eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolesławiecInżynier Kontraktu i pomoc techniczna dla zadania inwestycyjnego pn. Remont i rozbudowa zabytkowego budynku Teatru Miejskiego - siedziby MDK w Bolesławcu przy ul. Teatralnej 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-10

Bolesławiec: Inżynier Kontraktu i pomoc techniczna dla zadania inwestycyjnego pn. Remont i rozbudowa zabytkowego budynku Teatru Miejskiego - siedziby MDK w Bolesławcu przy ul. Teatralnej 1
Numer ogłoszenia: 28597 - 2010; data zamieszczenia: 10.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bolesławiecki , pl. Marszałka Józefa Piłsudskiego 2, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 732 3258, faks 0-75 732 3250.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatboleslawiecki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inżynier Kontraktu i pomoc techniczna dla zadania inwestycyjnego pn. Remont i rozbudowa zabytkowego budynku Teatru Miejskiego - siedziby MDK w Bolesławcu przy ul. Teatralnej 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymagania od Inżyniera Kontraktu: Od Inżyniera Kontraktu będzie się wymagało: -opracowania, przy udziale Zamawiającego, dokumentacji przetargowej na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych, -nadzorowania wykonania inwestycji, -administrowania i zarządzania robotami będącymi przedmiotem umowy, w zakresie warunków zawartych w umowie o wykonanie robót budowlanych, -monitorowania postępu prac, włącznie ze składaniem z nich raportu, w którym będą wzięte pod uwagę zarówno wskaźniki fizyczne jak i finansowe, -zabezpieczenia profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi robotami, -nadzoru i akceptacji przeprowadzonych testów i technologicznych rozruchów, -zapewnienia zgodności wykonanych robót z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót, -fizycznego i finansowego rozliczenia robót wynikających z zawartych umów, -czuwania nad realizacją zadania od chwili wyłonienia Wykonawcy zadania, -prowadzenia promocji projektu. Przewiduje się, że zakres zadań Inżyniera Kontraktu będzie obejmował prowadzenie następujących działań: a) zadania podczas realizacji zadania inwestycyjnego, w tym: -utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami inwestycji, -monitorowanie i kontrola umów na roboty budowlane i dostawy w ramach tych umów, pod względem technicznym, finansowym i organizacyjnym, -informowanie Zamawiającego o wszystkich problemach istniejących i przewidywanych, razem ze sposobami ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi, mającymi na celu usuwanie takich problemów, -współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane, -nadzór, kontrola i zapobieganie, monitorowanie i składanie sprawozdań dotyczących między innymi: fizycznego i finansowego postępu robót, kosztów i budżetu, -wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w powyższym zakresie zadań, które okażą się konieczne do prawidłowej realizacji umów na roboty budowlane, wykonania planowanych efektów zadania oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego, -zlecanie na własny koszt wymaganych badań i pomiarów, opracowanie elaboratu odbiorowego (końcowego) - szt. 1, -prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych związanych z realizacją projektu, zgodnie z zawartą umową finansową o udzielenie dotacji. b) zadania podczas okresu zgłaszania wad, w tym: Po zakończeniu robót, podczas zgłaszania wad, Inżynier Kontraktu będzie uczestniczył w nadzorowaniu inspekcji gwarancyjnych, końcowych akceptacji i rozwiązywaniu sporów. W szczególności zadania te zawierają: -uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych, -regularne inspekcje wad usuwanych przez Wykonawcę, -wydanie Świadectwa Wykonania i sprawdzenie Końcowego Oświadczenia Wykonawcy, -przygotowanie i wydanie Końcowego Świadectwa Płatności, -uczestnictwo w rozwiązywaniu sporów wynikłych na tle realizacji umowy o roboty budowlane, -zarekomendowanie zwrotu zobowiązań i ewentualnej kwoty zatrzymanej. Ponadto Inżynier Kontraktu zapewni pełny nadzór z ramienia Zamawiającego. W szczególności, Inżynier Kontraktu będzie występował jako Inspektor Nadzoru, zgodnie z Polskim Prawem Budowlanym. Dodatkowo powinien organizować nadzorcze narady koordynacyjne, wymagane dla efektywnego nadzoru budowy i administrowania inwestycją, tj. kontroli jakości, monitoringu postępu i kosztów, jak również administrowanie robót, obejmujące w szczególności następujące czynności: -sprawdzanie i potwierdzanie, czy Wykonawca mobilizuje i dostarcza na budowę całe wyposażenie i dostawy zidentyfikowane w umowie na roboty budowlane, -pełny nadzór nad robotami, ze szczególnym uwzględnieniem Polskiego Prawa Budowlanego i innych odnośnych regulacji prawnych. Nadzór musi być prowadzony przez zespół specjalistów, którzy posiadają odpowiednie certyfikaty wymagane przez Polskie Prawo Budowlane, -monitorowanie postępu robót, -organizowanie wraz z Zamawiającym cyklicznych narad koordynacyjnych na Placu Budowy (co najmniej raz w miesiącu, a jeśli zajdzie potrzeba lub na życzenie Zamawiającego - raz w tygodniu) oraz przygotowanie notatek w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót, sporządzanie protokołów spotkań, -przeglądanie i analiza rysunków Wykonawczych i dokumentów Wykonawczych, sporządzonych przez Wykonawcę z komentarzami dla Zamawiającego, (jeżeli wystąpi taka potrzeba), pod względem zgodności (lub niezgodności) z zakresem robót ujętych w umowie na roboty budowlane, -przeglądanie rysunków roboczych Wykonawcy, zawierających zmiany, zatwierdzanie robót zamiennych, -ustalanie i określanie wartości robót zgodnie z umową na roboty budowlane, wystawienie Przejściowych Świadectw Płatności, -przeprowadzanie regularnych inspekcji na Placu Budowy, sprawdzających jakość wykonania i materiałów, zgodnie z umową oraz dobrą praktyką inżynierską, -zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń oraz dostaw, mających być wbudowanymi, jak zaplanował to Wykonawca, sprawdzanie jakości dokumentów, zezwoleń, deklaracji zgodności, certyfikatów, itd., w celu uniknięcia użycia materiałów uszkodzonych lub nie mających certyfikatów, -organizowanie testów jakości przez specjalistyczne instytuty, jeżeli jest to potrzebne, na prośbę Zamawiającego, -sprawdzanie odpowiedniości i autentyczności wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności, itd., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy o roboty budowlane, -zatwierdzanie proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe, zaproponowane przez Wykonawcę, -rekomendowanie wszystkich zmian w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych, -szacowanie i weryfikowanie robót dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie wartości fizycznych i finansowych, -uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót, -negocjowanie z Wykonawcą i pisemne rekomendowanie Zamawiającemu na bieżąco wszystkich robót spoza harmonogramu, -nadzorowanie testów oraz zlecanie i przeglądanie podręczników operacyjnych przygotowanych przez Wykonawcę do ułatwienia przejęcia urządzeń, -przejrzenie kompletnej dokumentacji powykonawczej i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót (włączając w to ekspertyzy geodezyjne w postaci map), w formie uzgodnionej z Zamawiającym, -przeprowadzenie inspekcji końcowej i sporządzenie Świadectwa Przejęcia, Listy Usterek i innych dokumentów związanych z warunkami umowy, -zebranie dokumentacji Wykonawcy i oświadczeń wymaganych przez odpowiednie uregulowania i współpraca z Zamawiającym w otrzymaniu Pozwoleń Użytkowania, -ścisła współpraca z nadzorem autorskim, archeologicznym (jeżeli taki będzie konieczny) i geologicznym zapewnionym przez Zamawiającego, -ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń, związanych z realizacją umowy, problemów narastających podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, gdy jest to wykonalne, -zapewnienie, że roboty są wykonywane zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, -pomoc Inżyniera Kontraktu we wszystkich działaniach Zamawiającego związanych z regułami rozpoczęcia, realizacji i zakończenia przedmiotowej inwestycji, włączając sporządzanie i aktualizowanie planów i harmonogramów inwestycji, -kontrola nad właściwym i czasowym wdrażaniem inwestycji, -asystowanie Wykonawcy przy otrzymaniu wszystkich niezbędnych dokumentów i zezwoleń, -monitorowanie wskaźników inwestycji, -udział w przygotowaniu rozliczeń finansowych, -dostarczanie pełnej i wiarygodnej informacji personelowi Zamawiającego, -terminowe przygotowywanie raportów finansowych, zgodnie z wymogami rozliczania środków z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013 i złożonym wnioskiem, -pomoc Zamawiającemu w rozliczeniu inwestycji, w tym środków pochodzących z dotacji z Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40 - 74.23.15.40 74.23.36.00 - 74.23.36.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 22.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunku dotyczącego posiadanych uprawnień przez Inspektorów nadzoru będzie odbywała się w oparciu o załączone do oferty dokumenty takie jak : - dokumenty potwierdzające kwalifikacje zawodowe ( dyplomy, certyfikaty, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa) Ocena spełniania warunku dotyczącego uprawnień do wykonywania określonej działalności będzie odbywała się w oparciu o złożony aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Koordynator inwestycji (zespołu): -wymagane wykształcenie wyższe techniczne, ekonomiczne lub prawnicze. -wymagane minimum 5 - letnie doświadczenie zawodowe, -wymagane doświadczenie polegające na prowadzeniu i rozliczeniu co najmniej 1 inwestycji współfinansowanej ze środków strukturalnych Unii Europejskiej lub EOG. b) Inspektor nadzoru - Inżynier budownictwa (branża budowlana): -wymagane wykształcenie wyższe inżynierskie. -wymagane minimum 5 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru budowlanego w branży ogólnobudowlanej przy realizacji co najmniej 1 obiektu kubaturowego o wartości inwestycji minimum 5 mln złotych. c) Inspektor nadzoru - Inżynier sanitarny: -wymagane wykształcenie wyższe inżynierskie. -wymagane minimum 5 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru budowlanego w branży sanitarnej przy realizacji co najmniej 1 obiektu budowlanego o wartości inwestycji minimum 5 mln złotych. d) Inspektor nadzoru - Inżynier elektryk: -wymagane wykształcenie wyższe inżynierskie. -wymagane minimum 5 - letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru budowlanego w branży elektrycznej przy realizacji co najmniej 1 obiektu budowlanego o wartości inwestycji minimum 5 mln złotych.Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku jak w punkcie 3.2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego kryterium będzie odbywała się na podstawie załączonych do oferty dokumentów dotyczących dysponowania środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 200.000 zł. oraz dokumentów średniorocznego przychodu z prowadzonej działalności o wartości minimum 1 000.000 zł. w okresie ostatnich trzech lat obrotowych , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dokumenty potwierdzające, iż zrealizowane wcześniej tożsame zamówienia zostały wykonane z należytą starannością.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatboleslawiecki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 2 59-700 Bolesławiec pok. 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bolesławcu plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 2 59-700 Bolesławiec sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013. Projekt nr WND-RPDS.09.01.00-02-01/09..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.