eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasłoStabilizacja osuwisk wraz z odbudową dróg powiatowych obejmująca 3 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-19

Jasło: Stabilizacja osuwisk wraz z odbudową dróg powiatowych obejmująca 3 zadania
Numer ogłoszenia: 285662 - 2009; data zamieszczenia: 19.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle , ul. Modrzejewskiego 12, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 0-13 4435140, faks 0-13 4462868.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl/pzd

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stabilizacja osuwisk wraz z odbudową dróg powiatowych obejmująca 3 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót: przebudowę drogi Zadanie 1 - przebudowę drogi na dł. 130 mb, przebudowę i udrożnienie rowu, konstrukcyjne zabezpieczenie i drenaż skarpy, Zadanie 2 - przebudowę drogi na dł. 100 mb, przebudowę i udrożnienie rowu, konstrukcyjne zabezpieczenie i drenaż skarpy, Zadanie 3 - przebudowę drogi na dł. 80 mb, przebudowę i udrożnienie rowu, konstrukcyjne zabezpieczenie skarpy, odwodnienie drogi i zbocza.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu 45.11.12.40 - Roboty w zakresie odwadniania gruntu 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1, 2, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 - Prawa zamówień publicznych (Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami) i warunki zawarte w SIWZ a w szczególności wykażą, że: a) Wykażą że w ciągu ostatnich 5 lat (przed dniem wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie b) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: kierownik budowy , który posiada uprawnienia budowlane i w specjalności melioracyjnej oraz należy do Izby Inżynierów Budownictwa c) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie obejmującym co najmniej przedmiot zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty (zał. nr 1) należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia:Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, złożone na druku stanowiącym - zał. Nr 2, Oświadczenie o podwykonawcach - zał. Nr 3, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia oraz odpowiednie dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy , posiada uprawnienia budowlane i w specjalności melioracyjnej wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Izby samorządu zawodowego oraz posiada wymagane OC - zgodnie z przepisami prawa budowlanego i ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, - Polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. - Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, oraz daty i miejsca wykonania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - Kosztorysy ofertowe,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.jaslo.pl/pzd.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.powiat.jaslo.pl/pzd.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Jaśle ul. Modrzejewskiego 12 pokój nr 204 (sekretariat) II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 - STABILIZACJA OSUWISKA WRAZ Z ODBUDOWĄ DROGI NR 1840R BIEŹDZIADKA - GORAJOWICE - JASŁO W MIEJSCOWOŚCI BIEŹDZIADKA W KM 3+500.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót : 1. Przebudowa drogi na odcinku 130m: Usunięcie gruntów spoistych z korpusu drogi, Wykonanie nasypu uzupełniającego korpus drogi zapewniającego odpowiednią szerokość jezdni i poboczy,Wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych, warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego,Montaż bariery ochronnej. 2. Przebudowa i udrożnienie rowu: Udrożnienie istniejącego rowu,Ułożenie korytek ściekowych i płyt chodnikowych stanowiących umocnienie skarp rowu. 3. Konstrukcyjne zabezpieczenie skarpy: Usunięcie koluwium oraz nasypów niekontrolowanych z obszaru skarpy,Odbudowanie skarpy z gruntów przepuszczalnych,Wykonanie zabezpieczenia powierzchniowego z geosiatek komórkowych wypełnionych kruszywem,Humusowanie i obsiew skarpy . 4. Drenaż skarpy: Karczowanie krzaków i poszycia,Udrożnienie istniejącego cieku przyskarpowego. Wykonanie umocnienia dna cieku w celu zabezpieczenia przed erozją podłużną i poprzeczną poprzez zastosowanie kamienia łamanego w siatce stalowej na długości 100m..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.30-9, 45.11.12.40-2, 45.22.00.00-5, 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 - STABILIZACJA OSUWISKA WRAZ Z ODBUDOWĄ DROGI NR 1892R TARNOWIEC - WROCANKA - PIOTRÓWKA W MIEJSCOWOŚCI WROCANKA W KM 3+500.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót : 1. Przebudowa drogi na odcinku 100m: Usunięcie gruntów spoistych z korpusu drogi, Wykonanie nasypu uzupełniającego korpus drogi zapewniającego odpowiednią szerokość jezdni i poboczy,Wykonanie podbudowy z kruszyw naturalnych, warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego,Montaż bariery ochronnej. 2. Przebudowa i udrożnienie rowu:Udrożnienie istniejącego rowu,Wymiana przepustu betonowego przy zjeździe na drogę gruntową,Ułożenie korytek ściekowych i płyt chodnikowych stanowiących umocnienie skarp rowu. 3. Konstrukcyjne zabezpieczenie skarpy:Usunięcie koluwium oraz nasypów niekontrolowanych z obszaru skarpy,Odbudowanie skarpy z gruntów przepuszczalnych,Wykonanie samowiercących iniekcyjnych gwoździ gruntowych, Ułożenie maty przeciwerozyjnej na uformowanym nasypie,Wykonanie systemu stabilizacji przypowierzchniowej - ułożenie siatki stalowej na skarpie z montażem płytek kotwiących i łączników zaciskowych,Wykonanie gwoździ dopinających siatkę na koronie skarpy,Humusowanie i obsiew skarpy . 4. Drenaż skarpy: Karczowanie krzaków i poszycia, Udrożnienie istniejącego cieku przyskarpowego na odcinku 100m,Ułożenie koryt skarpowych..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.30-9, 45.11.12.40-2, 45.22.00.00-5, 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3 - STABILIZACJA OSUWISKA WRAZ Z ODBUDOWĄ DROGI NR 1878R DOBRYNIA - ZAWADKA OSIECKA W MIEJSCOWOŚCI ZAWADKA OSIECKA W KM 4+500.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących robót : 1. Przebudowa drogi na odcinku 80m:Usunięcie gruntów spoistych koluwialnych z pasa drogowego, Usunięcie uszkodzonego asfaltu i części podbudowy,Uzupełnienie podbudowy z kruszyw naturalnych, wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej z betonu asfaltowego. 2. Przebudowa i udrożnienie rowu:Udrożnienie istniejącego rowu,Wymiana przepustu betonowego,Ułożenie korytek skarpowych (głębokich) i płyt ażurowych stanowiących umocnienie skarpy przydrożnej (profilowanie skarpy o nachyleniu 1: 1,5). 3. Konstrukcyjne zabezpieczenie skarpy:Wykonanie przypór filtracyjnych o głębokości do 5,0m i szerokości 1,0m z odprowadzeniem wody rurą drenarską do rowu przydrożnego,Wykonanie głębokiego odwodnienia w części nadosuwiskowej w postaci drenu francuskiego połączonego z przyporami filtracyjnymi,Ułożenie maty przeciwerozyjnej na górnej powierzchni przypór i drenu,Profilowanie zbocza do warunków pierwotnych z humusowaniem i obsiewem. 4. Odwodnienie drogi i zbocza :Wykonanie odprowadzenia wody ze zbocza i rowu na odcinku 180m rowem zakrytym (50m) i otwartym (130m) w kierunku rzeki Kłopotnicy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.30-9, 45.11.12.40-2, 45.22.00.00-5, 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.