eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneZakopaneBZP.271.67.2012wykonanie modernizacji remontu nawierzchni jezdni, chodników, oświetlenia ulicznego wraz z elementami pasa drogowego ul T Kościuszki (na odcinku od skrzyżowania z ul. Aleje 3 Maja do ul. Krupówki) i ul M Zaruskiego (od skrzyżowania z ul Krupówki do skrzyżowania ul Ogrodowej)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-03

Zakopane: Zakopane: BZP.271.67.2012wykonanie modernizacji remontu nawierzchni jezdni, chodników, oświetlenia ulicznego wraz z elementami pasa drogowego ul T Kościuszki (na odcinku od skrzyżowania z ul. Aleje 3 Maja do ul. Krupówki) i ul M Zaruskiego (od skrzyżowania z ul Krupówki do skrzyżowania ul Ogrodowej)
Numer ogłoszenia: 285558 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141049 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane, ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakopane: BZP.271.67.2012wykonanie modernizacji remontu nawierzchni jezdni, chodników, oświetlenia ulicznego wraz z elementami pasa drogowego ul T Kościuszki (na odcinku od skrzyżowania z ul. Aleje 3 Maja do ul. Krupówki) i ul M Zaruskiego (od skrzyżowania z ul Krupówki do skrzyżowania ul Ogrodowej).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji-remontu nawierzchni jezdni, chodników, oświetlenia ulicznego wraz z elementami pasa drogowego ul. T. Kościuszki (na odcinku od skrzyżowania z ul. Aleje 3 Maja do ul. Krupówki) i ul. M. Zaruskiego( od skrzyżowania z ul. Krupówki do skrzyżowania ul. Ogrodowej) Zakres robót obejmuje : 1) Chodnik po stronie południowej ul. Kościuszki 2) Chodnik po stronie północnej ul. Kościuszki 3) Parkingi z kostki granitowej po obu stronach jezdni ul. Kościuszki 4) Modernizacja nawierzchni jezdni ul. Kościuszki (szerokość jezdni 8 m ) 5) Ulica Mariusza Zaruskiego- chodniki 6) Ulica M. Zaruskiego - nawierzchnia jezdni z asfaltobetonu Chodniki 7) 7) Ulica M. Zaruskiego - parkingi z kostki granitowej (po obu stronach jezdni) 8) Nawierzchnie (wzory na chodnikach i jezdni) z kostki granitowej i bazaltowej; rozbiórka i ponowne ułożenie 9) Montaż płyty ostrzegawczej na przejściach dla pieszych 10) Rozebranie i odbudowa elementów małej architektury 11) Urządzenia obce (znaki drogowe, słupki ograniczające) 12) Przebudowa istniejących studzienek wodościekowych, kanalizacyjnych, telekomunikacyjnych 13) Wykonanie kanalizacji burzowej ulicy Mariusza Zaruskiego 14) Wymiana instalacji oświetleniowej ulicy Kościuszki i ulicy Zaruskiego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Podhalańskie Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe S.A., ul. Szaflarska 102, 34-400 Nowy Targ, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1493919,56 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1373337,56

  • Oferta z najniższą ceną: 1373337,56 / Oferta z najwyższą ceną: 1385139,34

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.