eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Przetarg nieograniczony na termorenowację budynku Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie przy ul. Waszyngtona 4/8.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-19

Częstochowa: Przetarg nieograniczony na termorenowację budynku Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie przy ul. Waszyngtona 4/8.
Numer ogłoszenia: 285636 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie , ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3784100, faks 034 3784202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ajd.czest.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na termorenowację budynku Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie przy ul. Waszyngtona 4/8..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest termorenowacja budynku administracyjno - dydaktycznego Akademii przy ul. Waszyngtona 4/8. Zakres robót obejmował będzie m.in.: - roboty rozbiórkowe i demontażowe, - wymiana drzwi stalowych, - termorenowacja ścian zewnętrznych - docieplenie ścian styropianem metodą lekką mokrą, okładziny ścian z paneli drewnianych, okładzina elewacji z kamienia, panele elewacyjne - fasada, - obróbki blacharskie, - docieplenie stropodachów, - roboty wykończeniowe. Termorenowacja obiektu nie obejmuje wymiany okien, modernizacji instalacji centralnego ogrzewania oraz budowy pochylni dla osób niepełnosprawnych. 2. Realizacja inwestycji podzielona zostanie na dwa etapy. Z uwagi na zobowiązania Zamawiającego wobec Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, w I etapie realizacji wykonane muszą być roboty do wartości 1 mln zł brutto. Pierwszy etap, którego zakończenie konieczne jest w 2009r., obejmował będzie termorenowację ścian zewnętrznych elewacji frontowej (od strony ul. Waszyngtona) i wschodniej (od strony placu Na czerwonym) oraz inne roboty tak, aby harmonogram rzeczowo-finansowy tego etapu umożliwiał wydatkowanie w/w kwoty w bieżącym roku. 3. Szczegółowy opis i zakres robót określa Rozdział II zawierający dokumentację projektową, przedmiary robót oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (STWiOR). Przedmiar robót należy traktować jako dokument informacyjny, nie obligatoryjny. W celu dokonania wyceny wszystkich robót niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, wykonawca powinien opierać się na dokumentacji projektowej oraz STWiOR, może także dokonać wizji lokalnej miejsca robót. UWAGA: Na wniosek wykonawcy, zamawiający udostępni dokumentację projektową do wglądu w swojej siedzibie przy ul. Waszyngtona 4/8. 4. Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować zamówienie zgodnie z postanowieniami wydanej decyzji o pozwoleniu na budowę, projektem budowlanym jak również z należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. Wykorzystane materiały muszą posiadać wszelkie atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności CE, wymagane obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wykonawca w czasie realizacji robót na każde wezwanie Inspektora Nadzoru zobowiązany będzie do przedłożenia tych dokumentów. Wszelkie ujęte w projekcie wskazania na znaki towarowe zastosowanych materiałów należy traktować jako przykładowe. Wykonawca zobowiązany jest zaoferować materiały spełniające parametry techniczno-jakościowe określone w dokumentach stanowiących Rozdział II siwz. 5. Wykonawca zobowiązany będzie zabezpieczyć teren robót na czas ich realizacji i ponosił będzie pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo osób wykonujących roboty oraz innych osób upoważnionych do przebywania na terenie robót. Wykonawca przywróci do stanu z dnia przejęcia teren zajęty czasowo w związku z realizacją robót oraz naprawi ewentualne szkody spowodowane realizacją robót objętych umową. W razie nie wykonania tego zobowiązania Zamawiający na podstawie komisyjnie sporządzonego protokółu i wyceny może obciążyć Wykonawcę kosztami za wykonanie wymienionych robót. 6. Wykonawca przekaże zamawiającemu pełną dokumentację powykonawczą zgodną z wymaganiami Prawa budowlanego, w dwóch egzemplarzach wraz z wymaganymi atestami, certyfikatami zgodności, aprobatami technicznymi, wynikami prób i badań, protokółami, z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót, dziennikami budowy oraz innymi dokumentami niezbędnymi do zgłoszenia zakończenia robót. 7. Kod CPV: 45400000-1, 45111300-1, 45262100-1, 45453100-8. 8. Termin realizacji - I etap - 15 grudnia 2009r., II etap - 30 sierpnia 2010r. 9. Termin przekazania placu budowy - 3 dni od daty podpisania umowy. 10. Gwarancja: na wykonane roboty min. 3 lata oraz na zastosowane materiały min. gwarancja producenta. 11. Wynagrodzenie wykonawcy ustalone zostanie w formie ryczałtu, zgodnie z art. 632 Kodeksu Cywilnego. 12. Roboty dodatkowe wykonywane będą wyłącznie w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Roboty te rozliczane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego, zaakceptowanego przez zamawiającego. Bez zgody zamawiającego wykonawca będzie mógł wykonać wyłącznie roboty zagrażające bezpieczeństwu. 13. W przypadku wystąpienia konieczności istotnej modyfikacji zakresu świadczenia wykonawcy, strony dokonają zmiany umowy w formie aneksu. Zakres ewentualnych zmian może obejmować roboty zamienne, które wykonawca zrealizuje w zamian za roboty zawarte w pierwotnej dokumentacji projektowej. 14. Zamawiający przewiduje dokonywanie częściowych odbiorów oraz częściowych płatności. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 5 dni od daty zawarcia umowy sporządzić i przedstawić zamawiającemu do uzgodnienia harmonogram rzeczowo-finansowy robót, uwzględniający rozliczenie w roku bieżącym robót o wartości 1 mln zł. Zamawiający będzie dokonywał płatności częściowych w następujący sposób: - I płatność po wykonaniu robót I etapu w wysokości 1 mln zł brutto, - II płatność po wykonaniu robót w wysokości do 50 % wartości robót objętych II etapem realizacji, - III płatność po ostatecznym odbiorze całości robót. Częściowe odbiory robót dokonywane będą w terminie 7 dni od daty zgłoszenia inspektorowi nadzoru przez wykonawcę gotowości..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.11.13.00-1, 45.26.20.00-1, 45.45.31.00-8.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 50.000,00 zł. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert - oznacza to, że w chwili otwierania oferty musi ona być zabezpieczona wadium tj. pieniądze muszą się znajdować na koncie Zamawiającego lub musi on dysponować dokumentem potwierdzającym wniesienie wadium w formie niepieniężnej. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/Częstochowa 27 1050 1142 1000 0005 0162 3581. Zamawiający nie zezwala na wpłacanie wadium gotówką w banku obsługującym zamawiającego. 4. W przypadku wadium wnoszonego w formie nie pieniężnej, właściwy dokument musi być załączony do oferty w postaci oryginalnej oraz kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. Okres ważności takiego dokumentu musi rozpoczynać się w dniu otwarcia ofert i obejmować co najmniej okres związania ofertą. 5. Załączone do oferty konsorcjum wadium w formie nie pieniężnej powinno zostać wystawione na wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje także wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 w/w ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8. Zamawiający będzie wymagał wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości przedmiotu umowy. Wykonawca wnosi zabezpieczenie przed terminem podpisania umowy w jednej z form określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wszyscy Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności stanowiących przedmiot zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 1 Ustawy) oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy w związku z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 Ustawy). 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 Ustawy), to znaczy: 1) Wykonali w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania tj. 19.08.2009r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej jeden kontrakt obejmujący termorenowację obiektu polegającą na dociepleniu przegród zewnętrznych, o wartości minimum 3 mln zł brutto. 2) Dysponują co najmniej jednym pracownikiem posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia(art. 22 ust. 1 pkt. 3 Ustawy): 1) posiadają polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 3 mln złotych, 2) przedstawią informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż 1 mln złotych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Spełnienie w/w warunków oceniane będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia Wykonawcy oraz załączonych do niego dokumentów wymienionych w pkt VII siwz..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawcy powinni załączyć do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt 1-10 Ustawy (potwierdzenie pkt VI.1.); - załącznik nr 2; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert(potwierdzenie pkt VI.1.); 3) dowód wniesienia wadium; 4) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania tj. 19.08.2009r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - kontraktów obejmujących termorenowację obiektu polegającą na dociepleniu przegród zewnętrznych o wartości każdego z nich minimum 3 mln zł brutto - wzór załącznik nr 3; 5) referencje lub inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych robót; 6) wykaz personelu posiadającego uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który będzie brał udział w wykonywaniu zamówienia - wzór załącznik nr4; 7) kopie aktualnych uprawnień oraz zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej osób określonych w załączniku nr 4; 8) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 3 mln złotych; 9) informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż 1 mln złotych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ajd.czest.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa pokój 29.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie ul. Waszyngtona 4/8, 42-200 Częstochowa pokój 507.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.