Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-03
Lublin: Zajęcia informatyczne PO KL Zagrajmy i sukces
Numer ogłoszenia: 2853 - 2012; data zamieszczenia: 03.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelskie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli , ul. Dominikańska 5, 20-111 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5321605, faks 081 5344634.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zos.lscdn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zajęcia informatyczne PO KL Zagrajmy i sukces.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1. Usługa oferowana przez Wykonawców będzie polegała na przeprowadzeniu zajęć informatycznych dla 1 grupy poprzez podniesienie kompetencji kluczowych w zakresie technologii informacyjnych i telekomunikacyjnych - TIK zgodnie z koncepcją pracy szkoły opartą na diagnozie placówki, w której realizowane będą zajęcia. 2.2. Zajęcia realizowane będą: - Etap I w wymiarze 2352 godz. (jednostek lekcyjnych) dla 1400 uczniów (750 chłopców, 650 dziewcząt) w 49 szkołach gimnazjalnych w 56 grupach, tj.: w 42 szkołach zajęcia informatyczne realizowane będą w jednej grupie, a w 7 szkołach realizowane będą w dwóch grupach. Liczebność jednej grupy: 25 uczniów. Zadanie realizowane będzie w okresie od stycznia 2012 r. do grudnia 2012 r. z uwzględnieniem wakacji (lipiec-sierpień). W okresie styczeń-czerwiec 2012 r. i wrzesień-grudzień 2012 r. do zrealizowania jest 2240 godz., 40 godz. dla jednej grupy (4 godz. miesięcznie). W okresie lipiec-sierpień 2012 r. do zrealizowania jest 112 godz., 2 godz. dla jednej grupy. Razem dla jednej grupy: 42 godz. - Etap II w wymiarze 896 godz. (jednostek lekcyjnych) dla 1400 uczniów (750 chłopców, 650 dziewcząt) w 49 szkołach gimnazjalnych w 56 grupach, tj.: w 42 szkołach zajęcia informatyczne realizowane będą w jednej grupie, a w 7 szkołach realizowane będą w dwóch grupach. Liczebność jednej grupy: 25 uczniów. Zadanie realizowane będzie w okresie od września 2012 r. do grudnia 2012 r. W okresie wrzesień-grudzień 2012 r. do zrealizowania jest 896 godz., 16 godz. dla jednej grupy, (4 godz. miesięcznie)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego dotyczącego wyżej wymienionego przedmiotu zamówienia dla perspektywy czasowej związanej z kontynuacją drugiego etapu zajęć informatycznych w okresie od stycznia 2013 r. do czerwca 2013 r.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.31.00.00 - Usługi edukacji młodzieży .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 49.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa, nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. spełniają wymagania ustawowe na stanowisko nauczyciela zgodnie z art. 9 ust. 1 ustawy z 26 stycznia 1982 roku Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674 ze zm.),
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.2. posiadają niezbędną wiedzę, tj. Wykonawca jest nauczycielem kontraktowym, mianowanym, dyplomowanym lub wyżej, 1.3. posiadają doświadczenie w odniesieniu do przedmiotu zamówienia, tj. Wykonawca posiada staż pracy na stanowisku nauczyciela liczony od dnia nadania stopnia nauczyciela kontraktowego w przedziałach czasowych do lat 5, do lat 10, powyżej 10 lat,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.4. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym, tj. Wykonawca będzie miał udostępnioną salę lekcyjną w miejscu realizacji zajęć informatycznych w okresie ich realizacji, tj. od dnia 16 stycznia 2012 r. do dnia 21 grudnia 2012 r. z uwzględnieniem okresu wakacji (lipiec-sierpień) dla etapu I i od dnia 3 września 2012 r. do dnia 21 grudnia 2012 r. dla etapu II,
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie odnośnie posiadanych uprawnień zgodnie z ppkt 1.1. rozdziału VI SIWZ i potwierdzone przez pracodawcę (załącznik nr 2). 2. Oświadczenie odnośnie posiadania wiedzy zgodnie z ppkt 1.2. rozdziału VI SIWZ i potwierdzone przez pracodawcę (załącznik nr 3). 3. Oświadczenie odnośnie posiadania doświadczenia zgodnie z ppkt 1.3. rozdziału VI SIWZ i potwierdzone przez pracodawcę (załącznik nr 4). 4. Oświadczenie odnośnie dysponowania potencjałem technicznym zgodnie z ppkt 1.4. rozdziału VI SIWZ i potwierdzone przez wynajmującego (załącznik nr 5). 5. Koncepcję programu realizacji zajęć informatycznych zgodną z koncepcją pracy szkoły opartą na diagnozie placówki, w której realizowane będą zajęcia, akceptowaną przez podmiot, na rzecz którego realizowane będą wyżej wymienione zajęcia (załącznik nr 6).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Wiedza - 25
- 3 - Doświadczenie - 25
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ebip.lublin.pl/31/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Lubelskie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli
ul. Dominikańska 5
20-111 Lublin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2012 godzina 13:00, miejsce: Lubelskie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli ul. Dominikańska 5 20-111 Lublin sekretariat pokój nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania zajęć edukacyjnych w ramach projektu systemowego pn. Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe - Zagrajmy o sukces, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grupy o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie stacjonarnych szkoleń z zakresu prawa w podziale na 4 części
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 4 warsztatów dla 200 beneficjentów programu Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021 - 2027 na terenie miasta Kielce
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń w języku angielskim z trenerem w zakresie projektu "PATHWAYS", w ramach programu pn. "Welcome to Poland"
- Usługa polegająca na pełnieniu funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- Usługa szkolenia: "Operator koparkoładowarki (wszystkie typy) kl.III z modułem ograniczania odpadów budowlanych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.