eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Górabudowa dwóch domów dla wychowanków placówki Pogotowia Opiekuńczego przy Al. Wojska Polskiego 116 w Zielonej Górze -Etap II - stan pod klucz.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-13

Zielona Góra: budowa dwóch domów dla wychowanków placówki Pogotowia Opiekuńczego przy Al. Wojska Polskiego 116 w Zielonej Górze -Etap II - stan pod klucz.
Numer ogłoszenia: 285798 - 2011; data zamieszczenia: 13.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pogotowie Opiekuńcze w Zielonej Górze , Al. Wojska Polskiego 116, 65-762 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3260591, faks 068 3260591.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie.opiekuncze.bipzielona-gora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pogotowie Opikuńcze.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa dwóch domów dla wychowanków placówki Pogotowia Opiekuńczego przy Al. Wojska Polskiego 116 w Zielonej Górze -Etap II - stan pod klucz..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa dwóch domów dla wychowanków placówki Pogotowia Opiekuńczego przy Al. Wojska Polskiego 116 w Zielonej Górze -Etap II - stan pod klucz 2.Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o: 2.1. Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiącą załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ; 2.2. dokumentację projektową stanowiąca załącznik Nr 11 do SIWZ; 2.3. wykazu mebli i wyposażenia AGD i RTV -załącznik nr 12 do SIWZ; 3. Zamawiający informuje, że w załączniku Nr 13 zamieszczone są przedmiary robót, które udostępnione są Wykonawcom wyłącznie w celach informacyjnych - Zamawiający nie wymaga przedstawienia wraz z ofertą wypełnionych przedmiarów robót ( nie będą one podlegały ocenie) 4. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą w szczególności : 4.1. roboty budowlane - Wykonanie więźby dachowej - Wykonanie sztywnego poszycia dachu z płyt OSB wraz z izolacją - Pokrycie dachów dachówką ceramiczną wraz z obróbkami blacharskimi - Wykończenie kominów cegłą klinkierową - Wykonanie w istniejących ścianach piwnicznych otworów okiennych - Montaż doświetlaczy okien piwnicznych - Wykonanie schodów zejściowych do piwnicy - Wykonanie schodów z parteru na poddasze - Montaż stolarki okiennej w ścianach i dachowej wraz z dostawą ( okna na parterze z roletami ) - Montaż drzwi wejściowych i bram garażowych segmentowych - Wykonanie elewacji budynków - Wykonanie ścianek działowych - Wykonanie instalacji wewnętrznych sanitarnych ( grzewczej, wodnej, kanalizacyjnej i gazowej) - Wykonanie instalacji wewnętrznych elektrycznych ( prądowej, alarmowej, telefonicznej i komputerowej) - Roboty tynkarskie - Roboty posadzkowe - Roboty malarskie i okładzinowe - Montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej - Przyłącza zewnętrzne ( wodne, kanalizacji sanitarnej z przepompownią, kanalizacji deszczowej wraz z wykonaniem prefabrykowanych dołów chłonnych) - Roboty ziemne związane z kształtowaniem terenu( odgarnięcie humusu na odkład, podniesienie terenu o ok. 0,5 m i ponowne rozsypanie humusu) - Nasadzenie drzew i krzewów ozdobnych i założenie trawników - Wykonanie schodów zewnętrznych i tarasów - Wykonanie dojść i dojazdów - Wykonanie oświetlenia zewnętrznego ( lamp ulicznych ) - Wykonanie zewnętrznej instalacji monitoringu - Wykonanie elementów małej architektury ( ławki, pergole, paleniska ) - Wymiana odcinka kanalizacji sanitarnej zgodnie z zaleceniami ZWiK w Zielonej Górze - Wykonanie nowej studni wodomierzowej 4.2. dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia AGD i RTV - Umeblowanie i wyposażenie budynku w urządzenia AGD i RTV wg szczegółowego zakresu dostawy mebli i wyposażenia -załącznik nr 12 do SIWZ. 5. Sposób wynagrodzenia 5.1. Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę robót i dostaw , a także innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania zgodnie z dokumentacją projektową i SIWZ, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia. 5.2. Ustalona wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. 5.3. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca. 6. Złożenie przez Wykonawcę oferty oznacza, że dokumentacja projektowa jest kompletna i nadaje się do prawidłowego wykonania robót. W związku z powyższym nie może on uchylić się od odpowiedzialności za nienależyte wykonanie robót na podstawie dokumentacji projektowej oraz SIWZ. 7. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: 7.1. organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; 7.2. pełne ubezpieczenie budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 7.3. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; 7.4. ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; 7.5. zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i wydzielenie stref bezpieczeństwa; 7.6. zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; 7.7. po zakończeniu robót uporządkowanie terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia. 8. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej (opłaconej) polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres i wartość realizacji zamówienia . W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 9. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram realizacji i płatności robót. 10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy + na meble i sprzęt AGD i RTV -gwarancja producenta..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.15 - Roboty budowlane w zakresie domów dziecka 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości: 20.000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwóch zadań w zakresie budowy lub rozbudowy lub przebudowy obiektów kubaturowych o minimalnej wartości 500.000,00 zł brutto ( oddzielnie dla każdego kontraktu), z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. (Zamawiający nie dopuszcza sumowania zadań celem uzyskania wymaganego warunku kwotowego). Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie minimum 1 osobą , posiadającą zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r.-Prawo budowlane ( Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz.1623 -tekst jednolity ) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Sprawdzenie ww. warunku udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz oferty wg załącznika Nr 1 do SIWZ; - oświadczenie, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami lub określi część zamówienia, której wykonanie powierzy Podwykonawcom wg załącznika Nr 7 do SIWZ; - wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy pzp w załącznika Nr 8 do SIWZ; - pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt 5.2. SIWZ, o ile Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy pzp; - zaakceptowany projekty umowy wg załącznika Nr 9 do SIWZ ; - pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany dopuszczalne w zakresie przewidzianym w SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie.opiekuncze.bipzielona-gora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie osobiście po okazaniu dowodu wniesienia opłaty w wysokości 200,00 zł pocztą 208,40 zł..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2011 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, pokój nr 4 ( w budynku administracji) w Pogotowiu Opiekuńczym, 65-762 Zielona Góra, Al. Wojska Polskiego 116..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.