eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzyce › Zakup zestawu pływającego wraz z przyczepą oraz wyposażeniem dla potrzeb OSP Gorzyce.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-13

Gorzyce: Zakup zestawu pływającego wraz z przyczepą oraz wyposażeniem dla potrzeb OSP Gorzyce.
Numer ogłoszenia: 285842 - 2011; data zamieszczenia: 13.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gorzyce , ul. Sandomierska 75, 39-432 Gorzyce, woj. podkarpackie, tel. 015 8361801, 8362075, 8362408, faks 015 8362209.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzyce.itl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup zestawu pływającego wraz z przyczepą oraz wyposażeniem dla potrzeb OSP Gorzyce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi zakup zestawu pływającego składającego się z następujących elementów: 1. łódź metalowa o ładowności, co najmniej 7 osób lub co najmniej 750 kg, z następującym wyposażeniem: - boczna konsola sterowa; - burty czerwone, napis straż + białe pasy; - nierdzewny reling dziobowy; - nierdzewny rufowy maszt nawigacyjny; - belka sygnałowa STRAŻ z rozłącznym pilotem, wyposażona w diody led z tablicą tekstową led; - 2 lampy punktowe na maszcie (światło w przód) odporne na działanie warunków atmosferycznych; - 2 lampy rozpraszające na maszcie (światło w bok) odporne na działanie warunków atmosferycznych; - szperacz dwufunkcyjny na pulpicie sternika; - echosonda z wbudowanym GPS(G.20)/ ekran kolor, ploter, czujnik pawężowy; - pompka zęzowa z instalacją; - bojka SP z uchwytem na maszcie; - rzutka ratunkowa z uchwytem na maszcie; - koło ratunkowe z uchwytem na maszcie; - 2 kotwice gumowane o masie min. 13 kg + 2 linki kotwiczne o długości min. 15 mb każda; - 2 cumy o długości min. 10 mb; - gniazdo zapalniczki na konsoli sterowej - 2 szt. - 2 gaśnice o masie 1 kg każda; 2. silnik zaburtowy o mocy min. 45 KM (czterosuwowy): - rozruch elektryczny; - podnoszenie i regulacja trymu i tiltu hydrauliczna; - sterowanie manetką; - obrotomierz; - wskaźnik pozycji trymu silnika; - śruba aluminiowa zamontowana na silniku; - akumulator marynizowany ze wskaźnikiem rozładowania na pojemniku umiejscowiony na rufie łodzi; - zbiornik paliwa o pojemności min. 25 litrów; 3. przyczepa podłodziowa z homologacją: - zaczep; - instalacje 12V; - koło zapasowe z uchwytem na ramie przyczepy; - pasy do transportu łodzi; - wyciągarka dziobowa; - koło parkingowe; - rolki najazdowe; 4.wyposażenie: - 2 kamizelki asekuracyjne STRAŻ, wyposażone w latarkę; - 5 pomarańczowych kamizelek ratunkowych; - składany bosak aluminiowy pod ławką; - 2 pagaje pod ławką o dł. min 1,2 mb; - drabinka jachtowa składa min. 5 stopni..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.50.00.00 - Statki i łodzie 34.52.14.00 - Łodzie ratunkowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca musi wykazać, że zrealizował należycie 2 dostawy łodzi dla straży pożarnych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości jednostkowej kontraktu min. 50 000 zł. Zrealizowana dostawa powinna być potwierdzona stosownym dokumentem stwierdzającym jej należyte wykonanie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany terminu dostawy przedmiotu umowy w sytuacji: 1) jeżeli zmiana jest konieczna z powodu działania siły wyższej tj. niezwykłych i nieprzewidzianych okoliczności niezależnych od strony, która się na nie powołuje których konsekwencji mimo zachowania należytej staranności nie można było uniknąć w szczególności niesprzyjających warunków atmosferycznych, klęsk żywiołowych, katastrofy budowlanej uniemożliwiających terminowe wykonanie przedmiotu umowy, 2) jeżeli Wykonawca złoży wniosek o skrócenie terminu wykonania umowy a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, 3) jeżeli Wykonawca złoży wniosek o wydłużenie terminu wykonania umowy a zmiana jest korzystna dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorzyce.itl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Gorzyce, ul. Sandomierska 7, 39-432 Gorzyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Gorzyce, ul. Sandomierska 7, 39-432 Gorzyce, pokó nr 4..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.