Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-27
Radom: Wyposażenie w sprzęt i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7
Numer ogłoszenia: 285645 - 2008; data zamieszczenia: 27.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Wojewódzki Publiczny Zespół Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Radomiu , ul. Krychnowicka 1, 26-607 Radom, woj. mazowieckie, tel. (048) 332-45-00, faks (048) 3321508.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpsychiatryczny.radom.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Wyposażenie w sprzęt i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie w sprzęt i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest w sprzęt i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7 Samodzielnego Wojewódzkiego Publicznego Zespołu Zakładów Psychiatrycznej Opieki Zdrowotnej w Radomiu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 30.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1.Złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami), 1.2.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.3.Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). 2.Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą zero - jedynkową. Oznacza to, że wystarczającym powodem do wykluczenia wykonawcy może być brak w ofercie któregokolwiek z wymaganych, wymienionych w § 9 dokumentów lub ich nie uzupełnienie, we wskazanym przez Zamawiającego terminie, w trybie art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). 3.Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) oraz § 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605), zwanego dalej rozporządzeniem, w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2004 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) oraz, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga załączenia do oferty następujących dokumentów: 1.Załącznik nr 1 - Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy ( zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty oryginałem lub poświadczoną przez notariusza kopią za zgodność z oryginałem pełnomocnictwa) formularz oferty. 2. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) - o treści zgodnej ze wzorem załączonym do materiałów przetargowych. 3. Załącznik nr 3 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: 1) Za aktualne uznane zostanie także zaświadczenie wydane wcześniej, którego aktualność potwierdza organ wydający w wymaganym terminie. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem nie stanowi potwierdzenia aktualności zaświadczenia. 2) Wyciąg z rejestru nie stanowi zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Przedłożenie wyciągu w miejsce wymaganego zaświadczenia Zamawiający nie uzna za potwierdzenie spełnienia warunku. 4. Załącznik nr 4 - dokumenty potwierdzające, że oferowane wyroby posiadają dopuszczenie do obrotu i do używania, a w szczególności : - spełniają tzw. wymagania zasadnicze, określone w rozporządzeniu, Ministra Zdrowia, uwzględniającym wymagania prawa wspólnotowego, w szczególności w zakresie projektowania, wytwarzania, opakowania i oznakowania tych wyrobów, - wystawiono dla nich deklarację zgodności, - oznakowano je znakiem CE. Wskazane jest, aby wymienione dokumenty były czytelnie oznakowane numerem pozycji danego wyrobu (np. poz. 1), oraz muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy ( zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 5. Załącznik nr 5 - wzór oświadczenia Wykonawcy dotyczącego dokumentów dopuszczenia do obrotu i stosowania - Załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji - podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy ( zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 6. Pełne katalogi w języku polskim - zawierające parametry techniczne oferowanego wyrobu (Wykonawca musi czytelnie oznakować w katalogach oferowane pozycje numerem pozycji danego wyrobu), potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy ( zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). 7. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełnienia wymagań sprzętu medycznego, sporządzone wg wzoru stanowiącego załączniki nr 1.1 - 1.30 do niniejszej Specyfikacji wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 8. Oświadczenie Wykonawcy dotyczące warunków gwarancji, serwisu i szkolenia personelu sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do niniejszej Specyfikacji wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. UWAGA: Dokumenty składane w trakcie postępowania zawierające informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami), co do których wykonawca zastrzegł, że nie mogą być udostępnione podmiotom innym niż Zamawiający muszą być oznaczone klauzulą TAJNE w prawym górnym rogu każdej strony dokumentu je zawierającego. Brak takiego zastrzeżenia traktowany będzie jako zgoda wykonawcy na ujawnienie zainteresowanym przedmiotowych informacji. Za tajemnicę przedsiębiorstwa nie mogą być uznane w szczególności: - aktualny odpis z właściwego rejestru, - informacje ujawniane przez Zamawiającego w trakcie otwarcia ofert, - kosztorys, ceny jednostkowe stanowiące podstawę obliczenia ceny na roboty budowlane, zaświadczenia, oświadczenia itp. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity: Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami) rozumie się nieujawnione do publicznej wiadomości informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Zamawiający pod rygorem odrzucenia oferty wymaga załączenia do niej niżej wymienionych oświadczeń i załączników: 9. Załącznik nr 6 - (składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna) - pełnomocnictwo. 10. Załącznik nr 7 - Parafowany wzór umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpsychiatryczny.radom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SWPZZPOZ ul. Krychnowicka 1; 26-607 Radom pok. nr 17.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2008 godzina 11:00, miejsce: SWPZZPOZ ul. Krychnowicka 1; 26-607 Radom pok. nr 17.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie w sprzet i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżka szpitalne 150 szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie w sprzet i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżko z wyposażeniem szt. 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie w sprzet i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Łóżko z wyposażeniem szt.6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie w sprzet i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafki przyłóżkowe szt.160.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyposażenie w sprzet i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Biurko lekarskie szt. 15.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wyposażenie w sprzet i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Leżanka do badań EKG szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wyposażenie w sprzet i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podnóżek dwustopniowy sz. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.37.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wyposażenie w sprzet i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stanowisko do pobierania krwi szt. 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wyposażenie w sprzet i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wieszak do kroplówek szt. 16.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wyposażenie w sprzet i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stolik przejezdny zabiegowy szt. 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wyposażenie w sprzet i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do podawania leków szt. 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wyposażenie w sprzet i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parawan medyczny pojedyńczy szt. 10.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wyposażenie w sprzet i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Parawan medyczny podwójny szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Wyposażenie w sprzet i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taboret okrągły szt. 20.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Wyposażenie w sprzet i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Taboret obrotowy szt. 6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.11.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Wyposażenie w sprzet i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek na brudną bieliznę szt. 6.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.30.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Wyposażenie w sprzet i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek do transportu bielizny szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.30.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Wyposażenie w sprzet i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafki BHP.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.15.41.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Wyposażenie w sprzet i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asystor szt. 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Wyposażenie w sprzet i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa bakteriobójcza szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Wyposażenie w sprzet i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa Solux szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Wyposażenie w sprzet i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat Ambu szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Wyposażenie w sprzet i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Laryngoskop szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Wyposażenie w sprzet i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator szt. 1.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Wyposażenie w sprzet i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat EKG szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Wyposażenie w sprzet i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do mierzenia RR szt. 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Wyposażenie w sprzet i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ssak elektryczny szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Wyposażenie w sprzet i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafka lekowa oszklona pojedyńcza szt. 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Wyposażenie w sprzet i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szafka lekowa oszklona podwójna szt. 2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Wyposażenie w sprzet i aparaturę medyczną Pawilonu szpitalnego Nr 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maty, siatki ślizgowe i dyski obrotowe kpl. 4.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.60.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- P-31-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Dostawa artykułów spożywczych do SWPZZPOZ w Radomiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Przebudowa ul. Filtrowej, Siemiradzkiego i Wodnej w Radomiu"
- Budowa kompleksu sportowego Orlik 2024 przy PSP nr 14 przy ul. Wierzbickiej w Radomiu wraz z budową bieżni okrężnej długości 250 m i skocznią do skoku w dal
- Dostawa sortów mundurowych i sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Radom w 2025 roku
- Dostawa materiałów opatrunkowych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu na wyposażenie gabinetów Miejskiego Ośrodka Zdrowia w Lubawie
- Dostawa sprzętu i aparatury medycznej dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zakopanem
- Dostawy specjalistycznych wyrobów medycznych - powtórzenie
- Sukcesywną dostawę materiałów i akcesoriów niezbędnych do zabiegów witrektomijnych i przeciwjaskrowych oraz zakup lasera do leczenia jaskry wraz z sondami.
- Dostawa przyrządów używanych na salach operacyjnych dla Szpitala Wojewódzkiego im. Św. Łukasza SP ZOZ w Tarnowie
- Dostawy materiałów i urządzeń medycznych
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.