Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-27
Kraków: dostawa części zamiennych do pojazdów Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego
Numer ogłoszenia: 285553 - 2008; data zamieszczenia: 27.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe , ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4244200, faks 012 4244300.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpr.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa części zamiennych do pojazdów Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: CPV 34300 000-0 ; części i akcesoria do pojazdów, 31431000-6 ; akumulatory 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprzedaż wraz z dostawą do wskazanej siedziby Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego przy ul. Kościuszki 49 lub przy ul. Łazarza 14 każdorazowo zamawianych części zamiennych, ujętych w załączniku nr 2 (strona nr 4) do niniejszej SIWZ. 2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych na dowolną ilość z siedmiu części opisanych w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ : arkusze 1-A do 7-G tj. : część 1 - zestawienie A : części zamienne do samochodów m-ki Renault część 2 - zestawienie B : części zamienne do samochodów m-ki Ford część 3 - zestawienie C : części zamienne do samochodów m-ki Mercedes część 4 - zestawienie D : części zamienne do samochodów m-ki Toyota część 5 - zestawienie E : części zamienne do samochodów m-ki Volkswagen część 6 - zestawienie F : akcesoria część 7 - zestawienie G : akumulatory 3. Jeżeli Zamawiający nie określi inaczej towary dostarczone przez Wykonawcę mają być : a) fabrycznie nowe i kompletne, b) spełniać wymogi techniczne i jakościowe norm dla odpowiedniego typu pojazdu, c) posiadać fabryczne opakowanie, metkę lub kartę opisową, kartę gwarancyjną, w razie potrzeby instrukcję montażu z uwagami i ostrzeżeniami w języku polskim 4. Dostarczone części zamienne muszą należeć do jednej z n/w grup : a) część oryginalna oznakowana logo-znakiem towarowym producenta pojazdu, b) część o porównywalnej jakości - wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2003 r. w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych. - w przypadku dostarczenia części z tej grupy Wykonawca zobowiązany jest podać przy realizacji dostawy na fakturze lub załączniku do niej (specyfikacji dostarczonych części zamiennych) : nazwę części, nazwę producenta, nr katalogowy dostarczonej części (wg katalogu producenta części). 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy. 7. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia dynamicznego systemu zakupów. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianych towarów w poszczególnych asortymentach opisanych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy (Formularz ofertowy) w zależności od bieżących potrzeb. Określone przez Zamawiającego w zestawieniach 1-A do 7-G ilości asortymentów, w razie zmniejszenia zamówienia nie będą podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 31.43.10.00 - Akumulatory ołowiowo-kwasowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości odpowiednio : c) 300,00 PLN dla części nr 1 zamówienia, d) 900,00 PLN dla części nr 2 zamówienia, e) 500,00 PLN dla części nr 3 zamówienia f) 700,00 PLN dla części nr 4 zamówienia g) 200,00 PLN dla części nr 5 zamówienia h) 300,00 PLN dla części nr 6 zamówienia i) 400,00 PLN dla części nr 7 zamówienia 2. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien podać numer i nazwę postępowania a także, której części zamówienia dotyczy. 3. Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert tj. dnia 04.11.2008 r. do godz. 11,30 - (decyduje termin uznania rachunku bankowego Zamawiającego). 4. Wadium może być wnoszone : a) w pieniądzu, przelewem na konto Krakowskiego Pogotowia Ratunkowego: PKO Bank Polski Regionalny Oddział w Krakowie Nr 92 1020 2892 0000 5902 0185 8430 b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późn. zmianami). 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach, o których mowa w pkt 4 lit e należy złożyć w formie oryginału w kopercie, wraz z ofertą. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej wysokości lub formie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. 8. Zwrot wadium nastąpi niezwłocznie, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP : a) po podpisaniu umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana, b) jeżeli upłynął termin związania ofertą, c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9. Z zastrzeżeniem pkt. 12 niniejszego rozdziału Zamawiający dokonuje niezwłocznie zwrotu wadium na wniosek Wykonawcy : a) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert, b) został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 10. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 14. W ofercie należy dokładnie określić sposób zwrotu przez Zamawiającego wniesionego wadium (tj. adres banku, numer konta).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dokumenty, o których mowa w pkt VI.2. 1) do 7) SIWZ zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 2. Wykonawca jest zobowiązany złożyć: w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; oraz inne dokumenty : 5) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz - oferta - strony nr 1 do nr 3 (wraz z zestawieniami odpowiednio dla każdej części zamówienia, według wzorów stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ, strona nr 4, zestawienia 1-A do 7-G), (Formularz oferta - stanie się załącznikiem nr 1 do umowy); 6) pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; 3. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w VI.2 : pkt 2, 3, 4, - wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 2 stosuje się odpowiednio. 4. Forma dokumentów : 1) Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczonego dokumentu (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). 2) Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem powinien dokonać pełnomocnik. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy. 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 2) W powyższym przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w pkt VI. 2-3 SIWZ - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa, o którym mowa w 23 ust. 2 ustawy, tj. pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają (podpisane przez ustanowionego pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem): a) dokumenty wymienione w pkt. VI.2. 2) do 6) dla każdego wykonawcy, b) wspólne oświadczenie, o którym mowa w pkt VI.2.1).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w celu potwierdzenia, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1) oświadczenie Wykonawcy - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy albo pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, względnie zaświadczenie, że oferent uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; oraz inne dokumenty : 5) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz - oferta - strony nr 1 do nr 3 (wraz z zestawieniami odpowiednio dla każdej części zamówienia, według wzorów stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ, strona nr 4, zestawienia 1-A do 7-G), (Formularz oferta - stanie się załącznikiem nr 1 do umowy); 6) pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; 3. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w VI.2 : pkt 2, 3, 4, - wykonawca składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2) Dokumenty, o których mowa powyżej, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 2 stosuje się odpowiednio. 4. Forma dokumentów : 1) Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania wykonawcy na każdej zapisanej stronie poświadczonego dokumentu (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). 2) Gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, może on żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu. 3) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 4) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, poświadczenia za zgodność z oryginałem powinien dokonać pełnomocnik. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy. 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 2) W powyższym przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w pkt VI. 2-3 SIWZ - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie pełnomocnictwa, o którym mowa w 23 ust. 2 ustawy, tj. pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają (podpisane przez ustanowionego pełnomocnika lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem): a) dokumenty wymienione w pkt. VI.2. 2) do 6) dla każdego wykonawcy, b) wspólne oświadczenie, o którym mowa w pkt VI.2.1).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpr.med.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe, ul. Łazarza 14, 31-530 Kraków.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 11:30, miejsce: Krakowskie Pogotowie Ratunkowe ul. Łazarza 14 31-530 Kraków sekretariat Dyrektora II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: części zmamienne do samochodów Renault.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment zamawianych towarów znajduje się w załączniku nr 2 do siwz strona nr 4 arkusz 1-A. 3. Jeżeli Zamawiający nie określi inaczej towary dostarczone przez Wykonawcę mają być : a) fabrycznie nowe i kompletne, b) spełniać wymogi techniczne i jakościowe norm dla odpowiedniego typu pojazdu, c) posiadać fabryczne opakowanie, metkę lub kartę opisową, kartę gwarancyjną, w razie potrzeby instrukcję montażu z uwagami i ostrzeżeniami w języku polskim 4. Dostarczone części zamienne muszą należeć do jednej z n-w grup : a) część oryginalna oznakowana logo-znakiem towarowym producenta pojazdu, b) część o porównywalnej jakości - wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2003 r. w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych. - w przypadku dostarczenia części z tej grupy Wykonawca zobowiązany jest podać przy realizacji dostawy na fakturze lub załączniku do niej (specyfikacji dostarczonych części zamiennych) : nazwę części, nazwę producenta, nr katalogowy dostarczonej części (wg katalogu producenta części). 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy. 7. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia dynamicznego systemu zakupów. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianych towarów w poszczególnych asortymentach opisanych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy (Formularz ofertowy) w zależności od bieżących potrzeb. Określone przez Zamawiającego w zestawieniach 1-A do 7-G ilości asortymentów, w razie zmniejszenia zamówienia nie będą podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: części zamienne do samochodów m-ki Ford.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment zamawianych towarów znajduje się w załączniku nr 2 do siwz strona nr 4 arkusz 2-B. 3. Jeżeli Zamawiający nie określi inaczej towary dostarczone przez Wykonawcę mają być : a) fabrycznie nowe i kompletne, b) spełniać wymogi techniczne i jakościowe norm dla odpowiedniego typu pojazdu, c) posiadać fabryczne opakowanie, metkę lub kartę opisową, kartę gwarancyjną, w razie potrzeby instrukcję montażu z uwagami i ostrzeżeniami w języku polskim 4. Dostarczone części zamienne muszą należeć do jednej z n-w grup : a) część oryginalna oznakowana logo-znakiem towarowym producenta pojazdu, b) część o porównywalnej jakości - wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2003 r. w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych. - w przypadku dostarczenia części z tej grupy Wykonawca zobowiązany jest podać przy realizacji dostawy na fakturze lub załączniku do niej (specyfikacji dostarczonych części zamiennych) : nazwę części, nazwę producenta, nr katalogowy dostarczonej części (wg katalogu producenta części). 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy. 7. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia dynamicznego systemu zakupów. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianych towarów w poszczególnych asortymentach opisanych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy (Formularz ofertowy) w zależności od bieżących potrzeb. Określone przez Zamawiającego w zestawieniach 1-A do 7-G ilości asortymentów, w razie zmniejszenia zamówienia nie będą podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: części zamienne do samochodów m-ki Mercedes.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment zamawianych towarów znajduje się w załączniku nr 2 do siwz strona nr 4 arkusz 3-C. 3. Jeżeli Zamawiający nie określi inaczej towary dostarczone przez Wykonawcę mają być : a) fabrycznie nowe i kompletne, b) spełniać wymogi techniczne i jakościowe norm dla odpowiedniego typu pojazdu, c) posiadać fabryczne opakowanie, metkę lub kartę opisową, kartę gwarancyjną, w razie potrzeby instrukcję montażu z uwagami i ostrzeżeniami w języku polskim 4. Dostarczone części zamienne muszą należeć do jednej z n-w grup : a) część oryginalna oznakowana logo-znakiem towarowym producenta pojazdu, b) część o porównywalnej jakości - wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2003 r. w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych. - w przypadku dostarczenia części z tej grupy Wykonawca zobowiązany jest podać przy realizacji dostawy na fakturze lub załączniku do niej (specyfikacji dostarczonych części zamiennych) : nazwę części, nazwę producenta, nr katalogowy dostarczonej części (wg katalogu producenta części). 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy. 7. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia dynamicznego systemu zakupów. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianych towarów w poszczególnych asortymentach opisanych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy (Formularz ofertowy) w zależności od bieżących potrzeb. Określone przez Zamawiającego w zestawieniach 1-A do 7-G ilości asortymentów, w razie zmniejszenia zamówienia nie będą podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: części zamienne do samochodów m-ki Toyota.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment zamawianych towarów znajduje się w załączniku nr 2 do siwz strona nr 4 arkusz 4-D. 3. Jeżeli Zamawiający nie określi inaczej towary dostarczone przez Wykonawcę mają być : a) fabrycznie nowe i kompletne, b) spełniać wymogi techniczne i jakościowe norm dla odpowiedniego typu pojazdu, c) posiadać fabryczne opakowanie, metkę lub kartę opisową, kartę gwarancyjną, w razie potrzeby instrukcję montażu z uwagami i ostrzeżeniami w języku polskim 4. Dostarczone części zamienne muszą należeć do jednej z n-w grup : a) część oryginalna oznakowana logo-znakiem towarowym producenta pojazdu, b) część o porównywalnej jakości - wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2003 r. w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych. - w przypadku dostarczenia części z tej grupy Wykonawca zobowiązany jest podać przy realizacji dostawy na fakturze lub załączniku do niej (specyfikacji dostarczonych części zamiennych) : nazwę części, nazwę producenta, nr katalogowy dostarczonej części (wg katalogu producenta części). 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy. 7. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia dynamicznego systemu zakupów. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianych towarów w poszczególnych asortymentach opisanych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy (Formularz ofertowy) w zależności od bieżących potrzeb. Określone przez Zamawiającego w zestawieniach 1-A do 7-G ilości asortymentów, w razie zmniejszenia zamówienia nie będą podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: części zamienne do samochodów m-ki Volkswagen.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment zamawianych towarów znajduje się w załączniku nr 2 do siwz strona nr 4 arkusz 5-E. 3. Jeżeli Zamawiający nie określi inaczej towary dostarczone przez Wykonawcę mają być : a) fabrycznie nowe i kompletne, b) spełniać wymogi techniczne i jakościowe norm dla odpowiedniego typu pojazdu, c) posiadać fabryczne opakowanie, metkę lub kartę opisową, kartę gwarancyjną, w razie potrzeby instrukcję montażu z uwagami i ostrzeżeniami w języku polskim 4. Dostarczone części zamienne muszą należeć do jednej z n-w grup : a) część oryginalna oznakowana logo-znakiem towarowym producenta pojazdu, b) część o porównywalnej jakości - wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2003 r. w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych. - w przypadku dostarczenia części z tej grupy Wykonawca zobowiązany jest podać przy realizacji dostawy na fakturze lub załączniku do niej (specyfikacji dostarczonych części zamiennych) : nazwę części, nazwę producenta, nr katalogowy dostarczonej części (wg katalogu producenta części). 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy. 7. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia dynamicznego systemu zakupów. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianych towarów w poszczególnych asortymentach opisanych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy (Formularz ofertowy) w zależności od bieżących potrzeb. Określone przez Zamawiającego w zestawieniach 1-A do 7-G ilości asortymentów, w razie zmniejszenia zamówienia nie będą podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: akcesoria.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment zamawianych towarów znajduje się w załączniku nr 2 do siwz strona nr 4 arkusz 6-F. 3. Jeżeli Zamawiający nie określi inaczej towary dostarczone przez Wykonawcę mają być : a) fabrycznie nowe i kompletne, b) spełniać wymogi techniczne i jakościowe norm dla odpowiedniego typu pojazdu, c) posiadać fabryczne opakowanie, metkę lub kartę opisową, kartę gwarancyjną, w razie potrzeby instrukcję montażu z uwagami i ostrzeżeniami w języku polskim 4. Dostarczone części zamienne muszą należeć do jednej z n-w grup : a) część oryginalna oznakowana logo-znakiem towarowym producenta pojazdu, b) część o porównywalnej jakości - wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2003 r. w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych. - w przypadku dostarczenia części z tej grupy Wykonawca zobowiązany jest podać przy realizacji dostawy na fakturze lub załączniku do niej (specyfikacji dostarczonych części zamiennych) : nazwę części, nazwę producenta, nr katalogowy dostarczonej części (wg katalogu producenta części). 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy. 7. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia dynamicznego systemu zakupów. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianych towarów w poszczególnych asortymentach opisanych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy (Formularz ofertowy) w zależności od bieżących potrzeb. Określone przez Zamawiającego w zestawieniach 1-A do 7-G ilości asortymentów, w razie zmniejszenia zamówienia nie będą podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: akumulatory.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment zamawianych towarów znajduje się w załączniku nr 2 do siwz strona nr 4 arkusz 7-G. 3. Jeżeli Zamawiający nie określi inaczej towary dostarczone przez Wykonawcę mają być : a) fabrycznie nowe i kompletne, b) spełniać wymogi techniczne i jakościowe norm dla odpowiedniego typu pojazdu, c) posiadać fabryczne opakowanie, metkę lub kartę opisową, kartę gwarancyjną, w razie potrzeby instrukcję montażu z uwagami i ostrzeżeniami w języku polskim 4. Dostarczone części zamienne muszą należeć do jednej z n-w grup : a) część oryginalna oznakowana logo-znakiem towarowym producenta pojazdu, b) część o porównywalnej jakości - wg Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2003 r. w sprawie wyłączenia określonych porozumień wertykalnych w sektorze pojazdów samochodowych. - w przypadku dostarczenia części z tej grupy Wykonawca zobowiązany jest podać przy realizacji dostawy na fakturze lub załączniku do niej (specyfikacji dostarczonych części zamiennych) : nazwę części, nazwę producenta, nr katalogowy dostarczonej części (wg katalogu producenta części). 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy. 7. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia dynamicznego systemu zakupów. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia ilości zamawianych towarów w poszczególnych asortymentach opisanych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy (Formularz ofertowy) w zależności od bieżących potrzeb. Określone przez Zamawiającego w zestawieniach 1-A do 7-G ilości asortymentów, w razie zmniejszenia zamówienia nie będą podstawą do roszczeń ze strony Wykonawcy..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia ulicznego na ul. Odmogile w Krakowie.
- Dozorowanie i ochrona obiektów Sądu Rejonowego dla Krakowa - Krowodrzy w Krakowie.
- Sukcesywne dostawy kalek i etykiet samoprzylepnych do drukarek termotransferowych
- 388.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie wydania otwartej serii edycji źródeł łacińskich pochodzących z XVI, XVII i XVIII w. dla Instytutu Filozofii Uniwersytetu Jagiellońskiego
- USŁUGA WYKONANIA POMIARÓW POLA ELEKTROMAGNETYCZNEGO DLA 51 URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH
- Dostawa układu pomiarowego do badań tribiologicznych oraz badań reologicznych w świetle UV dla WIMiR - DE-dzp.272-590/24
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Cyberbezpieczny samorząd" - Zakup systemu backup dla Urzędu Miejskiego Trzcianki, urządzeń NGF oraz wymiana baterii w centralnym UPS
- Serwis samochodów osobowych i dostawczych o DMC poniżej 3,5 tony dla ZZ Elbląg i ZZ Gdańsk
- Zakup i dostawa akumulatorów do pojazdów służbowych
- Usługi napraw oraz okresowej obsługi technicznej pojazdów służbowych Straży Miejskiej w Bydgoszczy w 2025r.
- EP/220/52/2024 - Dostawa, wymiana, utylizacja akumulatorów do urządzeń UPS w SPWSZ w Szczecinie
- Zakup i dostawa wyposażenia: sali komputerowej, pracowni mechanizacji - spawalni, pracowni mechanizacji rolnictwa, pracowni produkcji roślinnej, pracowni biologicznej do ZSCKR w Sypniewie.
więcej: Akumulatory ołowiowo-kwasowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.