eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RykiZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KURSÓW SZKOLENIOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-03

Ryki: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KURSÓW SZKOLENIOWYCH
Numer ogłoszenia: 285440 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rykach , ul. Wyczółkowskiego 10a, 08-500 Ryki, woj. lubelskie, tel. 81 865 47 06, faks 865 48 52.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.pcprryki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIE KURSÓW SZKOLENIOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów szkoleniowych w ramach realizacji projektu Program upowszechniania aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych oraz wychowanków opuszczających placówki i rodziny zastępcze, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rykach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1, 80.53.00.00-8, 80.41.12.00-0, 98.32.21.40-9, 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten spełni wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał usługę o charakterze tożsamym z usługą stanowiącą przedmiot zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony ww. warunek, jeżeli wykonawca zapewni przy realizacji zamówienia udział osób posiadających minimalne kwalifikacje wymagane przez zamawiającego opisane w niniejszej SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem: a) rezygnacji kandydata z udziału w szkoleniu pomimo wcześniejszych deklaracji o uczestnictwie, b) niestawienia się kandydata pomimo wezwania Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Rykach, c) przerwania uczestnictwa w szkoleniu (choroba, rezygnacja z uczestnictwa), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, d) stwierdzenia niezdolności do uczestnictwa w szkoleniu przez lekarza medycyny. W powyższych przypadkach w umowie zmianie ulega przeliczenie kosztu szkolenia. W takim przypadku koszt szkolenia stanowi iloczyn kosztu szkolenia jednej osoby oraz rzeczywistej ilości osób, które ukończyły usługę. W przypadku przerwania uczestnictwa koszty udziału takiej osoby ustala się w wysokości proporcjonalnej do liczby niewykorzystanych dni. Zmiana umowy dokonuje się w trybie aneksu do umowy podpisanej przez Zamawiającego i Wykonawcę. 2. Zamawiający poza okolicznościami wskazanymi w § 3 ust. 4 umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp. przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: a) zmianie terminu zakończenia zamówienia spowodowanej warunkami atmosferycznymi - w przypadku klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne uniemożliwiają wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z oferty; b) zmianie terminu wykonania zamówienia spowodowanej wystąpieniem siły wyższej, czyli zdarzenia którego strony nie mogły przewidzieć i któremu nie mogły zapobiec, ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwią Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań; c) zmianie warunków płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych Instytucji Wdrażającej dotyczących realizacji projektu; d) zmianie osób upoważnionych do współpracy w sprawach związanych z wykonaniem umowy, o których mowa w § 9 umowy; e) za zgodą Zamawiającego zmianie osób, przy pomocy których Wykonawca realizować będzie zamówienie, wynikającej z ważnych przyczyn, które nie mogły być wcześniej przewidziane, z zastrzeżeniem, że proponowane przez Wykonawcę osoby będą spełniały warunki określone w SIWZ; zmiana taka nie wymaga aneksu do umowy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprryki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10a, 08-500 Ryki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rykach, ul. Wyczółkowskiego 10a, 08-500 Ryki.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program upowszechniania aktywnej integracji wśród osób niepełnosprawnych oraz wychowanków opuszczających placówki i rodziny zastępcze, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Rykach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kursy komputerowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kurs komputerowy dla początkujących w wymiarze 60 godzin Termin: 27.08.2012 r. - 06.09.2012 r. Miejsce realizacji kursu - Dęblin. Liczba osób - 9 2. Kurs komputerowy dla początkujących w wymiarze 60 godzin Termin: 27.08.2012 r. - 06.09.2012 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki. Liczba osób - 36 w tym 1 osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim (podział na 2 lub 3 grupy w zależności od możliwości) 3. Kurs komputerowy dla średnio-zaawansowanych w wymiarze 60 godzin Termin: 27.08.2012 r. - 06.09.2012 r. Miejsce realizacji kursu - Dęblin. Liczba osób - 8 4. Kurs komputerowy dla średnio-zaawansowanych w wymiarze 60 godzin Termin: 27.08.2012 r. - 06.09.2012 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki. Liczba osób - 11 w tym 1 osoba niedowidząca oraz 1 osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim 5. Kurs komputerowy dla zaawansowanych w wymiarze 40 godzin Termin: 27.08.2012 r. - 01.09.2012 r. Zamawiający zastrzega, iż termin kursu może ulec zmianie, jeśli nie uda się zebrać grupy w tym terminie z powodu wyjazdu uczestników. Miejsce realizacji kursu - Ryki. Liczba osób - 7.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Trening kompetencji i umiejętności społecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trening kompetencji i umiejętności społecznych w wymiarze 24 godzin I grupa: Termin: od 10.09.2012 r. - do 30.09.2012 r. (od 13:00) Miejsce realizacji kursu - Dęblin. Liczba osób - 11 II grupa: Termin: od 10.09.2012 r. - do 30.09.2012 r. (od 13:00) Miejsce realizacji kursu - Ryki. Liczba osób - 22.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Kurs prawa jazdy kat. B (30 h teorii, 30 h praktycznej nauki jazdy) Termin: od 01.10.2012 r. do 24.11.2012 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki Liczba osób - 6 Wymagania szczególne: - Organizacja i realizacja kursów wraz z wraz z badaniami lekarskimi oraz ze zgłoszeniem i wniesieniem opłaty za egzamin państwowy w Wojewódzkim Ośrodku Ruchu Drogowego osób, które z pozytywnym wynikiem ukończą szkolenie. - Zajęcia praktyczne Wykonawca zrealizuje według indywidualnych harmonogramów ustalonych z Zamawiającym dla każdego beneficjenta ostatecznego, uwzględniając możliwości czasowe osób kierowanych na szkolenie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs obsługi wózków widłowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs obsługi wózków widłowych (52 h teorii, 15 h praktycznej nauki jazdy) Termin: od 01.10.2012 r. do 24.11.2012 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki. Liczba osób - 7 Wymagania szczególne: - Organizacja i realizacja kursu wraz z badaniami lekarskimi. Kurs zakończony się egzaminem i wydaniem zaświadczenia uprawniającego do kierowania wózkami. - Zajęcia praktyczne Wykonawca zrealizuje według indywidualnych harmonogramów ustalonych z Zamawiającym dla każdego beneficjenta ostatecznego, uwzględniając możliwości czasowe osób kierowanych na szkolenie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs księgowo-biurowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs księgowo-biurowy w wymiarze 80 godzin Termin: od 01.10.2012 r. do 24.11.2012 r. Miejsce realizacji kursu - Ryki Liczba osób - 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Mała gastronomia z elementami cateringu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Mała gastronomia z elementami cateringu w wymiarze 80 godzin I grupa: Termin: od 01.10.2012 r. do 24.11.2012 r. (piątki i soboty) Miejsce realizacji kursu - Ryki Liczba osób - 18 II grupa: Termin: od 01.10.2012 r. do 24.11.2012 r. (piątki i soboty) Miejsce realizacji kursu - Dęblin. Liczba osób - 7 Wymagania szczególne: Organizacja i realizacja kursu wraz z badaniami lekarskimi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Bukieciarstwo i aranżacje roślinne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Bukieciarstwo i aranżacje roślinne w wymiarze 80 godzin I grupa: Termin: od 01.10.2012 r. do 24.11.2012 r. (środy i czwartki) Miejsce realizacji kursu - Ryki Liczba osób - 18 w tym 1 osoba na wózku inwalidzkim II grupa: Termin: od 01.10.2012 r. do 24.11.2012 r. (środy i czwartki) Miejsce realizacji kursu - Dęblin Liczba osób - 9.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wizaż i stylizacja paznokci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs Wizaż i stylizacja paznokci w wymiarze 80 godzin I grupa Termin: od 01.10.2012 r. do 24.11.2012 r. (poniedziałki i wtorki) Miejsce realizacji kursu - Ryki Liczba osób - 10 II grupa Termin: od 06.09.2012 r. do 30.09.2012 r. po uwzględnianiu indywidualnych możliwości czasowych osób kierowanych na szkolenie ze względu na osoby uczące się Miejsce realizacji kursu - Ryki Liczba osób - 5.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kurs masażu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs masażu w wymiarze 80 godzin Termin: 01.10.2012 r. do 24.11.2012 r. (poniedziałki i wtorki) Miejsce realizacji kursu - Ryki lub Dęblin Liczba osób - 5 w tym 1 osoba niedowidząca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 24.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.