Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-12
Poznań: zakup zautomatyzowanego stereoskopowego mikroskopu naukowo-badawczego ( 1 szt.) z kamerą cyfrową i oprogramowaniem.
Numer ogłoszenia: 28580 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ochrony Roślin, ul. Władysława Węgorka 20, 60-318 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8649000, fax 061 8676301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ior.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka badawczo-rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup zautomatyzowanego stereoskopowego mikroskopu naukowo-badawczego ( 1 szt.) z kamerą cyfrową i oprogramowaniem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup wraz z transportem do siedziby zamawiającego, rozładowaniem, wniesieniem do wskazanego pomieszczenia, próbnym uruchomieniem i przeszkoleniem pracowników zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji fabrycznie nowego zautomatyzowanego, stereoskopowego mikroskopu naukowo-badawczego z kamerą cyfrową i oprogramowaniem. Wartość szacunkowa zamówienia- poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych (206 tys. euro).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.26.10.00 - Mikroskopy Kod CPV wg słownika 2008: 38.51.00.00 - Mikroskopy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie zastrzega wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy: 1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń, dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców prowadzona będzie na podstawie analizy ww. oświadczeń, dokumentów wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące oświadczenia, dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert-oryginał lub potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty kserokopia -z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych-oryginał. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- oryginał lub potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty kserokopia -z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- oryginał lub potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty kserokopia -z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy tzw. PODMIOTÓW ZBIOROWYCH) - oryginał lub potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty kserokopia -z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. 6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych-oryginał.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ior.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego w budynku dyrekcyjnym-pok. nr 11 na parterze lub na wniosek drogą pocztową..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2008 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego -ul. Władysława Węgorka 20; 60-318 Poznań-Pokój nr 11 -budynek dyrekcyjny na parterze..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 26.03.2008.
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup Laparoskopu 4K wraz z kamerą ICG do chirurgii otwartej oraz Systemu termoablacji mikrofalowej
- Zakup i dostawa łóżek porodowych do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Remont nawierzchni chodnika na ul. Łąkowej w Poznaniu
- Wykonanie usługi badania społecznego pn.: "Pogłębiona diagnoza sektora usług społecznych w województwie wielkopolskim z elementami ewaluacji regionalnej polityki społecznej"
- SUKCESYWNA DOSTAWA MYSZY LABORATORYJNYCH
- Adaptacja trzech pięter budynku biurowego przy ul. Młyńskiej 16 na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Stare Miasto w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawu profilometru 3D dla Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Okrętownictwa Politechniki Gdańskiej
- Dostawa sprzętu elektronicznego i wyposażenia pracowni szkolnych w ramach projektu "Wiedza kluczem do przyszłości - wsparcie dla szkół w Gminie Dębnica Kaszubska"
- Dostawa leków oraz odczynników.
- dostawa zestawu dyfraktometru proszkowego dla Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Krakowskie Przedmieście 26/28.
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
więcej: Mikroskopy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.