eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawy materiałów i sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Poradni Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie MATERIAŁY OPATRUNKOWE, USTNIKI, POJEMNIKI, IGŁY STRZYKAWKI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-09

Rzeszów: Dostawy materiałów i sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Poradni Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie MATERIAŁY OPATRUNKOWE, USTNIKI, POJEMNIKI, IGŁY STRZYKAWKI
Numer ogłoszenia: 285164 - 2010; data zamieszczenia: 09.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Specjalistyczny w Rzeszowie , ul. Warzywna 3, 35-310 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. (017) 8594387, 8594452, faks (017) 8594451.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzsrzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów i sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Poradni Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie MATERIAŁY OPATRUNKOWE, USTNIKI, POJEMNIKI, IGŁY STRZYKAWKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów i sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla potrzeb Poradni Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wg. podziału na pakiety NR 1 MATERIAŁY OPATRUNKOWE, NR 2 USTNIKI, NR 3 USTNIKI, NR 4 POJEMNIKI IGŁY STRZYKAWKI.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.00.00-3, 33.14.00.00-3, 33.14.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawcy muszą wykazać że: wykonali, a ze względu na charakter niniejszego zamówienia również wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 1 dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości brutto, dat wykonania i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; Za dostawę odpowiadającą wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna taką dostawę, której wartość (netto) była większa lub równa 50% wartości oferty netto. Za dostawę odpowiadającą rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna taką, podczas realizacji której wykonywano dostawy tego samego rodzaju co opisany w załącznikach do nr 1 do nr 4 przedmiot zamówienia; dla jednostek służby zdrowia).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca ma obowiązek złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie o posiadaniu pozwoleń na dopuszczenie do obrotu i używania oraz o potwierdzeniu gotowości do ich udostępnienia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy zgodnie z załączonym wzorem stanowiącym Załącznik Nr 10 SIWZ dołączony do niego Formularz cenowy - Załącznik do Nr 1 do 4 SIWZ (dla każdego z pakietów).Odpowiednie Pełnomocnictwo - Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień wymagane jest, jeżeli osoba podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z KRS lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzsrzeszow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Specjalistyczny w Rzeszowie, 35-310 Rzeszów, ul Warzywna 3a, pokój nr 12..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2010 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Zespół Specjalistyczny w Rzeszowie, 35-310 Rzeszów, ul Warzywna 3a, pokój nr 8 (sekretariat WZS).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część 1 - materiały opatrunkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Serwety z włókniny foliowanej niejałowe 100 x 150 (cm) szt. 2400 2 Serwety z włókniny niejałowe 80 x 75 (cm) szt. 2000 3 Opaska gipsowa 3 min 3m x 15 cm op.=2szt. 60 4 Opaska gipsowa 3 min 3m x 12 cm op.=2szt. 60 5 Opaska gipsowa 3 min 3m x 10 cm op.=2szt. 10 6 Opaska gipsowa 6 min 3m x 14 cm op.=2szt. 60 7 Opaska gipsowa 6 min 3m x 12 cm op.=2szt. 60 8 Opaska gipsowa 6 min 3m x 10 cm op.=2szt. 10 9 Szyny szwedzkie palcowe 230cm x20mm szt. 80 10 Lignina arkusz 40 x 60 (cm) op.=5kg 400 11 Lignina arkusz 15 x 20 (cm) op=5kg 20 12 Lignina w zwojach 40 x 60 cm szt. 1000 13 Podkład pod gips z waty syntetycznej 10 cm x 3m szt. 10 14 Podkład pod gips z waty syntetycznej 12 cm x 3m szt. 160 15 Podkład pod gips z waty syntetycznej 15 cm x 3m szt. 160 16 Podkład do przewijania dzieci 60 x 60cm op.=5szt. 100 17 Podkład zakozetkowy na rolce foliowany perforowany 51cm x 160 cm x 25cm szt. 1200 18 Podkład kozetkowy foliowany 90cm x 160 cm szt. 850 19 Opatrunek oczny jałowy 18 x 18cm cztery warstwy szt. 20 20 Setony z gazy, jałowe 2mx 5 cm 17 nitek szt. 10 21 Setony z gazy, jałowe 2mx 2 cm 17 nitek szt. 40 22 Setony z gazy, jałowe 2mx 1 cm 17 nitek szt. 40 23 Rękaw siatkowy opatrunkowy rozmiar od 4-30 szt. 50 24 Maseczka jednorazowego użycia niejałowe 3 warstowa chirurgiczna z gumką op=50szt 100 25 Fartuchy chirurgiczne niejałowe jednorazowe od M do XXL szt. 100 26 Fartuch foliowy PE szt. 200 27 Czepki lekarskie niejałowe z włókniny szt. 200 28 Ochraniacze na buty z gumką niejałowe foliowane szt. 200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część 2 - ustniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Ustniki do spirometrii dla dorosłych A=100szt Lungtest Op 4000 2 Ustniki do spirometrii dla dzieci A=100szt Lungtest Op 600.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część 3 - ustniki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Ustniki do piflometrów Op=100szt. 6.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część 4 - pojemniki, igły strzykawki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Igły do płukania dróg łzowych 23Gx1-06x25 szt. 100szt 2 Pojemniki na wycinki histopatologiczne sterylne z oznaczeniem -czynnik biologiczny 30 ml 2000szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.