Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-02-09
Poznań: Dostawa prasy zwijającej zmiennokomorowej fabrycznie nowej i dwóch przyczep rolniczych fabrycznie nowych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Swadzim
Numer ogłoszenia: 28584 - 2016; data zamieszczenia: 09.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu , ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, faks 061 8487043, 8487145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa prasy zwijającej zmiennokomorowej fabrycznie nowej i dwóch przyczep rolniczych fabrycznie nowych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Swadzim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa prasy zwijającej zmiennokomorowej fabrycznie nowej i dwóch przyczep rolniczych fabrycznie nowych dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego Swadzim 3.1 Opis przedmiotu zamówienia - prasa zwijająca zmiennokomorowa SPECYFIKACJA TECHNICZNA: -Fabrycznie nowa, wyprodukowana nie wcześniej niż 2015 roku,Miejsce dostarczenia Swadzim, ul. Parkowa 4, 62-080 Tarnowo Podgórne, Termin dostarczenia do 30.04.2016 r., Odległość serwisu do 50 km, Gwarancja minimum 24 miesiące, Zmiennokomorowa, pasowa, Pasy bezszwowe, Instrukcja obsługi i katalog części zamiennych w języku polskim, Zasobnik siatki- 3 szt., W zestawie z prasą 3 rolki siatki o łącznej długości minimum 7km, W zestawie z prasą 20 litrów oleju dedykowanego do centralnego smarowania łańcuchów, Możliwość wiązania beli siatką o szerokości 130 cm (zawijanie obrzeży), Szerokość podbieracza min. 220 cm,Hydrauliczne podnoszenie podbieracza, Liczba rzędów palców nagarniacza - 5, Rolka obrotowa/dociskowa podbieracza,Kółka przy podbieraczu,Wyrzutnik balotów,Rotor tnący minimum 14 noży, Opuszczana podłoga rotoru, Wskaźnik napełnienia komory lewy i prawy (sygnalizator kształtu beli), Automatyczny, centralny układ smarowania łańcuchów, Zaczep przestawiany góra/ dół (ustawienie górne pod zaczep transportowy ciągnika),Instalacja elektryczna 12V, Trzystrefowa regulacja stopnia zgniotu beli, Ogumienie w rozmiarze 550/45 - 22, 5 lub 500/55 - 20, Terminal sterujący dotykowy, Kompatybilność z standardem ISOBUS 11783 (wybrany Wykonawca zamówienia musi skonfigurować prasę zwijającą do pracy z ciągnikiem Fendt 927 (Power) 2010 r. produkcji)., Przekładnia W.O.M. (obr./min.) - 540 obr. 3.2 Opis przedmiotu zamówienia - przyczepy rolnicze - dwie szt. o tych samych parametrach SPECYFIKACJA TECHNICZNA: -Fabrycznie nowa, Miejsce dostarczenia Swadzim, ul. Parkowa 4, 62-080 Tarnowo Podgórne, Termin dostarczenia do 30.06.2016 r., Dwuosiowa,Trójstronny wywrót, Ładowność 10 ton, Prędkość techniczna 60 km/h,Dwuobwodowa, pneumatyczna instalacja hamulcowa, Hamulec postojowy, Długość skrzyni ładunkowej od 500 cm do 540 cm,Szerokość skrzyni ładunkowej do 255 cm (zewnątrz), Wysokość całkowita do 260 cm, Drabinka i stopnie burtowe, Pomost roboczy, Resory paraboliczne, Koło zapasowe 425/65 R22,5 - nowe, z koszem wysuwanym, Zaczep automatyczny o sile uciągu większej niż 12 ton, Plandeka rolowana ze stelażem, czerwona, Centralne zamki burt, Otwierane okno zasypowe w tylnej klapie, Kliny podporowe, Skrzynka narzędziowa, Instalacja oświetlenia 12 V z tylnym gniazdem elektrycznym, Błotniki na kołach tylnych, Osie 60 km/h - wzmacniane, Ogumienie 425/ 65 R22,5- nowe, Tylne wyjście hydrauliki, hamulców do drugiej przyczepy, Kolor burt - czerwony, Wyprodukowane nie wcześniej niż w 2015 roku, Gwarancja minimum 24 miesiące, Dostępność serwisu w promieniu 50 km, Instrukcja obsługi oraz katalog części w języku polskim.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.33.00.00 - Prasy do belowania słomy lub paszy 34.22.33.00 - Przyczepy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: - 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych) w terminie do dnia 22 lutego 2016 r. do godz. 10:30
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 1; 2. szczegółowy opis techniczny oferowanego sprzętu 3. Oświadczenie Wykonawcy o ponoszeniu kosztów serwisowych związanych z transportem od Zamawiającego do miejsca serwisowania i z powrotem do Zamawiającego w przypadku gdy serwis znajduje się w odległości większej niż 50 km.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.up.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać w formie papierowej od Zamawiającego w budynku Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro pok. 407 w godz. 10:00 do 12:00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2016 godzina 10:30, miejsce: budynek Collegium Maximum Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu ul. Wojska Polskiego 28, IV piętro pok. 407 Biuro Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa środków czystości do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu - powtórka
- TPm-28/25 Remont łazienek i pionów sanitarnych w budynku Domu Studenckiego Medyk Uniwersytetu Medycznego przy ul. Rokietnickiej 4 w Poznaniu
- BUDOWA CHODNIKA W UL. CZARNKOWSKIEJ NA ODCINKU OD UL. DĄBROWSKIEGO DO UL. SYTKOWSKIEJ W POZNANIU
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i doustnego, zestawów do podaży żywienia dojelitowego
- Sukcesywne dostawy części zamiennych do pojazdów Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Poznaniu
- Bieżąca konserwacja nawierzchni DW 181 odcinek Mikołajewo-Ciszkowo km 45+300-46+ 725
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.