eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KruszwicaPrzeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-10-14

Kruszwica: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 285435 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 267537 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Rybacka 20, 88-150 Kruszwica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3515419, faks 052 3557257.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń dla osób bezrobotnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu Podstawy obsługi komputera i Internetu dla 8 osób ( +/-1 osoba), które są uczestnikami projektu Program aktywizacji społeczno-zawodowej bezrobotnych w gminie Kruszwica realizowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL Priorytet VII Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 1. Kurs zawodowy należy przeprowadzić w zakresie wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu jaki obowiązuje kurs. 2. Zajęcia na szkoleniu powinny zaczynać się nie wcześniej niż o godz. 8, kończyć nie później niż o godz. 18 i trwać w systemie tygodniowym ( t.j. od poniedziałku do piątku). 3. Kurs przeprowadzony musi być na terenie miasta Kruszwica. 4. Wykonawca winien dostosować ilość i jakość pomieszczeń oraz wyposażyć w sprzęt i pomoce dydaktyczne do potrzeb określonego szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i nauki. Materiały szkoleniowe oraz sale dydaktyczne powinny być oznakowane przez Wykonawcę poprzez umieszczenie logotypów UE EFS POKL i nazwy projektu . 5. Wykładowcy i instruktorzy powinni posiadać odpowiednie kwalifikacje i umiejętności oraz minimalne doświadczenie zawodowe w dziedzinie, którą wykładają. Przez minimalne doświadczenie rozumie się przynajmniej jeden rok stażu zawodowego na stanowisku odpowiednim do prowadzenia zajęć z określonej kursem dziedziny. Wykonawca zobowiązuje się na 7 dni przed rozpoczęciem konkretnego szkolenia przedstawić dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych warunków. 6. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia badań specjalistycznych i profilaktycznych stwierdzających zdolność do odbycia szkolenia lub wymaganych do podjęcia zatrudnienia o ile przepisy prawa tego wymagają. 7. Zleceniobiorca zobowiązany jest do ubezpieczenia uczestniczek szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie szkolenia oraz w drodze na szkolenie i ze szkolenia ( na kwotę minimum 2500 zł. sumy ubezpieczenia na osobę). 8. Zleceniobiorca zapewni uczestniczkom szkolenia codziennie napoje ( kawa, herbata, woda mineralna) w czasie przerw między zajęciami dydaktycznymi oraz poczęstunku w postaci paluszków, kruchych ciastek etc. W przypadku zajęć trwających nie mniej niż 6 godzin lekcyjnych Wykonawca zapewni dodatkowo uczestniczkom kursu/ szkolenia ciepły posiłek. Poprzez ciepły posiłek rozumie się jednodaniowy obiad składający się z: 150 g porcji mięsa lub ryby( waga po przetworzeniu), 150-200g. gotowanej kaszy, ryżu, makaronu lub ziemniaków oraz 150g surówki. 9. Szkolenie powinno zakończyć się egzaminem ze zdobytej wiedzy teoretycznej i praktycznej. Wykonawca powiadamia Zamawiającego o dacie, miejscu i godzinie egzaminu uczestniczek szkolenia przynajmniej jeden dzień przed planowanym egzaminem. 10. Szkolenie winno zakończyć się wydaniem uczestniczkom kursu: - oryginału zaświadczenia lub certyfikatu z kolorowymi logo Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej i informacji: Projekt realizowany przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kruszwicy pt. Program aktywizacji społeczno-zawodowej bezrobotnych w gminie Kruszwica współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII ,Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 11. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu w terminie do 5 dni po zakończeniu szkolenia: - kopi zaświadczenia lub certyfikatu z logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logo Unii Europejskiej i informacji: Projekt realizowany przez Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kruszwicy pt. Program aktywizacji społeczno-zawodowej bezrobotnych w gminie Kruszwica współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII ,Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 -protokołu odbioru materiałów dydaktycznych przez uczestniczki kursu potwierdzonych ich własnoręcznym podpisem, -protokołu odbioru przez uczestniczki szkolenia poczęstunku bądź ciepłego posiłku potwierdzonego ich własnoręcznym podpisem, - dziennika zajęć zawierającego wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych oraz listy obecności uczestniczek potwierdzone własnoręcznym podpisem, -prowadzonego rejestru wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskania kwalifikacji oraz listy potwierdzających odbiór zaświadczeń, -kopię dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie uczestniczek od następstw nieszczęśliwych wypadków, -kopie zaświadczeń lekarskich z badań profilaktycznych i specjalistycznych przeprowadzonych w ramach organizacji szkolenia, 12. Wykonawca umieści w bazie danych ofert szkoleniowych na stronie internetowej www.inwestycjawkadry.pl wykonywane przez siebie szkolenie. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli prowadzonych szkoleń w trakcie ich realizowania. 14. Wykonawca zobowiązuje się do ochrony danych osobowych uczestniczek projektu oraz przetwarzania tych danych tylko dla potrzeb prowadzenia określonego szkolenia. 15. Zamawiający przeznacza na sfinansowanie przedmiotu zamówienia kwotę do 16000zł. brutto. 1.3.2 Realizacja kursu - wymagania szczegółowe Podstawy obsługi komputera i Internetu - 8 osób. Zamawiający dopuszcza zmianę liczby uczestniczek szkolenia +/- jedna osobą bez wpływu na cenę.(80500000-9 Usługi szkoleniowe) Program kursu podstawowej obsługi komputera przeznaczony jest dla 8 osób, które nie posiadają umiejętności obsługi komputera. Celem szkolenia jest zapoznanie z podstawową terminologią informatyczną oraz zapoznanie się przez uczestniczki kursu z pracą w systemie operacyjnym Windows, poznanie zasad edycji tekstów MS Word, tworzenie arkuszy kalkulacyjnych w MS Excel, zapoznanie z programami fakturowo-magazynowymi, korzystanie z zasobów i możliwości sieci Internet, tworzenie prezentacji multimedialnych w MS Power Point. Kurs powinien odbywać się w specjalnie do tego celu przygotowanej pracowni komputerowej wyposażonej w odpowiednią liczbą stanowisk z dostępem do Internetu tj. co najmniej jedno stanowisko na 1 uczestniczkę szkolenia. Szkolenie powinno odbywać się w jednej grupie, 96 godzin lekcyjnych dla każdej z osób(45 minut każda godzina; nie mniej niż 6 godzin lekcyjnych dziennie, maksymalnie 7 godzin lekcyjnych dziennie). Szkolenie musi odbywać się w Kruszwicy, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.30 do 15:00. Termin szkolenia: 18 października do 9 listopada 2010 r. ( +/- 2 dni )..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program aktywizacji społeczno-zawodowej bezrobotnych w gminie Kruszwica realizowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego POKL Priorytet VII Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F.H. MOGILMED S.C. Paweł Kraśny Beata Kraśny, Świerkówiec 49, 88-300 Mogilno, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 14968,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.