Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-10-14
Otwock: Dostawa worków na odpady do magazynu Szpitala przez okres 24 miesięcy
Numer ogłoszenia: 285799 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy , ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7794031 w. 477, faks 022 7794031 w. 477.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskgruca.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa worków na odpady do magazynu Szpitala przez okres 24 miesięcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa worków na odpady do magazynu Szpitala przez okres 24 miesięcy nr. postepowania DZP 122/2010 Worki do gromadzenia odpadów z folii LDPE w kolorze czerwonym, nieprzezroczyste, z zakładkami bocznymi, o wzmocnionym zgrzewie, na rolce, perforowane, co umożliwi ich łatwe odrywanie, o wymiarach 700 mm x 1100 mm, grubość folii 0,04 mm. 40 000 Worki do gromadzenia odpadów z folii LDPE w kolorze czerwonym, nieprzezroczyste, z zakładkami bocznymi, o wzmocnionym zgrzewie, na rolce, perforowane, co umożliwi ich łatwe odrywanie, o wymiarach 600 mm x 800 mm, grubość folii 0,04 mm. 70 000 Worki do gromadzenia odpadów z folii LDPE w kolorze czerwonym, nieprzezroczyste, z zakładkami bocznymi, o wzmacnianym zgrzewie, na rolce, perforowane, co umożliwi ich łatwe odrywanie, o wymiarach 500 mm x 500 mm, grubość folii 0,04 mm. 40 000 Worki do gromadzenia odpadów z folii LDPE w kolorze żółtym, nieprzezroczyste, z zakładkami bocznymi, o wzmocnionym zgrzewie, na rolce, perforowane, co umożliwi ich łatwe odrywanie, o wymiarach 700 mm x 1100 mm, grubość folii 0,04 mm. 28 000 Worki do gromadzenia odpadów z folii LDPE w kolorze niebieskim, nieprzezroczyste, z zakładkami bocznymi, o wzmocnionym zgrzewie, na rolce, perforowane, co umożliwi ich odrywanie, o wymiarach 700 mm x 1100 mm, grubość folii 0,04 mm. 48 000 Worki do gromadzenia odpadów z folii LDPE w kolorze niebieskim, nieprzezroczyste, z zakładkami bocznymi, o wzmocnionym zgrzewie, na rolce, perforowane, co umożliwi ich łatwe odrywanie, o wymiarach 600 mm x 800 mm, grubość folii 0,04 mm. 13 000 Worki do gromadzenia odpadów z folii LDPE w kolorze czarnym, z zakładkami bocznymi, o wzmocnionym zgrzewie, na rolce, perforowane, co umożliwi ich łatwe odrywanie, o wymiarach 700 mm x 1100 mm, grubość folii 0,03 mm. 20 000 Worki do gromadzenia odpadów z folii LDPE w kolorze czarnym, z zakładkami bocznymi, o wzmocnionym zgrzewie, na rolce, perforowane, co umożliwi ich łatwe odrywanie, o wymiarach 600 mm x 800 mm, grubość 0,03 mm. 60 000 Worki do gromadzenia odpadów z folii LDPE w kolorze czarnym, z zakładkami bocznymi, o wzmocnionym zgrzewie, na rolce, perforowane, co umożliwi ich łatwe odrywanie, o wymiarach 600 mm x 950 mm, grubość folii 0,03 mm. 7000 Worki do gromadzenia odpadów z folii LDPE w kolorze czarnym, z zakładkami bocznymi, o wzmocnionym zgrzewie, na rolce, perforowane, co umożliwi ich łatwe odrywanie, o wymiarach 500 mm x 500 mm, grubość folii 0,03 mm. 40 000.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia uzupełniającego towaru wykraczającego poza zakres wartościowy umowy w wysokości do 20 % wartości umowy.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.17.40.00 - Folia .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Próbki oferowanego asortymentu minimum 3 sztuki worków na rolce do każdej pozycji w pakiecie ( w celu oceny m.in. łatwości odrywania) Kartę techniczną (opis) potwierdzającą parametry oferowanego asortymentu (mi.n. grubość, wielkość, materiał z jakiego zostały wykonane)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięć w zakresie rzeczowym i ilościowym towaru w przypadku sytuacji, których nie mógł wcześniej przewidzieć z zastrzeżeniem, że wprowadzone zmiany nie mogą skutkować przekroczeniem wysokości zobowiązania finansowego określonego w niniejszej umowie. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużania okresu obowiązywania umowy z zastosowaniem cen określonych w umowie w sytuacji niewykorzystania wartościowego lub ilościowego umowy i po dokonaniu rozeznania rynku stwierdzającego wzrost cen.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny
im. prof. Adama Grucy CMKP
ul. Konarskiego 13
05-400 Otwock
Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2010 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. prof. Adama Grucy CMKP ul. Konarskiego 13 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- Dostawa układu do syntezy sygnałów terahercowych do stanowiska do detekcji pojedynczych impulsów z lasera FEL
- Usługa opieki serwisowej nad systemem SIMPLE.ERP
- Usługa wsparcia technicznego systemu kadrowo-płacowego Adventec ERP użytkowanego w OR POLATOM
- Zakup i dostawa używanych agregatów prądotwórczych
- "Dostawa agregatu prądotwórczego wraz z instalacją"
- Wymiana drzwi i montaż nakładek na parapety w budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 w Otwocku przy ul. Kościuszki 28
więcej: przetargi w Otwocku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.