eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzygotowanie do druku, druk oraz dystrybucja publikacji i materiałów informacyjnych dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-26

Warszawa: Przygotowanie do druku, druk oraz dystrybucja publikacji i materiałów informacyjnych dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2015
Numer ogłoszenia: 285862 - 2015; data zamieszczenia: 26.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości , Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 432 80 80, faks (022) 432 86 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja rządowa działajaca na podstawie ustawy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie do druku, druk oraz dystrybucja publikacji i materiałów informacyjnych dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości 2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie polega na przygotowaniu do druku, druku oraz dystrybucji publikacji i materiałów informacyjnych Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Do zadań Wykonawcy należeć będzie: a) graficzne i techniczne (skład i łamanie) opracowanie tekstu publikacji, b) korekta językowa i stylistyczna, c) druk publikacji zgodnie z Załącznikiem nr 1 do OPZ Plan Wydawniczy PARP 2015, d) dostawa i dystrybucja publikacji, e) wysyłka do bibliotek obowiązkowych egzemplarzy bibliotecznych, f) przygotowanie i dostawa wersji elektronicznej publikacji. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 79.82.10.00 - Drukarskie usługi wykańczalnicze 79.82.11.00 - Usługi korektorskie 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3000 (słownie: trzy tysiące) złotych przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia tj.: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - wykonali należycie co najmniej 3 usługi, z których każda polegała na składzie i wydrukowaniu co najmniej 3 publikacji, przy czym każda z publikacji posiadała: - min. 5% jej objętości stanowiły wykresy lub tabele lub mapy lub zdjęcia, - objętość minimum 100 stron, - nakład co najmniej 1 000 egzemplarzy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki mogą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 2 osobami, z których każda była odpowiedzialna za korektę (językową lub stylistyczną lub interpunkcyjną) w co najmniej 5 publikacjach o objętości minimum 100 stron każda. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki mogą zostać spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana metodą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji przedstawionych w dokumentach.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Korekta redakcyjna - 15

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: 1) konieczna będzie zmiana terminu realizacji umowy w przypadku gdy postępowanie o udzielenie niniejszego zamówienia przedłuży się o czas uniemożliwiający realizację zamówienia w pierwotnym terminie, lub zmiana terminu zakończenia realizacji umowy spowodowana będzie czynnikami niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy, uniemożliwiającymi realizację zamówienia w pierwotnie określonym czasie, mającymi wpływ na jakość realizacji umowy lub osiągniecie celów umowy. Termin realizacji umowy może zostać zmieniony maksymalnie do dnia 31 sierpnia 2016 r.; 2) z przyczyn o charakterze organizacyjnym lub redakcyjnym konieczna okaże się zmiana: a) zmniejszenia nakładu poszczególnych publikacji nie więcej niż o 20 % - w takim wypadku wynagrodzenie Wykonawcy należne za daną publikację ulegnie zmniejszeniu proporcjonalnie, b) zwiększenia nakładu poszczególnych publikacji nie więcej niż o 20% przy jednoczesnym zmniejszeniu liczby stron umożliwiające zachowanie warunków cenowych określonych w umowie; 3) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy lub nastąpią zmiany postanowień umów na realizację programów i projektów realizowanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości; 4) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizacje projektów, w ramach których wydawane są publikacje, zmian wytycznych dotyczących realizacji tych projektów lub wytycznych i zaleceń, w szczególności oznaczać to będzie zmiany we wnioskach o dofinasowanie tych projektów. W takim wypadku zmiana umowy może dotyczyć włącznie tych jej zapisów, na które bezpośredni wpływ miały modyfikacje opisane powyżej. Wprowadzana na tej podstawie zmiana terminu realizacji umowy nie może prowadzić do przekroczenia terminu określonego w pkt 1, a w zakresie dotyczącym zmiany nakładu poszczególnych publikacji przekroczenia maksymalnych wartości określonych w pkt 2; 5) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parp.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości - Kancelaria (parter) ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz jest współfinansowane przez Ministerstwo Gospodarki ze środków budżetu państwa; 2. Wykonawca jest zobowiązany załączyć do oferty rozpoznanie i poprawienie błędów (wykonanie korekty redakcyjnej) materiałów, stanowiących Załączniki nr 9 i 10 do SIWZ. Korekta redakcyjna przeprowadzona przez Wykonawcę powinna uwzględniać zasady wizualizacji opisane w Systemie Identyfikacji Wizualnej PARP, o którym mowa w Załączniku nr 1 do SIWZ Opis Przedmiotu Zamówienia, dostępnym pod linkiem: http://www.parp.gov.pl/files/ksiega_znaku_PARP_2015-08-20.pdf Dodatkowo Wykonawca może posłużyć się wizualizacją publikacji dostępnych na stronie internetowej PARP..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.