eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GołańczWYBÓR BANKU DO OBSŁUGI KREDYTU NA RELIZACJĘ NA ZADAŃ INWESTYCYJNYCH



Ogłoszenie z dnia 2008-10-27

Gołańcz: WYBÓR BANKU DO OBSŁUGI KREDYTU NA RELIZACJĘ NA ZADAŃ INWESTYCYJNYCH
Numer ogłoszenia: 285409 - 2008; data zamieszczenia: 27.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy Gołańcz , ul. Dr P. Kowalika 2, 62-130 Gołańcz, woj. wielkopolskie, tel. 067 2615911, faks (067) 261 59 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golancz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYBÓR BANKU DO OBSŁUGI KREDYTU NA RELIZACJĘ NA ZADAŃ INWESTYCYJNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa następujących kredytów: CPV 66130000-0 PAKIET nr 1 Kredyt na realizację wydatków związanych z finansowaniem zadania pn. Przebudowa drogi gminnej Tomczyce-Potulin o następującej charakterystyce: 1.Kwota kredytu - 290.000,00 PLN (słownie: dwieściedziewięćdziesiąttysięcy 00/100) 2.okres kredytowania - kredytobiorca zobowiązuje się na spłatę kredytu wraz z odsetkami do dnia 31 października 2015 3.okres karencji - do 29.09.2009 roku. 4.początek spłaty kapitału - 30.09.2009 rok 5.Spłata kapitału w złotych polskich będzie następowała w n/w ratach: Data spłaty Wysokość raty (zł) 30.09.2009 20000 30.06.2010 20000 30.04.2011 10000 30.04.2012 25000 31.07.2012 15000 31.08.2012 25000 30.11.2012 25000 30.06.2013 20000 31.07.2014 20000 30.06.2015 30000 31.10.2015 80000 RAZEM 290000 6.Uruchomienie kredytu poprzez przelew na konto główne budżetu po uprzednim poinformowaniu przez gminę. Możliwość wykorzystania w transzach. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu. 7.Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego nastąpi w ciągu 2 dni od podpisania umowy nie później niż do 31.12.2008 roku 8.Forma zabezpieczenie kredytu: weksel In blanco. 9.Odsetki płacone miesięcznie. 10.Odsetki płacone od wykorzystanego kredytu. PAKIET NR 2 Kredyt w wysokości 200.000,00 zł na realizację wydatków związanych z finansowaniem zadania pn. Przebudowa drogi gminnej w Czeszewie o następującej charakterystyce: 11.Kwota kredytu - 200.000,00 PLN (słownie: dwieścietysięcy złotych 00/100) 12.okres kredytowania - kredytobiorca zobowiązuje się na spłatę kredytu wraz z odsetkami do dnia 31 maja 2014 roku 13.okres karencji - do 27.02.2009 roku. 14.początek spłaty kapitału - 28.02.2009 rok 15.Spłata kapitału w złotych polskich będzie następowała w n/w ratach: DATA SPŁATY Wysokość raty (zł) 28.02.2009 10000 30.06.2010 10000 28.05.2011 40000 30.04.2012 50000 31.05.2013 50000 31.05.2014 40000 RAZEM 200000 16.Uruchomienie kredytu poprzez przelew na konto główne budżetu po uprzednim poinformowaniu przez gminę. Możliwość wykorzystania w transzach. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wykorzystania mniejszej kwoty kredytu. 17.Postawienie kredytu do dyspozycji Zamawiającego nastąpi w ciągu 2 dni od podpisania umowy nie później niż do 31.12.2008 roku 18.Forma zabezpieczenie kredytu: weksel In blanco. 19.Odsetki płacone miesięcznie. 20.Odsetki płacone od wykorzystanego kredytu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.13.00.00 - (3) Usługi brokerskie i usługi podobne w zakresie zabezpieczenia ubezpieczeń towarów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferent nie wnosi wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty bezwzględnie wymagane -wypełniony i podpisany formularz ofertowy -podpisane oświadczenie (art. 22, 24 ustawy PZP) -kalkulacja ceny ofertowej. Dokumenty bezwzględnie wymagane, gdy kilka podmiotów składa wspólnie ofertę Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.golancz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Gołańcz ul. Dr P. Kowalika 2 62-130 Gołańcz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Gołańcz ul. Dr P. Kowalika 2 62-130 Gołańcz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.