eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleZadanie obejmujące przeprowadzenie kompleksowej oceny merytorycznej wniosków Beneficjentów pomocy o udzielenie jednorazowej dotacji inwestycyjnej na rozwój działalności gospodarczej, w tym merytorycznej oceny biznesplanów i harmonogramów rzeczowo-finansowych, w I (pierwszym) naborze projektu PO KLucz do biznesu 2! realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-03

Opole: Zadanie obejmujące przeprowadzenie kompleksowej oceny merytorycznej wniosków Beneficjentów pomocy o udzielenie jednorazowej dotacji inwestycyjnej na rozwój działalności gospodarczej, w tym merytorycznej oceny biznesplanów i harmonogramów rzeczowo-finansowych, w I (pierwszym) naborze projektu PO KLucz do biznesu 2! realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu II
Numer ogłoszenia: 285732 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu , ul. Głogowska 25C, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 0-77 4416701, faks 0-77 4416702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wup.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie obejmujące przeprowadzenie kompleksowej oceny merytorycznej wniosków Beneficjentów pomocy o udzielenie jednorazowej dotacji inwestycyjnej na rozwój działalności gospodarczej, w tym merytorycznej oceny biznesplanów i harmonogramów rzeczowo-finansowych, w I (pierwszym) naborze projektu PO KLucz do biznesu 2! realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania obejmującego przeprowadzenie przez Wykonawcę przy udziale 44 ekspertów kompleksowej oceny merytorycznej 590 (pięciuset dziewięćdziesięciu) wniosków Beneficjentów pomocy o udzielenie jednorazowej dotacji inwestycyjnej na rozwój działalności gospodarczej, w tym merytorycznej oceny biznesplanów i harmonogramów rzeczowo-finansowych, w I (pierwszym) naborze w projekcie PO KLucz do biznesu 2!, realizowanym przez Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu wspólnie z jedenastoma partnerami w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich. 2.Przy realizacji Zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia w wykonaniu Zamówienia udziału 44 (czterdziestu czterech) ekspertów będących osobami fizycznymi, którzy muszą spełniać łączne wymogi określone w punkcie V.2 SIWZ i którzy muszą zostać wskazani przez Wykonawcę w Wykazie ekspertów uczestniczących w wykonaniu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. W wypadku, gdy w toku wykonywania Zamówienia, z uzasadnionych przyczyn, zajdzie potrzeba zmiany któregokolwiek z ekspertów wskazanych w Wykazie ekspertów, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia, Wykonawca będzie zobowiązany do niezwłocznego zapewnienia w miejsce takich ekspertów innych osób spełniających wymogi określone w punkcie V.2 SIWZ, po uprzednim uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego na dokonanie takiej zmiany.W takim wypadku Wykonawca będzie każdorazowo zobowiązany do przedłożenia podpisanej przez siebie Informacji o wykształceniu i doświadczeniu eksperta, sporządzonej zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 3.Kompleksowa ocena merytoryczna będąca przedmiotem Zamówienia obejmuje wykonanie przez Wykonawcę, przy udziale 44 ekspertów, następujących czynności:1)przeprowadzenie oceny merytorycznej 590 wniosków na otrzymanie jednorazowej dotacji inwestycyjnej, złożonych przez Beneficjentów pomocy w ramach I (pierwszego) naboru w projekcie PO KLucz do biznesu 2!, a w tym także zweryfikowanie biznesplanów i pozostałych załączników do wniosku;2)przeprowadzenie powtórnej oceny merytorycznej tych spośród 590 wniosków na otrzymanie jednorazowej dotacji inwestycyjnej, w odniesieniu do których Beneficjenci pomocy złożą odwołania od oceny tych wniosków oraz 3)wzięcie udziału w pracach Komisji Oceny Wniosków związanych ze sporządzeniem: a)wstępnej listy rankingowej wniosków uszeregowanych w kolejności od największej liczby uzyskanych punktów (składającej się z 11 odrębnych wstępnych list rankingowych przekazanych przez poszczególnych partnerów projektu) i b)ostatecznej listy rankingowej wniosków uszeregowanych w kolejności od największej liczby uzyskanych punktów (składającej się z 11 odrębnych list rankingowych przekazanych przez poszczególnych partnerów projektu). 4.Zamawiający ustala, że w ramach kompleksowej oceny merytorycznej, o której mowa w punktach III.1 i III.3 SIWZ, każdy wniosek musi zostać oceniony przez 2 ekspertów Wykonawcy dobranych w drodze losowania na posiedzeniu Komisji Oceny Wniosków, przy czym w przypadku wniosków składanych przez Beneficjentów pomocy zamierzających założyć spółdzielnię/spółdzielnię socjalną lub składanych przez członków spółdzielni/spółdzielni socjalnej, wszystkie wnioski będą oceniane przez tych samych 2 ekspertów. Zasada dokonywania oceny wniosków przez 2 ekspertów Wykonawcy dotyczy zarówno oceny merytorycznej wskazanej punkcie III.3 ppkt 1 SIWZ jak i powtórnej oceny merytorycznej wskazanej w punkcie III.3 ppkt 2 SIWZ.5.Liczba 590 (pięciuset dziewięćdziesięciu) wniosków o udzielenie jednorazowej dotacji inwestycyjnej, które będą podlegać kompleksowej ocenie merytorycznej w ramach zadania objętego niniejszym Zamówieniem, ma charakter minimalny. Zamawiający przewiduje jednak zastosowanie prawa opcji i w związku z tym rozszerzenie przedmiotu Zamówienia poprzez zwiększenie liczby wniosków podlegających kompleksowej ocenie w ramach Zamówienia do liczby 612 (sześciuset dwunastu) wniosków. Prawo opcji może zostać przez Zamawiającego zastosowane w wypadku, gdy wniosek o udzielenie jednorazowej dotacji inwestycyjnej zostanie złożony przez większą liczbę spośród 612 Beneficjentów pomocy uczestniczących w projekcie, niż przewidzianą przez Zamawiającego liczbę 590 tych Beneficjentów. 6.Ocena merytoryczna wniosków będąca przedmiotem Zamówienia zostanie Wykonana w sposób zgodny z dokumentami regulującymi zasady realizacji projektu PO KLucz do biznesu 2!, to jest zgodnie z: 1)Wytycznymi Instytucji Pośredniczącej dla Beneficjenta systemowego - Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu oraz Beneficjentów pomocy ubiegających się o wsparcie w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia, Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w województwie opolskim, stanowiącymi załącznik do Uchwały nr 1953/2012 Zarządu Województwa Opolskiego z dnia 13 marca 2012 r., 2)Regulaminem przyznawania środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości w projekcie systemowym PO KLucz do biznesu 2! przyjętym Uchwałą 1954/2012 Zarządu Województwa Opolskiego z dnia 13 marca 2012 r., a w tym także zgodnie z 3)z Regulaminem Komisji Oceny Wniosków Beneficjentów pomocy na otrzymanie wsparcia finansowego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w Województwie Opolskim, stanowiącym Załącznik nr 11 do Regulaminu przyznawania środków, o którym mowa w punkcie 2. UWAGA: W wypadku, gdy którykolwiek z dokumentów opisanych w punkcie III.6 podpunkt 1, 2, 3 SIWZ ulegnie zmianie, Wykonawca od chwili wejścia w życie zmian będzie zobowiązany do wykonywania swojego zobowiązania w sposób zgodny nową treścią tych dokumentów. 7.W związku z tym, że zgodnie z Regulaminami wskazanymi w punkcie III.6 ppkt 2 i 3 SIWZ kompleksowa ocena merytoryczna wniosków Beneficjentów pomocy o udzielenie jednorazowej dotacji inwestycyjnej ma zostać przeprowadzona przez Komisję Oceny Wniosków składającą się z Przewodniczącego, 11 członków - Zastępców Przewodniczącego będących pracownikami 11 partnerów (to jest pracowników powiatowych urzędów pracy z Województwa Opolskiego) oraz 44 ekspertów, Zamawiający ustala, że 44 osoby fizyczne, przy pomocy których Wykonawca będzie wykonywał Zamówienie, zostaną włączone składu Komisji Oceny Wniosków i w ramach prac tej Komisji jako jej eksperci przeprowadzą ocenę merytoryczną wniosków będącą przedmiotem Zamówienia. 9.Kompleksowa ocena merytoryczna wniosków będzie dokonywana przez 44 ekspertów Wykonawcy we właściwym Biurze projektowym Partnera Projektu, tj. PUP, do którego zostały one złożone lub poza siedzibą tego biura. W wypadku gdy ocena będzie dokonywana poza siedzibą biura Partnera Projektu wnioski podlegające ocenie przez danego eksperta zostaną mu przesłane za pośrednictwem poczty lub poczty elektronicznej. 10.Zamówienie ma zostać wykonane przez Wykonawcę w okresie od daty zawarcia umowy do 31 października 2012 roku. 11.Szczegółowy harmonogram przeprowadzania oceny merytorycznej wniosków Beneficjentów pomocy u poszczególnych partnerów, ze wskazaniem konkretnych dat, miejsc przeprowadzenia oceny, liczby ekspertów przeprowadzających oceny w tych datach i miejscach oraz liczby wniosków do oceny, zostanie przez Zamawiającego podany Wykonawcy na piśmie w dniu pierwszego posiedzenia Komisji Oceny Wniosków. Zamawiający zastrzega jednak, że wszyscy z 44 ekspertów Wykonawcy, przy udziale których ma zostać wykonane Zamówienie, mają obowiązek wzięcia udziału w pierwszym posiedzeniu Komisji Oceny Wniosków w siedzibie Zamawiającego w Opolu, które odbędzie się w terminie wskazanym na piśmie przez Zamawiającego nie dłuższym niż 7 dni od daty zawarcia umowy. 12.Eksperci, przy udziale których będzie wykonywane Zamówienie, nie mogą być związani z Beneficjentami pomocy stosunkiem osobistym lub służbowym takiego rodzaju, który mógłby wywołać wątpliwości, co do bezstronności przeprowadzonych czynności. Dlatego przed przystąpieniem do realizacji Zamówienia eksperci są zobowiązani do podpisania Deklaracji bezstronności i poufności zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik do Regulaminu Komisji Oceny Wniosków. Ponadto przed przystąpieniem do oceny poszczególnych wniosków eksperci Wykonawcy zobowiązani są podpisać Deklarację bezstronności i poufności znajdującą się na Karcie oceny merytorycznej wniosku Beneficjenta pomocy o otrzymanie wsparcia finansowego w odniesieniu do wszystkich wniosków ocenianych w ramach danego naboru, tj. naboru prowadzonego przez danego partnera. W wypadku nie podpisania przez eksperta Deklaracji bezstronności i poufności zostanie on pozbawiony możliwości dokonywania oceny w zakresie wynikającym z aktualnego Regulaminu Komisji Oceny Wniosków Beneficjentów pomocy na otrzymanie wsparcia finansowego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki stanowiącego 2007-2013 w Województwie Opolskim Załącznik nr 11 do Regulaminu przyznawania środków. 13.Kompleksowa ocena merytoryczna wniosków Beneficjentów pomocy o przyznanie jednorazowej dotacji inwestycyjnej będzie dokonywana przez ekspertów Wykonawcy w następujący sposób i według następujących zasad: 1)Ocena merytoryczna będzie dokonywana przez ekspertów przy pomocy Karty oceny merytorycznej wniosku Beneficjenta pomocy o otrzymanie wsparcia finansowego, zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 10 do Regulaminu Komisji Oceny Wniosków Beneficjentów pomocy na otrzymanie wsparcia finansowego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 w Województwie Opolskim. 2)Przedmiotem oceny merytorycznej dokonywanej przez ekspertów Wykonawcy będą wyłącznie wnioski ocenione przez Zamawiającego lub jego partnerów jako kompletne i spełniające kryteria formalne. Dlatego też w przypadku, gdy ekspert Wykonawcy dostrzeże, że wniosek nie spełnia kryteriów formalnych z uwagi na ich przeoczenie na etapie oceny formalnej, wniosek taki, jako niepodlegający ocenie merytorycznej, przekaże do ponownej do oceny formalnej, a okoliczność tę odnotuje na Karcie oceny merytorycznej wniosku Beneficjenta pomocy o otrzymanie wsparcia finansowego. 3)Ocena wniosków będzie dokonywana zgodnie z zasadami określonymi w dokumentach opisanych w punkcie III.6 ppkt 1, 2 i 3 SIWZ. 4)W wyniku przeprowadzonej oceny merytorycznej każdemu wnioskowi zostanie przyznana odpowiednia liczba punktów, zgodnie z kryteriami merytoryczno-technicznymi, przy czym ocena poszczególnych kryteriów będzie dokonywana w skali od 1 do 5 w zgodzie z następującymi wskazaniami: 1=bardzo słabo zgodny, 2=słabo zgodny, 3=zasadniczo zgodny, 4=spójny, 5=zdecydowanie spójny. Następnie punkty, które zostaną przyznane w zakresie każdego z kryteriów, zostaną przemnożone przez wskaźnik wagowy ustalony przy poszczególnych kryteriach w Karcie oceny merytorycznej wniosku Beneficjenta pomocy o otrzymanie wsparcia finansowego. 5)Każdy wniosek może otrzymać maksymalnie 100 punktów, przy czym zgodnie z zasadami ustalonymi w dokumentach opisanych w pkt. III.6 ppkt 1, 2 i 3 SIWZ warunkiem niezbędnym uzyskania wsparcia przez Beneficjenta pomocy jest otrzymanie w trakcie oceny merytorycznej co najmniej 60% ogólnej sumy punktów oraz przynajmniej 40% w poszczególnych kryteriach oceny. 6)Każdy ekspert Wykonawcy oceniający wniosek zobowiązany jest do przedstawienia w formie pisemnej uzasadnienia wystawionej oceny końcowej, jak i ocen cząstkowych z poszczególnych części wniosku oraz do potwierdzenia faktu dokonania takiej oceny własnoręcznym podpisem złożonym na Karcie oceny merytorycznej o wniosku Beneficjenta pomocy o otrzymanie wsparcia finansowego. 7)W przypadku gdy w wyniku oceny wniosku ekspert zidentyfikuje koszty, które uzna za nieuzasadnione (np. za niezwiązane z przedsięwzięciem lub zawyżone w porównaniu ze stawkami rynkowymi), to w takim wypadku może zaproponować niższą niż zawnioskowana kwota dofinansowania, przy czym przy przedstawieniu swojej propozycji ma obowiązek wzięcia pod uwagę, czy po takiej zmianie przedsięwzięcie opisane we wniosku będzie nadal wykonalne i utrzyma swoje standardy jakościowe. 8)W wypadku zaistnienia sytuacji opisanej w punkcie III.12 ppkt 7 SIWZ eksperci, którzy oceniali dany wniosek, są zobowiązani do wypracowania wspólnego stanowiska odnośnie wysokości zaproponowanej przez siebie kwoty dofinansowania i do zapisania swoich ustaleń w Kartach oceny merytorycznej wniosku Beneficjenta pomocy o otrzymanie wsparcia finansowego. Informację na temat wysokości kwoty dofinansowania uzgodnionej przez ekspertów należy także zamieścić w protokole z posiedzenia Komisji. 9)Jeżeli w wypadku, o którym mowa w punkcie III.12 ppkt 7 i 8 SIWZ, eksperci nie uzgodnią jednolitego stanowiska, wniosek zostanie skierowany do oceny przez innego eksperta Wykonawcy, wskazanego przez Przewodniczącego Komisji Oceny Wniosków lub jednego z jego Zastępców. Ocena tego trzeciego eksperta będzie ostateczna i wiążąca. 10)Każdorazowo kwota dofinansowania, która zostanie zaproponowana przez ekspertów w wyniku oceny merytorycznej, nie może przekroczyć kwoty, o którą ubiega się wnioskodawca. 11)W przypadku stwierdzenia na etapie oceny merytorycznej ewidentnych błędów w treści wniosku, utrudniających ekspertom Wykonawcy właściwe zrozumienie intencji wnioskodawcy (błędy rachunkowe, oczywiste pomyłki, zapisy powodujące rozbieżne interpretacje) dopuszcza się możliwość korekty wniosku z zastrzeżeniem, że korekta może obejmować wyłącznie punkty wskazane przez ekspertów.12) W wypadku, o którym mowa w punkcie III.12 ppkt 11 SIWZ eksperci dokonujący oceny danego wniosku zobowiązani są do wypracowania wspólnego stanowiska i zapisania swoich ustaleń w Kartach oceny merytorycznej wniosku Beneficjenta pomocy o otrzymanie wsparcia finansowego. Ustalenia te zostaną przekazane wnioskodawcy z prośbą o dokonanie stosownej korekty w treści wniosku. Informację na temat dopuszczonej korekty wniosku należy również zamieścić w protokole z posiedzenia Komisji Oceny Wniosków. 13)W razie wniesienia odwołania przez Beneficjentów pomocy, których wnioski zostały odrzucone w wyniku oceny merytorycznej, wnioski tych Beneficjentów będą podlegać powtórnej ocenie merytorycznej. Powtórna ocena również będzie dokonywana przez ekspertów Wykonawcy z tym jednak, że poszczególne wnioski nie będą mogły być oceniane przez osoby, które wcześniej uczestniczyły w ich pierwotnej ocenie. 13.W toku wykonywania Zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do:1) zapewnienia, aby wszyscy jego eksperci biorący udział w wykonaniu Zamówienia wzięli udział w posiedzeniach Komisji Oceny Wniosków w siedzibach poszczególnych 11 partnerów Zamawiającego w terminach wskazanych w szczegółowym harmonogramie przeprowadzania oceny merytorycznej wniosków Beneficjentów pomocy, o którym mowa w punkcie III.10 SIWZ;2)dbania o terminowe, to jest zgodne z powyższym harmonogramem, wykonywanie ocen wszystkich wniosków o przyznanie jednorazowej dotacji inwestycyjnej i przekazywanie tych ocen Zamawiającemu; 3)utrzymywania przez cały okres wykonywania Zamówienia stałego kontaktu z Zamawiającym, a w szczególności z Kierownikiem Projektu oraz innymi osobami wskazanymi przez Zamawiającego w celu należytego i terminowego wykonania Zamówienia;4)niezwłocznego reagowania na wszelkie zastrzeżenia zgłaszane przez Zamawiającego w związku z realizacją Zamówienia, a w szczególności na zastrzeżenia Zamawiającego dotyczące: a)wykonywania Zamówienia w sposób niezgodny z harmonogramem wskazanym w punkcie III.10 SIWZ,b)naruszenia przez ekspertów Wykonawcy obowiązku zachowania bezstronności i niezależności,c)naruszenia przez ekspertów zasad i obowiązków wynikających z SIWZ, umowy i z dokumentów wskazanych w punkcie III.6 SIWZ. 14.W wypadku, gdy w toku wykonywania Zamówienia przedstawiciele Zamawiającego:a)stwierdzą błędy formalne w którejkolwiek Karcie oceny merytorycznej wniosku Beneficjenta pomocy o otrzymanie wsparcia finansowego przekazanej Zamawiającemu w wyniku oceny merytorycznej, albo b)gdy stwierdzą, że ocena eksperta Wykonawcy zawarta w takiej Karcie oceny merytorycznej jest dokonana w sposób wadliwy lub niepełny, albo c)gdy stwierdzą, że ocena nie zawiera należytego uzasadnienia stanowiska eksperta, to w takich wypadkach Zamawiający wezwie Wykonawcę na piśmie do dokonania przez eksperta Wykonawcy korekty stwierdzonych błędów lub poprawy zakwestionowanej oceny i przedłożenia Zamawiającemu nowej Karty oceny merytorycznej wniosku Beneficjenta pomocy w terminie 5 dni od daty doręczenia wezwania. 15.W wypadku, o którym mowa w punkcie III.14 SIWZ Wykonawca jest zobowiązany do dokonania przez eksperta korekty stwierdzonych błędów lub poprawy zakwestionowanej oceny i przedłożenia Zamawiającemu nowej Karty oceny merytorycznej wniosku Beneficjenta pomocy w terminie 5 dni od daty doręczenia wezwania. 16.Jeżeli w toku wykonywania Zamówienia Zamawiający stwierdzi, że którykolwiek z ekspertów Wykonawcy nie wykonuje swoich obowiązków, albo wykonuje je nienależycie (a w szczególności, gdy wykonuje je nieterminowo, albo gdy przy wykonywaniu Zamówienia nie zachowuje bezstronności) i gdy pomimo zawiadomienia Wykonawcy o tych faktach przez Zamawiającego na piśmie, ekspert nie zmieni sposobu wykonywania swoich obowiązków, to w takim wypadku Zamawiający wezwie Wykonawcę do zastąpienia powyższego eksperta innym ekspertem. W razie zaistnienia powyższych okoliczności Wykonawca będzie zobowiązany do zastosowania się do żądania Zamawiającego i zastąpienia danego eksperta innym ekspertem spełniającym wymogi określone w punkcie V.2 SIWZ w terminie 10 dni od daty otrzymania na piśmie żądania Zamawiającego i uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego na osobę nowego eksperta. W takim wypadku Wykonawca będzie również każdorazowo zobowiązany do przedłożenia podpisanej przez siebie Informacji o wykształceniu i doświadczeniu eksperta, sporządzonej zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. 17.Za wykonanie Zamówienia Wykonawca otrzyma wynagrodzenie w kwocie brutto, to jest wraz z należnym podatkiem od towarów i usług, w wysokości zaoferowanej w ofercie Wykonawcy. Wynagrodzenie to będzie stanowić iloczyn ceny brutto za wykonanie kompleksowej oceny 1 (jednego) wniosku o udzielenie jednorazowej dotacji inwestycyjnej wskazanej w ofercie Wykonawcy oraz ilości 590 wniosków podlegających kompleksowej ocenie w ramach Zamówienia. W wynagrodzeniu Wykonawcy zawierać się będą wszystkie koszty wykonania Zamówienia, a w tym koszt dokonania przez ekspertów Wykonawcy kompleksowej oceny merytorycznej 590 wniosków o udzielenie jednorazowej dotacji inwestycyjnej, obejmującej wszystkie czynności opisane w punkcie III.3, III.4 i III.12 SIWZ (a więc także koszt dokonania powtórnej oceny merytorycznej tych wszystkich spośród 590 wniosków, w odniesieniu do których Beneficjenci ostateczni złożą odwołania) oraz koszt wszelkich innych wydatków poniesionych przez Wykonawcę na realizację Zamówienia, a w szczególności koszty wydatków Wykonawcy na przejazdy ekspertów do siedzib partnerów Zamawiającego. 18.W razie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji opisanego w punkcie III.5 SIWZ Wynagrodzenie Wykonawcy brutto zwiększy się o kwotę stanowiącą iloczyn liczby wniosków przekazanych Wykonawcy do oceny merytorycznej powyżej liczby 590 wniosków i ceny jednostkowej brutto za ocenę 1 (jednego) wniosku wskazanej w ofercie Wykonawcy. 19.W związku z tym, że Projekt PO KLucz do biznesu 2! jest przedsięwzięciem o bardzo dużym znaczeniu dla przeciwdziałania bezrobociu i dla promowania przedsiębiorczości na terenie Województwa Opolskiego oraz z uwagi na zaangażowanie w ten Projekt bardzo dużych środków finansowych i personelu Zamawiającego oraz jego partnerów, przy realizacji Zamówienia Zamawiający będzie przywiązywać bardzo dużą uwagę do terminowego i należytego wykonania przez Wykonawcę jego zobowiązania. Dlatego też w umowie z Wykonawcą, której wzór zostaje załączony do SIWZ jako Załącznik nr 5, zamieszczono postanowienie zastrzegające prawo do odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z Wykonawcą bez wyznaczania dodatkowego terminu do wykonania zobowiązania na wypadek nie wykonania przez Wykonawcę zobowiązania, o którym mowa w punkcie III.9 zdanie 2 SIWZ. Jednocześnie w postanowieniach tych zastrzeżono prawo Zamawiającego do naliczenia kar umownych we wskazanych w nich przypadkach nienależytego wykonania zobowiązania przez Wykonawcę, przy czym wysokość kar ustalono w takich wysokościach, aby Wykonawca był zainteresowany należytym wykonaniem swojego zobowiązania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.43.00.00 - Testy i ocena .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia tego warunku zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia tego warunku zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia tego warunku zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia tego warunku zamawiający wymaga przedłożenia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami sporządzonego według wzorów stanowiących Załączniki nr 2 i 6 do SIWZ. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia tego warunku zamawiający wymaga przedłożenia oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedłożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.opole.pl; www.poklucz.wup.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25 c.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu, ul. Głogowska 25 c - KANCELARIA pok. nr 10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PO KLucz do biznesu2!/Progam Operacyjny Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.