eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MalborkDostawa niszczarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-27

Malbork: Dostawa niszczarki
Numer ogłoszenia: 285387 - 2008; data zamieszczenia: 27.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , al. Armii Krajowej 70, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 0-55 2723351, faks 0-55 2723351.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa niszczarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego niszczarki o następujących parametrach: 1 szt. - Niszczarka biurowa przeznaczona do dużego natężenia pracy 1. Niszczarka biurowa przeznaczona do dużego natężenia pracy - od 2000 do 4000 arkuszy dziennie, 2. Umożliwia niszczenie dokumentów spiętych zarówno zszywkami, jak i małymi spinaczami, 3. Niszczy jednorazowo min. 18 kartek, przy czym tnie je na ścinki o wymiarach nie większych, niż 4 mm na 35 mm, 4. Szerokość wejścia na papier min. 240 mm, 5. Funkcja auto start/stop z funkcją cofania, 6. Funkcja automatycznego zatrzymania przy zakleszczeniu papieru, 7. Kosz na ścinki o pojemności minimum 120 litrów, 8. Gwarancja: minimum 2 lata na całość urządzenia, 9. Zestaw musi zawierać konserwujący olej techniczny z aplikatorem usprawniający pracę niszczarki o pojemności powyżej 300 ml..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00 - Niszczarki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w artykule 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowanie wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: a) Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp - wzór stanowi załącznik do SIWZ, 2. Ponadto oprócz oświadczenia, o którym mowa wyżej, Wykonawca obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wypełniony formularz ofertowy, kosztorys oraz deklarację, stanowiące załączniki do SIWZ, podpisane przez Wykonawcę lub właściwie umocowaną do tego osobę (pełnomocnika). Jeżeli ofertę i jej załączniki podpisywał będzie pełnomocnik, wówczas należy załączyć do oferty oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa. 3. Oświadczenie wykonawca składa w oryginale. 4. Wykonawca obowiązany jest wskazać zamawiającemu, którą część zamówienia powierzy do wykonania podwykonawcom. Jeśli Wykonawca nie zamierza powierzać wykonania części zamówienia podwykonawcom, wpisuje on w deklaracji sporządzonej przez niego (wg załączonego do SIWZ wzoru), iż nie powierzy wykonania części zamówienia podwykonawcom..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.malbork.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku, Al. Armii Krajowej 70, 82-200 Malbork, pok. nr 13 , I piętro..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku, Al. Armii Krajowej 70, 82-200 Malbork, pok. nr 12 (sekretariat), I piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.