Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2017-02-20
Ogłoszenie nr 28537 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.
Busko-Zdrój: Dostawa części do odżużlaczy, rusztów i palników retortowych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Komunalny Związek Ciepłownictwa "Ponidzie", krajowy numer identyfikacyjny
290514837, ul.
Osiedle Sikorskiego
42,
28-100
Busko-Zdrój, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
41 3782789, e-mail
sekretariat@kzcponidzie.pl, faks
41 3782789.
Adres strony internetowej (URL): www.kzcponidzie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie
http://www.bip.ires.pl/kzc-ponidze/5976/5976/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
nie
http://www.bip.ires.pl/kzc-ponidze/5976/5976/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Oferty nalezy składać w formie pisemnej
Adres:
Komunalny Związek Ciepłownictwa "Ponidzie: os sikorskiego 42, 28-100 Busko-Zdrój
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części do odżużlaczy, rusztów i palników retortowych
Numer referencyjny: DRIZP.271.1.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Załącznik nr 2 do SIWZ I część Dostawa części do odżużlaczy i rusztów nr załącznika z planu L.p. Nazwa J.M. Ilość Osoba do kontaktu 1 1 Uszczelnienie przednie wysokie do rusztu Rtn-086 sztuki 4 Janusz Radej 2 2 Uszczelnienie boczne wysokie do rusztu Rtn-086 sztuki 12 Janusz Radej 7 3 Krążnik fi 100 LK-600 (Rysunek nr 1) sztuki 4 Janusz Radej 8 4 Krążnik fi 600 LK-595 (Rysunek nr 1) sztuki 4 Janusz Radej 9 5 Tarcza sprzęgła stała NB 250 do rusztu RT 940 i Rtn-086 sztuki 10 Janusz Radej 10 6 Tarcza sprzęgła ruchoma NB 250 do rusztu RT 940 i Rtn-086 sztuki 10 Janusz Radej 17 7 Uszczelka włazu A305/405 do kotła KRM80 (prod. Sefako) o mocy 1.8 MW sztuki 2 Janusz Radej 46//1 8 Koło transportowe zębate Z-6 do odżużlacza OZ-50.00-1 (Rysunek nr 2 ) sztuki 2 Janusz Radej 47 9 Łańcuch zgrzebłowy 26 pól klasa PW do odżużlacza OZ -50.00-1 (Rysunek nr 2 ) kpl 1 Janusz Radej 48//1 10 Ślizgi odżużlacza Typ OZ -50.00-1 (Rysunek nr 2 ) sztuki 6 Janusz Radej 55//1 11 Koło transportowe fi 230 pełne, w środku fi 125 (Rysunek nr 2 ) sztuki 4 Janusz Radej 51//1 12 Uszczelniacz 80x100x13 do odżużlacza Typ OZ -50.00-1 (Rysunek nr 2 ) sztuki 2 Janusz Radej 77//1 13 Uszczelnienie przednie wysokie do rusztu RTN-0940 sztuki 12 Janusz Radej 78//1 14 Uszczelnienie boczne wysokie do rusztu RTN-0940 sztuki 32 Janusz Radej 94 15 Uszczelka włazu A305/405 do kotła KRM 125 (prod. SEFAKO) o mocy 2,93 MW sztuki 4 Janusz Radej 11 Załącznik nr 2 do SIWZ II część Dostawa części do palników retortowych L.p. Nazwa J.M. Ilość Osoba do kontaktu 7 z kW plan 1 Cement wysokotemperaturowy Górkal 70 kg 650 Andrzej Sito 28 2 Kruszywo szamotowe do sporządzania mieszanki Betonu ogniotrwałego BOS 135 kg 700 Andrzej Sito nr 1 zKW 3 Kostka zębata do retorty (kocioł 470 kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo) szt. 36 Andrzej Sito nr 1 zKW 4 Kostka pełna do retorty (kocioł 470 kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo) szt. 10 Andrzej Sito nr 1 zKW 5 Kostka narożna do kotła KRM 470 kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo szt. 16 Andrzej Sito 6 Retorta kotła 350 kW z nadstawkami na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo kpl 1 Andrzej Sito 11 Z KW 7 Nadstawka retorty do kotła KRM 470 kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo kpl 1 Andrzej Sito 1 8 Kostka zębata II generacji palnika groszkowo-miałowego do kotła 600 kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo sztuk 90 Artur Augustyn 2 9 Kostka pełna II generacji palnika groszkowo-miałowego do kotła 600 kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo sztuk 20 Artur Augustyn 3 10 Narożnik II generacji palnika groszkowo-miałowego do kotła 600 kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo sztuki 4 Artur Augustyn 4 11 Nadstawka klapowa tylna (od strony ślimaka) o kotła 600 kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo sztuki 8 Artur Augustyn 5 12 Nadstawka klapowa boczna lewa (od strony ślimaka) o kotła 600 kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo sztuki 4 Artur Augustyn 6 13 Nadstawka klapowa przednia (od strony ślimaka) o kotła 600 kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo sztuki 8 Artur Augustyn 8 14 Szamot gruboziarnisty kg 400 Artur Augustyn 25 15 Krążnik długość całkowita 56 cm średnica 5 cm - 5 sztuk (Rysunek nr 3 ) szt. 5 Artur Augustyn 16 Podajnik ślimakowy do kotła groszkowego KMR -600 [kW] ( Rysunek nr 4) szt. 1 Artur Augustyn Wykonawca dostarczy atesty wystawione przez producenta materiałów. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczone materiały zgodnie z ofertą lecz nie mniej niż 24 miesiące. Materiały muszą zostać dostarczone fabrycznie nowe do magazynu KZC "Ponidzie" w Busku-Zdroju os. Sikorskiego 42(obok Kotłowni Osiedlowej). Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne.
II.5) Główny kod CPV: 44.62.12.21 - Części kotłów grzewczych centralnego ogrzewania
Dodatkowe kody CPV:42390000-6
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 17/04/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.SIWZ- Zamawijący nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.SIWZ-Zamawijący nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
wykaz wykonanych usług
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał w tym okresie;
dla 1 części przynajmniej jednej dostawy części do odżużlaczy lub rusztów , w okresie ostatnich trzech lat, na minimum 12 000,00 zł brutto
dla 2 części przynajmniej jednej dostawy części do części do palników retortowych, w okresie ostatnich trzech lat, na minimum 20 000,00 zł brutto
Tym samym doświadczeniem (dostawami) nie można posłużyć się do obydwu zadań.
Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
nie
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, wykonawca złoży oświadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz przedłoży na potwierdzenie następujące dokumenty: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 ustawy; 9.4.5 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w pkt. 9.4.4, składa odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) Dokumenty, o których mowa powyżej w pkt. a) powinny być wystawione nie wcześniej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub w kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dotyczą dokumenty, wskazane nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. a) i b), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem tych osób, złożonym przed notariuszem lub przed właściwym - ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tych osób - organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego. Przepis pkt c) stosuje się odpowiednio.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na potwierdzenie należy złożyć oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykonał w tym okresie; dla 1 części przynajmniej jednej dostawy części do odżużlaczy lub rusztów , w okresie ostatnich trzech lat, na minimum 12 000,00 zł brutto dla 2 części przynajmniej jednej dostawy części do części do palników retortowych, w okresie ostatnich trzech lat, na minimum 20 000,00 zł brutto Tym samym doświadczeniem (dostawami) nie można posłużyć się do obydwu zadań. Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy dostawy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA BRUTTO | 60 |
OKRES GWARANCJI | 40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 28/02/2017, godzina: 9:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1
Nazwa: Dostawa części do odżużlaczy i rusztów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Załącznik nr 2 do SIWZ
I część
Dostawa części do odżużlaczy i rusztów
nr załącznika z planu L.p. Nazwa J.M. Ilość Osoba do kontaktu
1 1 Uszczelnienie przednie wysokie do rusztu Rtn-086 sztuki 4 Janusz Radej
2 2 Uszczelnienie boczne wysokie do rusztu Rtn-086 sztuki 12 Janusz Radej
7 3 Krążnik fi 100 LK-600 (Rysunek nr 1) sztuki 4 Janusz Radej
8 4 Krążnik fi 600 LK-595 (Rysunek nr 1) sztuki 4 Janusz Radej
9 5 Tarcza sprzęgła stała NB 250 do rusztu RT 940 i Rtn-086 sztuki 10 Janusz Radej
10 6 Tarcza sprzęgła ruchoma NB 250 do rusztu RT 940 i Rtn-086 sztuki 10 Janusz Radej
17 7 Uszczelka włazu A305/405 do kotła KRM80 (prod. Sefako) o mocy 1.8 MW sztuki 2 Janusz Radej
46//1 8 Koło transportowe zębate Z-6 do odżużlacza OZ-50.00-1 (Rysunek nr 2 ) sztuki 2 Janusz Radej
47 9 Łańcuch zgrzebłowy 26 pól klasa PW do odżużlacza OZ -50.00-1 (Rysunek nr 2 ) kpl 1 Janusz Radej
48//1 10 Ślizgi odżużlacza Typ OZ -50.00-1 (Rysunek nr 2 ) sztuki 6 Janusz Radej
55//1 11 Koło transportowe fi 230 pełne, w środku fi 125 (Rysunek nr 2 ) sztuki 4 Janusz Radej
51//1 12 Uszczelniacz 80x100x13 do odżużlacza Typ OZ -50.00-1 (Rysunek nr 2 ) sztuki 2 Janusz Radej
77//1 13 Uszczelnienie przednie wysokie do rusztu RTN-0940 sztuki 12 Janusz Radej
78//1 14 Uszczelnienie boczne wysokie do rusztu RTN-0940 sztuki 32 Janusz Radej
94 15 Uszczelka włazu A305/405 do kotła KRM 125 (prod. SEFAKO) o mocy 2,93 MW sztuki 4 Janusz Radej
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44621221-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60 |
OKARANCJI | 40 |
Część nr: 2
Nazwa: Dostawa części do palników retortowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:L.p. Nazwa J.M. Ilość Osoba do kontaktu
1 Cement wysokotemperaturowy Górkal 70 kg 650 Andrzej Sito
2 Kruszywo szamotowe do sporządzania mieszanki Betonu ogniotrwałego BOS 135 kg 700 Andrzej Sito
3 Kostka zębata do retorty (kocioł 470 kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo) szt. 36 Andrzej Sito
4 Kostka pełna do retorty (kocioł 470 kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo) szt. 10 Andrzej Sito
5 Kostka narożna do kotła KRM 470 kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo szt. 16 Andrzej Sito
6 Retorta kotła 350 kW z nadstawkami na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo kpl 1 Andrzej Sito
7 Nadstawka retorty do kotła KRM 470 kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo kpl 1 Andrzej Sito
8 Kostka zębata II generacji palnika groszkowo-miałowego do kotła 600 kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo sztuk 90 Artur Augustyn
9 Kostka pełna II generacji palnika groszkowo-miałowego do kotła 600 kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo sztuk 20 Artur Augustyn
10 Narożnik II generacji palnika groszkowo-miałowego do kotła 600 kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo sztuki 4 Artur Augustyn
11 Nadstawka klapowa tylna (od strony ślimaka) o kotła 600 kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo sztuki 8 Artur Augustyn
12 Nadstawka klapowa boczna lewa (od strony ślimaka) o kotła 600 kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo sztuki 4 Artur Augustyn
13 Nadstawka klapowa przednia (od strony ślimaka) o kotła 600 kW na wymienniku firmy FAKO Rumia Janowo sztuki 8 Artur Augustyn
14 Szamot gruboziarnisty kg 400 Artur Augustyn
15 Krążnik długość całkowita 56 cm średnica 5 cm - 5 sztuk (Rysunek nr 3 ) szt. 5 Artur Augustyn
16 Podajnik ślimakowy do kotła groszkowego KMR -600 [kW] ( Rysunek nr 4) szt. 1 Artur Augustyn
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42390000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 17/04/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60 |
OKRES GWARANCI | 40 |
INNE PRZETARGI Z BUSKA ZDROJU
- Dostawa sprzętu gastronomicznego dla 21 Wojskowego Szpitala Uzdrowiskowo-Rehabilitacyjnego SP ZOZ w Busku-Zdroju
- Dostawa drukowanych etykiet na butelki PET na potrzeby Zakładu Produkcji Zdrojowej
- " ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA BUDYNKU "WILLA BAGATELA" NA POTRZEBY ZAKŁADU AKTYWNOŚCI ZAWODOWEJ WRAZ Z PLANOWANĄ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA DLA INWESTYCJI NA OBIEKT SANATORYJNY"
- Dostawa pieluch o podwyższonej chłonności oraz drobnego sprzętu jednorazowego do spirometrii dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busu-Zdroju.
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego na Blok Operacyjny i Oddział Anestezjologii i Intensywnej Terapii Zespołu Opieki Zdrowotnej w Busku-Zdroju
- "Budowa garażu trzystanowiskowego oraz rozbiórka istniejącego garażu na działce Nr 47/1 w Busku - Zdroju przy al. Mickiewicza 15"
więcej: przetargi w Busku Zdroju »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.