Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-27
Gdańsk: Dostawa i wymiana drzwi wewnętrznych oraz dostawa i montaż okien PCV w Zakładzie Opieki Zdrowotnej MSWiA w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 285353 - 2008; data zamieszczenia: 27.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej MSWiA w Gdańsku , ul. Kartuska 4/6, 80-104 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3098284, faks 058 3021782.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozmswia.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wymiana drzwi wewnętrznych oraz dostawa i montaż okien PCV w Zakładzie Opieki Zdrowotnej MSWiA w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Dostawa i wymiana drzwi wewnętrznych w Poliklinice ZOZ MSWiA w Gdańsku w ilości 80 szt. Zadanie nr 2: Dostawa i montaż okien PCV w budynku Szpitala ZOZ MSWiA w Gdańsku w ilości 23 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy 45.42.11.11 - Instalowanie framug drzwiowych 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia wyklucza się: a) Wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu zamówienie publiczne, o których mowa w art. 22 ust. ustawy Pzp; b) Wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; c) Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; d) Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp; e) Wykonawców, którzy nie wnieśli wadium, w tym również na przedłożony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Zamawiający odrzuca ofertę, która: a) jest niezgodna z ustawą; b) jej treść nie odpowiada treści SIWZ; c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) zawiera rażącą niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert; f) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Pzp., lub błędy w obliczeniu ceny; g) w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: 1. Atest potwierdzający jakość i standard oferowanych drzwi. 2. Atest potwierdzający jakość i standard oferowanych okien. 3. Opis danych technicznych oferowanych drzwi, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów, katalogów w języku polskim lub języku obcym z dołączonym tłumaczeniem. 4. Opis danych technicznych oferowanych okien, potwierdzający spełnienie parametrów wymaganych przez Zamawiającego w formie prospektów, katalogów w języku polskim lub języku obcym z dołączonym tłumaczeniem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozmswia.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, Dział Zamówień Publicznych pok. 333.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Sekretariat pok. 325..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i wymiana drzwi wewnętrznych w Poliklinice ZOZ MSWiA w Gdańsku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i wymiana drzwi wewnętrznych w Poliklinice ZOZ MSWiA w Gdańsku w ilości 80 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.11-5, 44.22.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż okien PCV w budynku Szpitala ZOZ MSWiA w Gdańsku..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaż okien PCV w budynku Szpitala ZOZ MSWiA w Gdańsku w ilości 23 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.32-8, 44.22.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Wykonanie całodobowo badania lekarskiego osoby zatrzymanej oraz pobrania krwi osoby doprowadzonej do wytrzeźwienia przez funkcjonariuszy Policji na terenie działania KPP w Malborku.
- Zakup monitora poziomu bólu i pomp infuzyjnych w 4 pakietach
- Dostawa samochodu osobowo-ciężarowego z podwójną kabiną i zabudową typu skrzynia
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczenia laboratoryjnego nr B112 w budynku Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Gdańskiego w Gdańsku przy ul. Bażyńskiego 4.
- Dostawa spektrometru dla Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku
- Wynajem urządzeń nagłośnieniowych i windy pod nagłośnienie wraz z ich montażem, obsługą i demontażem na potrzeby spektakli Międzynarodowego Festiwalu Teatrów Plenerowych i Ulicznych "Feta" w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- "Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baborowie"
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- Modernizacja basenu przy Szkole Podstawowej w Rudnej
- Przebudowa holu oraz remont i adaptacja ustępów ogólnodostępnych oraz adaptacja łazienki w Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki w Gdańsku
- Wymiana okien drewnianych wraz z robotami towarzyszącymi w Bud. Głównym Politechniki Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2 w ramach umowy o dof. nr FENX.01.01-IW.01-0069/24.
więcej: Okna, drzwi i podobne elementy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.