eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ParadyżZakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół prowadzonych przez Gminę Paradyż w roku szkolnym 2014/2015

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-08-27

Paradyż: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół prowadzonych przez Gminę Paradyż w roku szkolnym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 285384 - 2014; data zamieszczenia: 27.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157547 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Paradyż, ul. Konecka 4, 26-333 Paradyż, woj. łódzkie, tel. 044 758-40-81, faks 044 7584024.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół prowadzonych przez Gminę Paradyż w roku szkolnym 2014/2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup biletów miesięcznych dla uczniów dojeżdżających do szkół prowadzonych przez Gminę Paradyż w roku szkolnym 2014/2015 w ramach regularnego przewozu osób. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup ulgowych biletów dla uczniów dojeżdżających: a) do Gimnazjum w Paradyżu - 152 uczniów b) do Szkoły Podstawowej w Paradyżu - 100 uczniów c) do Szkoły Podstawowej w Przyłęku - 40 uczniów d) do Szkoły Podstawowej w Sokołowie - 66 uczniów e) do Szkoły Podstawowej w Wójcinie - 71 uczniów oraz zakup normalnych biletów miesięcznych dla opiekunów uczniów - 4 opiekunów. 3. Wykaz ilościowy uczniów, którzy będą dojeżdżać do poszczególnych szkół, z podziałem na miejscowości, wyszczególniony został w załączniku Nr 1 do SIWZ, który stanowić będzie jednocześnie załącznik Nr 1 do umowy. 4. Zestawienie jednostkowych cen ryczałtowych biletów miesięcznych uczniów i opiekunów, opracowane przez Wykonawcę na druku stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ, stanowić będzie załącznik Nr 2 do umowy. 5. Proponowany plan tras przewozów regularnych wyszczególniony został w załączniku Nr 2 do SIWZ, który stanowić będzie jednocześnie załącznik Nr 3 do umowy. 6. Szczegółowy plan tras przewozów regularnych, z wyszczególnieniem wszystkich przystanków, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu w terminie do 27.08.2014 r. 7. Wykaz, o którym mowa w pkt. 6 winien zostać dopasowany do rozkładu zajęć lekcyjnych w poszczególnych szkołach. 8. Wykonawca: a) musi posiadać licencję uprawniającą do wykonywania krajowego transportu drogowego osób, ważną w całym okresie realizacji zamówienia; b) musi posiadać odpowiednie środki transportu oraz pracowników mających kwalifikacje i uprawnienia niezbędne do wykonania regularnego przewozu osób; c) zobligowany będzie dostarczyć Zamawiającemu, w terminie do 31.08.2014 r., zezwolenie na regularne przewozy osób w krajowym transporcie drogowym na trasach obejmujących dowóz i odwóz uczniów uczęszczających do szkół prowadzonych przez Gminę Paradyż. 9. W celu zapewnienia odpowiedniej ilości miejsc siedzących przewozy regularne winny być wykonywane pojazdami: a) kursy dotyczące uczniów dojeżdżających do Gimnazjum w Paradyżu, Szkoły Podstawowej w Przyłęku oraz Szkoły Podstawowej w Sokołowie - minimum dwoma autobusami - w każdym min. 50 miejsc siedzących; b) kursy dotyczące uczniów dojeżdżających do Szkoły Podstawowej w Wójcinie - minimum jednym autobusem - posiadającym min. 40 miejsc siedzących; c) kursy świadczone minibusem - minimum jednym MINIBUS-em - posiadającym min. 15 miejsc siedzących, maksymalna wysokość MINIBUS-a 2,90 m. 10. Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia Wykonawcy w terminie do 25.08.2014 r. imiennego wykazu uczniów, którzy będą dojeżdżać do poszczególnych szkół, oraz wykazu opiekunów uczniów. 11. Wartość biletów w poszczególnych miesiącach obliczana będzie na podstawie jednostkowych cen ryczałtowych ulgowych biletów miesięcznych wystawionych imiennie na uczniów, którzy w danym miesiącu będą dojeżdżać do szkół, oraz na podstawie jednostkowych cen ryczałtowych normalnych biletów miesięcznych dla opiekunów uczniów. 12. Bilety miesięczne, dotyczące poszczególnych miesięcy, dostarczane będą Zamawiającemu nie później niż trzy dni przed zakończeniem miesiąca poprzedzającego dany miesiąc. 13. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany liczby dowożonych uczniów w trakcie wykonywania usługi. O planowanych zmianach Zamawiający poinformuje Wykonawcę najpóźniej do 20 dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc, w którym zostanie dokonana zmiana. Powyższe zmiany nie będą miały wpływu na jednostkowe ceny biletów miesięcznych, które mają charakter ryczałtowy. 14. Wykonawca zagwarantuje, że przewozy regularne wykonywane będą we wszystkie dni nauki szkolnej. W przypadku, gdy dzień nauki wypadnie w sobotę Wykonawca zapewni kursy regularne również w tym dniu. 15. Wykonawca będzie miał prawo korzystania z istniejących przystanków autobusowych, stanowiących własność gminy, oraz z innych ustalonych i oznakowanych miejsc przystankowych. 16. Pozostałe warunki zostały przedstawione w projekcie Umowy, stanowiącej załącznik Nr 11 do SIWZ. 17. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z SIWZ i załącznikami do SIWZ. 18. Zamawiający zaleca zapoznanie się z terenem, na którym ma być realizowana usługa oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00 - (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego 34.98.00.00 - Bilety przewozowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.08.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółka Jawna SULBUS Pasieczyński Włodzimierz, ul. Konecka 7, 97-330 Sulejów, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 354365,28 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 125367,10

  • Oferta z najniższą ceną: 125367,10 / Oferta z najwyższą ceną: 141886,40

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.