eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławPrzeprowadzenie szkoleń komputerowych dla uczestników Projektu Pomoc Społeczna Skuteczna - MS Office, Płatnik, Pomost, Syriusz z podziałem na zadania. Zadanie współfinansowane ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-19

Wrocław: Przeprowadzenie szkoleń komputerowych dla uczestników Projektu Pomoc Społeczna Skuteczna - MS Office, Płatnik, Pomost, Syriusz z podziałem na zadania. Zadanie współfinansowane ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego.
Numer ogłoszenia: 285628 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej we Wrocławiu , ul. Strzegomska 6, 53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7822300, 7822397, faks 071 7822405.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń komputerowych dla uczestników Projektu Pomoc Społeczna Skuteczna - MS Office, Płatnik, Pomost, Syriusz z podziałem na zadania. Zadanie współfinansowane ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są szkolenia komputerowe dla uczestników Projektu Pomoc Społeczna - Skuteczna w zakresie : Zadanie Nr 1: MS Word na poziomie rozszerzonym; Zadanie Nr 2: MS Excel na poziomie podstawowym; Zadanie Nr 3: MS Excel na poziomie zaawansowanym; Zadanie Nr 4: MS Power Point; Zadanie Nr 5: Program Płatnik; Zadanie Nr 6: Program Pomost; Zadanie Nr 7: Program Syriusz..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: 2.1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami Prawa zamówień publicznych, 2.2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, 2.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, i-lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w tym: 2.3.1. W okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali min. 2 zadania, odpowiadające swoim rodzajem i ilościom zadaniom stanowiącym przedmiot zamówienia (w zależności od tego, na które zadania jest składana oferta) dla każdego zadania osobno: -Zadanie nr 1 - min. 2 zadania w zakresie szkoleń z MS Word na poziomie rozszerzonym, łącznie dla co najmniej 55 osób -Zadanie nr 2 - min. 2 zadania w zakresie szkoleń z MS Excel na poziomie podstawowym, łącznie dla co najmniej 86 osób -Zadanie nr 3 - min. 2 zadania w zakresie szkoleń z MS Excel na poziomie zaawansowanym, łącznie dla co najmniej 24 osób -Zadanie nr 4 - min. 2 zadania w zakresie szkoleń z MS Power Point, łącznie dla co najmniej 23 osób -Zadanie nr 5 - min. 2 zadania w zakresie szkoleń z programu Płatnik, łącznie dla co najmniej 45 osób -Zadanie nr 6 - min. 2 zadania w z zakresie szkolenia z programu Pomost, łącznie dla co najmniej 36 osób -Zadanie nr 7 - min. 2 zadania w zakresie szkolenia z programu Syriusz, dla co najmniej 30 osób, potwierdzą że zadania wykazane w pkt 2.3.1. wykonali należycie 2.3.2. dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. (w zależności od tego, na które zadania jest składana oferta) dla każdego zadania osobno: -zadanie nr 1 - co najmniej 3 osoby, które przeprowadziły w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej 3 szkolenia, dla 55 osób łącznie, w zakresie MS Word -zadanie nr 2 - co najmniej 3 osoby, które przeprowadziły w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej 3 szkolenia, dla 86 osób łącznie, w zakresie MS Excel -zadanie nr 3 - co najmniej 2 osoby, które przeprowadziły w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej 3 szkolenia, dla 24 osób łącznie, w zakresie MS Excel -zadanie nr 4 - co najmniej 2 osoby, które przeprowadziły w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej 3 szkolenia, dla 23 osób łącznie, w zakresie MS Power Point -zadanie nr 5 - co najmniej 1 osobę, która przeprowadziła w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej 2 szkolenia, dla 45 osób łącznie, w zakresie programu Płatnik -zadanie nr 6 - co najmniej 1 osobę, która przeprowadziła w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej 2 szkolenia, dla 36 osób łącznie, w zakresie programu Pomost -zadanie nr 7 - co najmniej 1 osobę, która przeprowadziła w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej 2 szkolenia, dla 30 osób łącznie, w zakresie programu Syriusz W przypadku gdy wykonawca nie dysponuje lecz będzie dysponował wskazanymi osobami, należy załączyć pisemne zobowiązanie odpowiednich podmiotów do ich udostępnienia. 2.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, 2.6 zgodnie z art. 26 ust. 2 Ustawy PZP, załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2, ust. 2 pkt.2, 5 i-lub5a Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605 ze zm.). 2.7 akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: 3.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty załącza każdy podmiot występujący wspólnie. 3.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3.3 W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia lub gdy ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentacji firmy nie wynika z dokumentów rejestrowych lub ustawy - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy. 3.4 Dokumenty o których mowa w pkt 3.1 , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski. Dokumenty sporządzone w języku obcym, są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3.5 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 Ustawy - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje każdy z wykonawców występujących wspólnie. 3.6 Zestawienie kosztów wykonania zadania - załącznik nr 3 do SIWZ 3.7 Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zadań zgodnych z wymogami określonymi w pkt. 2.3.1. SIWZ (z uwzględnieniem faktu na ile i na które zadania składana jest oferta), wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ +Doświadczenie zawodowe+ 3.8 Dokumenty (referencje lub równoważny inny dokument) od poprzednich zamawiających potwierdzający, że wykazane w załączniku Nr 4 zadania, zostały wykonane należycie. 3.9 Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca do realizacji zadania wraz ze wskazaniem doświadczenia wymaganego w pkt. 2.3.2 SIWZ - załącznik Nr 5.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego po złożeniu wniosku oraz na stronie internetowej zamawiającego.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego - Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wsparcie udzielone przez Norwegię poprzez dofinansowanie ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: MS Word na poziomie rozszerzonym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zadania: Szkolenie: a) Wprowadzenie do programu MS WORD, podstawowe pojęcia. b) Operacje na pliku, zapis, odczyt. c) Wprowadzanie i redagowanie tekstu. d) Formatowanie tekstu. e) Ustawianie formatu i rozmiaru czcionek, ustawianie akapitu, formatowanie strony f) Tworzenie i wykorzystywanie szablonów dokumentów, wykorzystywanie wzorów pism firmowych. g) Wstawianie w tekst informacji specjalnych, wykorzystywanie firmowego logo. h) Redagowanie tekstu w większych dokumentach, układ strony, automatyczna numeracja, przypisy. i) Styl i jego zastosowania, definiowanie i modyfikacja stylu, tworzenie spisu treści, zestawień rzeczowych. j) Tabele, wstawianie, formatowanie, formatowanie i wstawianie ramek oraz obramowań. k) Importowanie i wykorzystywanie plików graficznych, wstawianie, modyfikacja rysunków. l) Korespondencja seryjna, dokument główny, modyfikacja danych, łączenie dokumentów, drukowanie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: MS Excel na poziomie podstawowym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zadania: Szkolenia: a) Podstawowe wiadomości o arkuszu kalkulacyjnym Excel, podstawowe pojęcia. b) Wprowadzanie i edycja danych w komórkach. c) Operacje na pliku, zapis, odczyt. d) Formuły, wprowadzenie, zastosowanie. e) Odwołania w arkuszach, zastosowanie. f) Funkcje, pojęcie, typy, zastosowanie podstawowych funkcji. g) Formatowanie arkuszy, narzędzia. h) Sortowanie danych. i) Wykresy, główne typy, tworzenie wykresów. j) Elementy graficzne, diagramy, wstawianie. k) Podgląd, blokowanie komórek. l) Wydruki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: MS Excel na poziomie zaawansowanym..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zadania: Szkolenie: a) Sposoby adresowania (względne i bezwzględne) b) Zaawansowane wykorzystanie funkcji, w tym funkcje: - tekstowe, daty, czasu - warunkowe (JEŻELI, LICZ.JEZELI, SUMA.JEŻELI) - funkcje finansowe (PMT, FV) c) Filtrowanie bazy danych (autofiltr) d) Formularze. e) Kopiowanie, modyfikowanie danych pomiędzy arkuszami. f) Baza danych w arkuszu kalkulacyjnym. g) Import i export danych. h) Zaawansowane opcje wydruku. i) Wykresy niestandardowe (tworzenie, modyfikacja) j) Sumy pośrednie. k) Tabele przestawne. l) Ochrona danych w arkuszu. m) Automatyzacja zadań - makra. n) Osadzanie obiektów w Excelu. o) Możliwości konfiguracyjne..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: MS Power Point..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zadania: Szkolenie: a) Podstawowe wiadomości o programie Power Point, wprowadzenie do tworzenia prezentacji. b) Operacje na pliku, zapis, odczyt. c) Projektowanie i tworzenie prezentacji. d) Modyfikowanie, edycja prezentacji e) Dodawanie efektów (animacja, dźwięk) f) Uruchamianie prezentacji multimedialnych. g) Przygotowanie konkretnej prezentacji (jako ćwiczenie zaliczeniowe).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Program Płatnik.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zadania: Szkolenie: a) Instalacja i rejestracja programu Płatnik -rejestracja Płatnika - procedura uzyskiwania certyfikatu - lokalizacja docelowa - zakładanie konta administratora b) Zakładanie płatnika w programie - rejestr płatników - kreator danych stałych - symbol płatnika c) Ustawienie opcji programu d) Ustawienie przekazu elektronicznego i komunikacji - ustawienia ogólne przekazu i metody przekazu - ustawienie komunikacji - sposób wysyłania dokumentów - import danych przy przekazie - zakres wczytanych danych - wybór bazy e) Rejestr ubezpieczonych - kreator zasilania inicjalnego dokumentów - zmiana Branżowej Kasy Chorych f) Tworzenie i wysyłanie dokumentów - lista ubezpieczonych - tworzenie dokumentów rozliczeniowych - brak wzorcowych dokumentów - nowe dokumenty - zestawy dokumentów - wysyłka - pobieranie potwierdzenia odbioru - raporty RMUA - błędy w wysłanych wcześniej dokumentach g) Aktualizacja Rejestru płatników na podstawie dokumentów ubezpieczeniowych, utrzymanie historii danych w kartotece, h) Zasilenia inicjalne - wczytanie dokumentów zawartych w KEDU do bazy danych programu, wczytywanie informacji o oddziałach NFZ z pliku KCH. i) Wspomaganie tworzenia dokumentów ubezpieczeniowych przez wykorzystanie danych zawartych w kartotece płatnika i kartotekach ubezpieczonych, j) Kontrola dokumentów przed wysyłką lub wydrukiem, powiązanie konkretnych dokumentów z plikiem wysyłanym do ZUS, k) Wprowadzenie zaawansowanych metod wyszukiwania - filtrów, l) Umożliwienie przeglądania i wydruku raportów z wykonywanych w programie operacji (wprowadzenie dziennika operacji), m) Ułatwienie śledzenia etapów pracy nad dokumentami przez udostępnienie tzw. widoków dokumentów. n) Rejestracja dokumentów osób fizycznych, jednostki prawnej oraz rejestracja dokumentów korygujących i zmieniających. o) Rejestracja wyciągów CRU p) Funkcje ułatwiające wykonanie typowych czynności w programie Płatnik. q) Wydruki dokumentów z programu Płatnik. r) Automatyczne wysyłanie dokumentów do ZUS oraz pobieranie i rejestrowanie potwierdzeń za pomocą systemu EWD s) Automatyzacja procesu pobierania certyfikatu jednostki ZUS - OOP oraz list unieważnionych certyfikatów(CRL). t) Obsługa certyfikatów kwalifikowanych oraz list unieważnionych certyfikatów pochodzących z kwalifikowanych centrów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Program Pomost..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zadania: Szkolenie: a) Tworzenie decyzji. b) Tworzenie decyzji w zakresie dożywiania. c) Tworzenie listy wypłat. d) Wprowadzanie wniosków. e) Wprowadzanie wywiadów. f) Sprawozdawczość w Pomoście. g) Raporty. h) Raporty z aktualizacji zasiłków stałych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Program Syriusz (obsługa Świadczeń Rodzinnych)..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zadania: Szkolenie: 1.a. Dla sekcji świadczeń rodzinnych (1 grupa), w zakresie: A. Nienależnie pobrane świadczenia a) Opracowanie i zatwierdzanie decyzji żądającej zwrotu (ZZ) -Decyzje w formie potrąceń - Decyzje w formie spłat - Naliczanie odsetek b) Modyfikacja decyzji żądania zwrotu c) Opracowanie decyzji zmieniających decyzje ZZ - Decyzje zmieniające generowane z decyzji - Rejestracja wniosku o zmianę zadłużenia - Opracowanie decyzji ZZ z wniosku d) Powiązania - Automatyczne tworzenie powiązań - Korygowanie powiązań po modyfikacji decyzji e) Realizacja zwrotów - Realizacja zwrotów w formie potrąceń - Realizacja zwrotów w formie spłat B. Obsługa dłużników alimentacyjnych a) Wniosek o świadczenie z Funduszu Alimentacyjnego b) Lista dłużników c) Przeliczanie odsetek d) Zwrot zadłużenia przez dłużnika e) Umorzenie zwrotu świadczenia f) Decyzje dodatkowe w odniesieniu do dłużników alimentacyjnych - Dodatkowe wnioski powiązane z Funduszem Alimentacyjnym - Opracowanie decyzji dodatkowych C. Informacje o możliwości przekazywania informacji z programu do Krajowego Rejestru Długów 1.b. Dla sekcji dłużników alimentacyjnych (2 grupy), w zakresie: A. Zarys funkcjonowania modułu FA B. Lista dłużników - sposoby filtrowania - drukowanie raportów - dodawanie dłużników i ich zadłużeń C. Zwrot zadłużenia przez dłużnika - informacje ogólne D. Możliwości programu w zakresie drukowania zadłużeń E. Wniosek o zatrzymanie prawa jazdy - przygotowanie wniosku - zasady tworzenia szablonu - możliwości automatycznego wprowadzania danych oferowane przez znaczniki F. Wniosek o zwrot prawa jazdy G. Wniosek o poinformowanie o możliwości aktywizacji zawodowej H. Wniosek o ściganie za przestępstwo (art. 209 § 1 KK) I. Wniosek o przeprowadzenie wywiadu alimentacyjnego J. Wniosek o podjęcie działań wobec dłużnika alimentacyjnego K. Wniosek o zmianę zadłużenia FA L. Zobowiązanie dłużnika do zarejestrowania się w Urzędzie Pracy M. Zawiadomienie dłużnika o przyznaniu świadczeń z FA - warunki do wystawienia zawiadomienia - modyfikacja dokumentu - możliwości oferowane przez znaczniki N. Decyzja o zwrocie należności przez dłużnika - generowanie decyzji - możliwości oferowane przez znaczniki O. Zarządzanie korespondencją - kategorie korespondencji - przygotowanie korespondencji - możliwości oferowane przez znaczniki P. Inne możliwości oferowane przez program w zakresie obsługi dłużników alimentacyjnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.