest do wystawiania faktur imiennych za dostarczone wyroby pielęgnacyjne ( na nazwisko pacjenta-mieszkańca DPS).
CPV: 33141110-4 Opatrunki
Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie Domu: w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141110-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
Część nr: 4
Nazwa: Dostawa pianki oraz myjek do pielęgnacji ciała
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem Części 4 - Dostawa pianki oraz myjek do pielęgnacji ciała jest dostawa pianki pielęgnacyjnej, oraz jednorazowych myjek przeznaczonych do mycia ciała, na potrzeby indywidualne mieszkańców DPS, dostarczanej na podstawie, zapotrzebowania złożonego przez Zamawiającego.
Miejsce dostaw: siedziba DPS w Krasnymstawie oraz Filie Domu: w Stężycy Nadwieprzańskiej, Ostrowie Krupskim i Bzowcu. Wykonawca realizujący zamówienie, zobowiązany jest do wystawiania faktur imiennych za dostarczone wyroby pielęgnacyjne ( na nazwisko pacjenta-mieszkańca DPS).
CPV: 33711500-2 Produkty do pielęgnacji skóry
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33711500-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
cena | 100 |
INNE PRZETARGI Z KRASNEGOSTAWU
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 50 osób bezrobotnych w zakresie "ABC BIZNESU" w ramach środków Funduszu Pracy
- "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Krasnystaw"
- "Dostawa kruszywa łamanego dla potrzeb Gminy Krasnystaw"
- Wykonanie prac projektowych dotyczących rozbudowy Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą.
- Zakup i dostawa emulsji asfaltowej C65 B3 PU/RC na bazę Zamawiającego.
więcej: przetargi w Krasnymstawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTARCZANIE HYDROGENII PEROXYDUM 3%
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie V
- Dostawa leków
- DOSTAWA LEKÓW, ŚRODKÓW DO DEZYNFEKCJI I MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
- Dostawa płynów infuzyjnych dla szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
- Dostawa leków i materiałów medycznych w podziale na 16 części
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.