Ogłoszenie z dnia 2015-10-26
Lublin: Wykonanie wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego wyposażania technicznego na potrzeby obsługi wydarzeń plenerowych [OP-IV.272.130.2015.PWW]
Numer ogłoszenia: 285768 - 2015; data zamieszczenia: 26.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Lubelskie , ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 44 16 636, faks 81 44 06 308; 81 44 16 535.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego wyposażania technicznego na potrzeby obsługi wydarzeń plenerowych [OP-IV.272.130.2015.PWW].
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego wyposażania technicznego na potrzeby obsługi wydarzeń plenerowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże się spełnieniem warunku dot. posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składnia ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał 3 usługi, z których każda spełnia następujące warunki: a) co najmniej jednym z elementów było dostarczenie i wykonanie namiotów i/lub ścianek reklamowych i/lub rollupów; b) wartość dostarczonych i wykonanych elementów wymienionych w lit. a) w każdej z usług wynosiła co najmniej 12 000 zł brutto (wliczając zaprojektowanie i wydruk szaty graficznej); c) każda z usług w ramach dostawy i wykonania elementów wymienionych w lit. a) polegała również na zaprojektowaniu i wydruku szaty graficznej tychże elementów
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego sposobu oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Projekt (koncepcja) grafiki - 50
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie
ul. Spokojna 4
20-074 Lublin
(II piętro, pokój 222 w bud przy ul. Lubomelskiej 1-3)
fax: (081 ) 44 16 535
pawel.wojtowicz@lubelskie.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4, 20- 074 Lublin (I piętro, pokój 128 - KANCELARIA OGÓLNA w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający ubiega się o finansowanie Przedmiotu Umowy ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013. 2. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty 2 projektów graficznych wyłącznie poszycia namiotu promocyjnego. Projekty muszą zostać załączone do oferty w postaci wydruku na papierze i muszą przedstawiać wszystkie możliwe do zadruku elementy ujęte w OPZ (rzuty namiotu z każdej strony: przednia ściana, lewa ściana, prawa ściana, tylna ściana - grafika dwustronna, widok dachu z każdej strony). Wykonawca projektując szatę graficzną może korzystać m.in. z materiałów i zdjęć dostępnych na mapie projektów RPO WL znajdującej się pod linkiem: http://mapa.rpo.lubelskie.pl/. Wykonawca zobowiązany jest również przygotować projekty graficzne zgodnie z linią graficzną nowej perspektywy finansowej 2014-2020 (linia graficzna dla programów regionalnych), dostępną pod linkiem http://rpo.lubelskie.pl/strona-385-zasady_promocji_i_oznakowania_projektow.html.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie zamiennej dokumentacji projektowej przebudowy budynku Biblioteki Głównej UMCS uwzględniającej zapisy ekspertyzy stanu technicznego trwałości i nośności konstrukcji budynku.
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa artykułów spożywczych i mrożonek na potrzeby 1WSzKzP SPZOZ w Lublinie Filii w Ełku
- Dostawa urządzeń technicznych i oprogramowania wraz z usługą montażu i uruchomienia na rzecz Sądu Okręgowego w Lublinie oraz Sądów Rejonowych we Włodawie i Kraśniku
- Wykonywanie napraw urządzeń peryferyjnych systemu "Cyfrowa Granica" na drogowych przejściach granicznych województwa lubelskiego.
- Dostawa krzeseł i foteli dla Prokuratury Okręgowej w Lublinie i jednostek jej podległych.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawę materiałów edukacyjno-promocyjnych na potrzeby projektu: "Profilaktyka Świętokrzyskich Pracowników"
- WYKONANIE I DOSTAWA GADŻETÓW
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- Dostawa materiałów promocyjnych.
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Opolskiej (WBiA, KI, DPKiK).
- Zakup gadżetów reklamowych do sklepiku UMG "Kotwica" -4
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.