To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-02-16
Kraków: Świadczenie usługi w zakresie prowadzenia księgowości (doradztwo podatkowe, prowadzenie ksiąg handlowych i obsługa kadrowo-płacowa) dla Zakładów Sanitarnych w Krakowie Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 28528 - 2009; data zamieszczenia: 16.02.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22669 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakłady Sanitarne w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Śniadeckich 12, Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 421 18 77, faks 012 421 24 55.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi w zakresie prowadzenia księgowości (doradztwo podatkowe, prowadzenie ksiąg handlowych i obsługa kadrowo-płacowa) dla Zakładów Sanitarnych w Krakowie Sp. z o.o..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Prowadzenie księgowości zgodnie z ustawą o rachunkowości z dnia 29.09.1994r. z uwzględnieniem bieżących zmian wprowadzanych do obowiązujących przepisów finansowych. 2. Segregowanie tematycznie dowodów księgowych za dany miesiąc. 3. Dekretowanie przekazanych dokumentów księgowych według ustalonego w spółce planu kont, w tym: a) Kontrolowanie przesłanych elektronicznie dowodów księgowych pod względem ich zgodności z przekazanymi oryginałami dokumentów dotyczących zakupu i sprzedaży towarów, materiałów, pozostałych usług oraz dowodami obrotu gotówkowego i bezgotówkowego. b) Sporządzanie wewnętrznych dowodów księgowych, niezbędnych do rozliczenia danego miesiąca. c) Prowadzenie ewidencji zakupów i sprzedaży VAT d) Terminowe i prawidłowe ustalanie wysokości należnych podatków, dochodowego od osób prawnych i podatku VAT. e) Terminowe i prawidłowe ustalanie podatku dochodowego od osób fizycznych, będących pracownikami Zleceniodawcy oraz sporządzanie deklaracji podatkowych PIT-4, PIT-8B, PIT-11. f) Terminowe składanie wszystkich deklaracji w urzędach skarbowych. g) Wypełnianie deklaracji i raportów dotyczących ubezpieczenia społecznego i terminowego ich składania w ZUS. h) Bieżące uzgadnianie funkcjonujących kont księgowych. i) Sporządzanie rocznego sprawozdania finansowego (bilansu). j) Sporządzanie sprawozdań przesłanych przez GUS. k) Sporządzanie tabel rozliczeń międzyokresowych biernych i rozliczeń międzyokresowych czynnych za dany rok. l) Sporządzanie tabel amortyzacyjnych środków trwałych na dany rok. m) Sporządzanie list płac dla pracowników Zleceniodawcy na podstawie przekazanej dokumentacji, obejmujących: -Wynagrodzenie zasadnicze, -Wynagrodzenie za czas choroby, -Wynagrodzenie za godziny nadliczbowe, -Premie, -Zasiłki chorobowe, -Inne składniki wynagrodzenia (ekwiwalenty). n) Udzielanie wszelkich wyjaśnień osobom kontrolującym dokumentację finansową spółki. o) Prowadzenie ksiąg rachunkowych metodą komputerową zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości przy użyciu systemu finansowo-księgowego przyjętego w biurze Zleceniobiorcy. p) Udostępnienie Zleceniodawcy nieodpłatnie poprzez połączenie terminalowe posiadanego oprogramowania na minimum 7 (siedem) stanowisk, w tym: - 1 (jedno) stanowisko w dziale kadr i płac, - 2 (dwa) stanowiska w dziale księgowości, - 4 (cztery) stanowiska w dziale handlu, zapewniającego poprawne funkcjonowanie firmy Zleceniodawcy w dziedzinie gospodarki magazynowej, kadr i płac oraz księgowości, jak również ewidencji środków trwałych pozwalające na natychmiastową kontrolę nad zarządzaniem Spółki. q) Prowadzenie szkoleń dla pracowników Zamawiającego z obsługi oprogramowania CDN Optima. r) Zapewnienie serwisu informatycznego dla oprogramowania CDN Optima...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.20.00.00 - Usługi księgowe, audytorskie i podatkowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 96000.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.02.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Kancelaria Doradcy Podatkowego Sławomir Wójtowicz, Os. Złotej Jesieni 6/25, 31-826 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 96000.00
- Oferta z najniższą ceną: 96000.00 oferta z najwyższą ceną: 360000.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych osobom doprowadzanym do wytrzeźwienia w Miejskim Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie
- Żyw.26.2.2024 Dostawy art. żywnościowych w I połowie 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa pieczywa i artykułów ciastkarskich
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa art. zbożowych, przetworów, przypraw i słodyczy oraz mrożonek
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW NIESTERYLNYCH WG 2 PAKIETÓW
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.