Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-26
Katowice: Dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.
Numer ogłoszenia: 285496 - 2015; data zamieszczenia: 26.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach , ul. Powstańców 52, 40-024 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 6093140, faks 032 6093154.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wpr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części zamiennych i akcesoriów do pojazdów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach.2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarto w formularzach asortymentowo-cenowych ( załącznikach nr 5 -11 do SIWZ).3.Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować asortyment części zamiennych odpowiadający wysokim standardom jakościowym zgodnym z obowiązującymi normami.4.Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować asortyment części zamiennych, które nie będą regenerowane.5.Zamawiający nie dopuści zwrotu wadliwych, zużytych części zamiennych, fabrycznie zamontowanych w pojazdach (Zamawiający regeneruje te części na podstawie odrębnych umów) w sytuacji zamówienia i dostarczenia przez Wykonawcę tych części. Nie dotyczy reklamacji..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.01.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w postępowaniu jest wniesienie wadium w następującej wysokości: a) zadanie 1: 3000,00 zł b) zadanie 2: 50,00 zł c) zadanie 3: 11000,00 zł d) zadanie 4: 8000,00 zł e) zadanie 5: 400,00 zł f) zadanie 6: 1000,00 zł g) zadanie 7: 90,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunku na podstawie przedstawionego oświadczenia (załącznika nr 3 do SIWZ), metodą spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykazanie się min. jednym zamówieniem polegającym na sukcesywnej dostawie części zamiennych do pojazdów (osobowe, ciężarowe o DMC 3,5 t) o łącznej wartości brutto nie mniejszej niż: Dla zadania nr 1- 100 000,00 zł każde zamówienie, Dla zadania nr 2- 2 000,00 zł każde zamówienie, Dla zadania nr 3- 300 000,00 zł każde zamówienie, Dla zadania nr 4 - 250 000,00 zł każde zamówienie, Dla zadania nr 5 -10 000,00 zł każde zamówienie, Dla zadania nr 6- 30 000,00 zł każde zamówienie, Dla zadania nr 7- 3 000,00 zł każde zamówienie. Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunku na podstawie przedstawionych dokumentów i oświadczeń, metodą spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunku na podstawie przedstawionego oświadczenia (załącznika nr 3 do SIWZ), metodą spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunku na podstawie przedstawionego oświadczenia (załącznika nr 3 do SIWZ), metodą spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający będzie oceniał spełnienie warunku na podstawie przedstawionego oświadczenia (załącznika nr 3 do SIWZ), metodą spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty należy załączyć wypełnione przez Wykonawcę formularze asortymentowo-cenowe (zgodnie z załącznikami nr 5-11 do SIWZ). 2. Wykonawca może załączyć do oferty wypełniony projekt umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin płatności - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W szczególności dopuszcza się możliwość: a) zmiany wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, która nie wymaga aneksu do umowy,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wpr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach
ul. Powstańców 52
40-024 Katowice
Dział Zamówień Publicznych
pokój 129 I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe w Katowicach ul. Powstańców 52 40-024 Katowice Dział Zamówień Publicznych pokój 129 I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa akcesoriów do ambulansów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa akcesoriów do ambulansów do pojazdów Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach 2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarto w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 5 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.01.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa części zamiennych do samochodów marki Opel Meriva.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części zamiennych do samochodów marki Opel Meriva należących do Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. 2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarto w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik nr 6 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.01.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa części zamiennych do ambulansów marki Mercedes.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części zamiennych do ambulansów marki Mercedes, należących do Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. 2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarto w formularzach asortymentowo-cenowych (załącznikach nr 7,7a,7b do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.01.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa części zamiennych do ambulansów marki Renault i Peugeot.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części zamiennych do ambulansów marki Ranault i Peugeot, należących do Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. 2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarto w formularzach asortymentowo-cenowych (załącznikach nr 8,8a,8b,8c,8d,8e,8f do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.01.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa części zamiennych do ambulansów marki Volkswagen.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części zamiennych do ambulansów marki Volkswagen, należących do Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. 2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarto w formularzach asortymentowo-cenowych (załącznikach nr 9,9a,9b do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.01.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa części zamiennych do ogrzewania Webasto i Eberspacher.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części zamiennych do ogrzewania Webasto i Eberspacher dla Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. 2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarto w formularzu asortymentowo-cenowym (załączniku nr 10 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.01.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa części zamiennych do samochodów marki Kia Ceed.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa części zamiennych do samochodów marki Kia Ceed, należących do Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach. 2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarto w formularzu asortymentowo-cenowym (załączniku nr 11 do SIWZ)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 02.01.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin płatności - 5
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Przeglądy okresowe oraz serwisy klimatyzacji w samochodach służbowych GDDKiA Oddział w Katowicach
- Świadczenie usługi pralniczej dla OSK w Katowicach
- "Wynajem i serwis odzieży do pomieszczeń typu "cleanroom"
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
- "Modernizacja miejskiego placu zabaw przy MDK Koszutka filia Dąb w Katowicach"
- Usługi przeglądów technicznych aparatury medycznej
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB LEŚNY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU "MYŚLĘCINEK" SP. Z O.O. W BYDGOSZCZY REALIZOWANE W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ
- Zakup i dostawa samochodów w ramach projektu "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie branża samochodowa - przemysł motoryzacyjny w Centrum Edukacji Zawodowej i Biznesu w Gorzowie Wielkopolskim."
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- Dostawy paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.