eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › remont nawierzchni bitumicznej na drogach krajowych nr 3, 12, 18 i 94 administrowanych przez Rejon w Głogowie



Ogłoszenie z dnia 2006-01-17

POZYCJA 2854

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Głogów: remont nawierzchni bitumicznej na drogach krajowych nr 3, 12, 18 i 94 administrowanych przez Rejon w Głogowie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu Rejon w Głogowie, do kontaktów: Waldemar Duszeńko, ul. Mickiewicza 61, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8357776, fax 076 8357778, e-mail: rdk.glogow@wroclaw.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont nawierzchni bitumicznej na drogach krajowych nr 3, 12, 18 i 94 administrowanych przez Rejon w Głogowie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Remont nawierzchni bitumicznej na drogach krajowych: nr 3 odcinek Mieszków - Lubin, nr 12 odcinek Piotrowice - Dębowa Łeka, nr 18 odcinek gr. woj. - Golnice, nr 94 odcinek Chojnów - Krzywa. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Drogi krajowe nr 3, 12, 18 i 94 na terenie Rejonu w Głogowie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej masą z betonu asfaltowego wytworzoną w wutwórni mas bitumicznych standard I: Część 1 - remont nawierzchni dróg nr 3 i 12 w ilości 4000 m2, frezowanie nawierzchni w ilości 1500 m2, Część 2 - remont nawierzchni dróg nr 18 i 94 w ilości 1000 m2. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 4200.00 zł, cz.1- 3300.00 zł, cz. 2- 900.00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1/ Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie Art. 24 ustęp 1 oraz ustęp 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp. 2/ Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wykonawca musi wykazać: a) przychód za ostatnie trzy lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja przychód netto ze sprzedaży produktów i materiałów)w wysokości nie mniejszej niż 500 tys. zł, b) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wskazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 50 tys. zł (40 tys. zł na cz. 1 i 10 tys. zł na cz. 2.), c) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem zamówienia. 3/ Potencjał kadrowy: Kierownik Robót z uprawnieniami w zakresie dróg - 5 lat doświadczenia w realizacji podobnych robót w tym 3 lata doświadczenia jako kierownik lub zastępca kierownika podobnych robót. 4/ Potencjał techniczny: Wykonawca musi posiadać (lub mieć dostęp) n/w jednostki sprzętu i urządzeń: frezarka 1 szt, przecinarka z tarczą diamentową 2 szt, lekki walec wibracyjny 2 szt, płyta wibracyjna 2 szt, samochody ciężarowe ład. 3-5 ton wywrotki i skrzyniowe 2 szt. 5/ Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że zrealizował jako strona umowy w okresie ostatnich pięciu lat, tj. od 1.01.2001 r. do 31.12.2005 r. remonty nawierzczni masą na gorąco w ilości nie mniejszej niż 6000 m2 -dla cz. 1 i 1000 m2 -dla cz. 2. 6/ Spełniają wymogi określone w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 06.03.2006, cena - 20.00. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 06.03.2006 godzina 09:30. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.03.2006, godzina 10:00, W siedzibie Zamawiającego w świetlicy.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 10.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.