eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie kursówCzęść I - Seminarium Aktywnej Integracji, Część II - Warsztaty Aktywizacji Zawodowej, Część III - Coaching kariery zawodowej, Część IV - Warsztaty z poradnictwa specjalistycznego, Część V - Bukieciarstwo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-03

Ostrów Wielkopolski: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie kursów: Część I - Seminarium Aktywnej Integracji, Część II - Warsztaty Aktywizacji Zawodowej, Część III - Coaching kariery zawodowej, Część IV - Warsztaty z poradnictwa specjalistycznego, Część V - Bukieciarstwo
Numer ogłoszenia: 286012 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 235602 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, al. Juliusza Słowackiego 1C, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 0 62 735 51 52, faks 0 62 735 02 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na zorganizowanie i przeprowadzenie kursów: Część I - Seminarium Aktywnej Integracji, Część II - Warsztaty Aktywizacji Zawodowej, Część III - Coaching kariery zawodowej, Część IV - Warsztaty z poradnictwa specjalistycznego, Część V - Bukieciarstwo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I - Seminarium Aktywnej Integracji W ramach projektu pt. TWOJA SZANSA zostanie przeprowadzone Seminarium Aktywnej Integracji dla 50 osób, w tym 30 M (45 osób, w tym 28M w wieku 40+ z wieloraką niepełnosprawnością oraz 5 osób, w tym 2M z dysfunkcją narządu wzroku w wieku od 25 lat do 60 roku życia), w czterech grupach, każda z grup po 2 dni przez 5 godzin dziennie. Wymagania dotyczące przeprowadzenia Seminarium Aktywnej Integracji: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zadanie w terminie: - I grupa - (12 osób, w tym 5 osób z dysfunkcją narządu wzroku) - w dniach 24 i 25 lipca 2012 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 9.00 - 14.00 - II grupa - (13 osób) - w dniach 24 i 25 lipca 2012 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 9.00 - 14.00 - III grupa - (12 osób) - w dniach 26 i 27 lipca 2012 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 9.00 - 14.00 - IV grupa - (13 osób) - w dniach 26 i 27 lipca 2012 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 9.00 - 14.00, 2. Dokumentację przeprowadzenia Seminarium Aktywnej Integracji Wykonawca oznakuje stosownymi logotypami, 3. Wykonawca przygotuje program ww. Seminarium, 4. Miejscem przeprowadzenia Seminarium Aktywnej Integracji jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Słowackiego 1c, 5. Zamawiający zabezpieczy dostęp do miejsca przeprowadzenia Seminarium Aktywnej Integracji wraz z zapleczem sanitarnym dla osób niepełnosprawnych, w przypadku gdyby wystąpiły bariery architektoniczne, 6. Miejsce realizacji Seminarium Aktywnej Integracji Zamawiający oznaczy informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, 7. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników Seminarium Aktywnej Integracji (w przypadku nieobecności uczestnika Seminarium należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu), 8. Wykonawca zobowiązuje się wydać uczestnikom Seminarium Aktywnej Integracji dokument, potwierdzający udział w Seminarium wraz z zakresem programowym i godzinowym, 9. Wykonawca przygotuje materiały seminaryjne do przeprowadzenia Seminarium, 10. Wykonawca zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny Seminarium przez uczestników, 11. Wykonawca zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, 12. Zamawiający podczas Seminarium zapewni jego uczestnikom poczęstunek (kawa, herbata, ciastka, napoje), 13. Zamawiający w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację Seminarium w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu jego realizacji, 14. Zamawiający dopuszcza zmianę liczby uczestników Seminarium, 15. W przypadku objęcia umową mniejszej liczby uczestników wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu (proporcjonalnemu) zmniejszeniu. 16. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zakończenia Seminarium Aktywnej Integracji, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, dot. przeprowadzenia Seminarium: - oryginały list obecności uczestników ww. Seminarium, - sprawozdanie z realizacji zadania, zawierające wnioski - podsumowanie - oznakowane stosownymi logotypami, - anonimową ankietę oceny Seminarium dokonaną przez uczestników. Część II - Warsztaty Aktywizacji Zawodowej Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi Warsztaty Aktywizacji Zawodowej dla 50 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, w tym 30 M /45 osób, w tym 28M w wieku 40+ z wieloraką niepełnosprawnością oraz 5 osób, w tym 2M z dysfunkcją narządu wzroku w wieku od 25 lat do 60 roku życia/, w czterech grupach, każda z grup po 6 dni przez 5 godzin dziennie w ramach projektu pt. TWOJA SZANSA, w terminie: - I grupa /12 osób, w tym 5 osób z dysfunkcją narządu wzroku/ - w dniach od 30 lipca 2012 roku do 03 sierpnia 2012 roku i w dniu 06 sierpnia 2012 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 9.00 - 14.00 - II grupa - /13 osób/ - w dniach od 30 lipca 2012 roku do 03 sierpnia 2012 roku i w dniu 06 sierpnia 2012 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 9.00 - 14.00 - III grupa - /12 osób/ - w dniach od 07 - 10 sierpnia 2012 roku oraz 13 i 14 sierpnia 2012 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 9.00 - 14.00 - IV grupa - /13 osób/ - w dniach od 07 - 10 sierpnia 2012 roku oraz 13 i 14 sierpnia 2012 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 9.00 - 14.00 Zamawiający: - zapewni do przeprowadzenia Warsztatów Aktywizacji Zawodowej pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - bez barier architektonicznych w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Słowackiego 1c, - dopuszcza zmianę liczby uczestników ww. Warsztatów. W przypadku objęcia umową mniejszej liczby godzin szkolenia wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu (proporcjonalnemu) zmniejszeniu, - w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. Warsztatów w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji, - podczas Warsztatów Aktywizacji Zawodowej zapewni uczestnikom poczęstunek (jedna przerwa kawowo-herbaciana z ciastkami oraz zimne napoje wg potrzeb), - oznaczy miejsce realizacji WAZ informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów. Wykonawca: - zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, w tym dla osób z dysfunkcją narządu wzroku, - przygotuje program Warsztatów Aktywizacji Zawodowej, - w programie ww. Warsztatów uwzględni m.in. zagadnienia: 1. Rola dokumentów aplikacyjnych w procesie poszukiwania pracy. 2. Ukryty i jawny rynek pracy - określenie nowych źródeł miejsc pracy, w tym dla osób z dysfunkcją narządu wzroku. 3. Przygotowanie do rozmowy kwalifikacyjnej - autoprezentacja. 4. Analiza niepowodzeń w poszukiwaniu pracy. 5. Ekonomia społeczna a prawo. 6. Ustawy i rozporządzenia szczególnie ważne dla sektora ekonomii społecznej. 7. Formy prawne przedsiębiorstw społecznych. a) Fundacja b) Stowarzyszenie c) Spółka non profit d) Spółdzielnia socjalna e) Spółdzielnia pracy f) Spółdzielnia osób prawnych g) CIS h) ZAZ i) NZOZ - zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników WAZ /w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu/, - zobowiązuje się wydać uczestnikom Warsztatów Aktywizacji Zawodowej dokument, potwierdzający udział ww. Warsztatach wraz z zakresem programowym i godzinowym, - oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia WAZ, - zabezpieczy bazę dydaktyczną, w tym dla osób z dysfunkcją narządu wzroku, - zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny WAZ przez uczestników, - w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. Warsztatów, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, do zadania ujętego w § 1 pkt 1: - oryginał listy obecności uczestników ww. Warsztatów, - dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w WAZ wraz z zakresem programowym i godzinowym, - anonimową ankietę oceny WAZ dokonaną przez uczestników. Część III - Coaching kariery zawodowej Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi coaching kariery zawodowej dla 50 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, w tym 30 M (45 osób, w tym 28M w wieku 40+ z wieloraką niepełnosprawnością oraz 5 osób, w tym 2M z dysfunkcją narządu wzroku w wieku od 25 lat do 60 roku życia), po 8 godzin na każdego uczestnika, w ramach projektu pt. TWOJA SZANSA, w terminie od miesiąca lipca - listopada 2012 roku. Zamawiający: - zapewni do przeprowadzenia coachingu kariery zawodowej pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - bez barier architektonicznych w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Słowackiego 1c, - dopuszcza zmianę liczby uczestników. W przypadku objęcia umową mniejszej liczby uczestników wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu (proporcjonalnemu) zmniejszeniu, - w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację zadania w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji, - podczas coachingu kariery zawodowej zapewni uczestnikom poczęstunek (jedna przerwa kawowo-herbaciana z ciastkami oraz zimne napoje wg potrzeb), - oznaczy miejsce realizacji coachingu kariery zawodowej informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów, - w porozumieniu z Wykonawcą ustali szczegółowy harmonogram realizacji zadania, pozwalający uczestnikom na pełny udział w realizowanych w ramach projektu Wykonawca: - zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, w tym dla osób z dysfunkcją narządu wzroku, - przygotuje program coachingu kariery zawodowej, - zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników coachingu kariery zawodowej (w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu), - zobowiązuje się wydać uczestnikom coachingu kariery zawodowej dokument, potwierdzający udział ww. zadaniu wraz z zakresem programowym i godzinowym, - oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia coachingu kariery zawodowej, - zabezpieczy bazę dydaktyczną, w tym dla osób z dysfunkcją narządu wzroku, - zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny zadania przez uczestników, - w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. zadania, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów: - oryginał listy obecności uczestników, - dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w coachingu kariery zawodowej wraz z zakresem programowym i godzinowym a także pisemnym podsumowaniem cyklu spotkań każdego uczestnika projektu, - anonimową ankietę oceny zadania dokonaną przez uczestników. Część IV - Warsztaty z poradnictwa specjalistycznego Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi Warsztaty z poradnictwa specjalistycznego dla 50 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, w tym 30 M (45 osób, w tym 28M w wieku 40+ z wieloraką niepełnosprawnością oraz 5 osób, w tym 2M z dysfunkcją narządu wzroku w wieku od 25 lat do 60 roku życia), w czterech grupach, każda z grup po 6 dni przez 5 godzin dziennie w ramach projektu pt. TWOJA SZANSA, w terminie: - I grupa (12 osób, w tym 5 osób z dysfunkcją narządu wzroku) - w dniach od 10 września 2012 roku do 14 września 2012 roku i w dniu 17 września 2012 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 9.00 - 14.00 - II grupa - (13 osób) - w dniach od 10 września 2012 roku do 14 września 2012 roku i w dniu 17 września 2012 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 9.00 - 14.00 - III grupa - (12 osób) - w dniach od 17 sierpnia 2012 roku oraz 20 - 24 sierpnia 2012 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 9.00 - 14.00 - IV grupa - (13 osób) - w dniach od 17 sierpnia 2012 roku oraz 20 - 24 sierpnia 2012 roku, po 5 godzin w każdy dzień - od godziny 9.00 - 14.00 Zamawiający: - zapewni do przeprowadzenia Warsztatów z poradnictwa specjalistycznego pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych - bez barier architektonicznych w budynku Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Ostrowie Wielkopolskim, Al. Słowackiego 1c, - podczas Warsztatów z poradnictwa specjalistycznego zapewni uczestnikom poczęstunek (jedna przerwa kawowo-herbaciana z ciastkami oraz zimne napoje wg potrzeb), - oznaczy miejsce realizacji Warsztatów z poradnictwa specjalistycznego informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską z zastosowaniem stosownych logotypów. - dopuszcza zmianę liczby uczestników ww. Warsztatów. W przypadku objęcia umową mniejszej liczby godzin szkolenia wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu (proporcjonalnemu) zmniejszeniu, - w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. Warsztatów w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu ich realizacji, Wykonawca: - zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia, w tym dla osób z dysfunkcją narządu wzroku, - przygotuje program Warsztatów z poradnictwa specjalistycznego, - w programie ww. Warsztatów uwzględni m.in. zagadnienia: 1. ulgi i uprawnienia osób niepełnosprawnych służących przywróceniu samodzielności życiowej i umiejętności związanych z poruszaniem się na rynku pracy /zostaną przygotowane przez Zamawiającego informatory, poradniki i folder stanowiący materiał informacyjny/, 2. poradnictwo grupowe świadczone na rzecz uczestników projektu mających trudności lub wykazujących potrzebę wsparcia w rozwiązywaniu problemów życiowych, w tym problemów interpersonalnych, wychowawczych, psychospołecznych, rodzinnych itp./porady prawne, zawodowe, psychologiczne, pedagogiczne i socjalne/. - zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników ww. Warsztatów (w przypadku nieobecności uczestnika należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu), - zobowiązuje się wydać uczestnikom Warsztatów z poradnictwa specjalistycznego dokument, potwierdzający udział ww. Warsztatach wraz z zakresem programowym i godzinowym, - oznakuje stosownymi logotypami dokumentację przeprowadzenia Warsztatów z poradnictwa specjalistycznego, - zabezpieczy bazę dydaktyczną, w tym dla osób z dysfunkcją narządu wzroku, - zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny Warsztatów z poradnictwa specjalistycznego przez uczestników, - w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. Warsztatów, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, do zadania ujętego w § 1 pkt 1: - oryginał listy obecności uczestników ww. Warsztatów, - dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w Warsztatów z poradnictwa specjalistycznego wraz z zakresem programowym i godzinowym, - anonimową ankietę oceny Warsztatów z poradnictwa specjalistycznego dokonaną przez uczestników. Część V - Bukieciarstwo Wykonawca zorganizuje i przeprowadzi kurs podstawowy bukieciarstwa dla 108 osób niepełnosprawnych uczestniczek i uczestników projektu TWOJA SZANSA, w tym 55 mężczyzn, w wieku od 19 do 59 lat, z niepełnosprawnością intelektualną (upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, niepełnosprawność sprzężona), w tym 8 osób poruszających się na wózku inwalidzkim, w dziesięciu grupach, liczących od 10 do 14 osób, wraz z transportem - 50 h kursu bukieciarstwa - pięć grup w terminie: - od dnia 01 sierpnia 2012 roku do dnia 03 sierpnia 2012 roku, - od dnia 06 sierpnia 2012 roku do dnia 10 sierpnia 2012 roku, - od dnia 13 sierpnia 2012 roku do dnia 14 sierpnia 2012 roku. - Pięć grup w terminie: - od dnia 20 sierpnia 2012 roku do dnia 24 sierpnia 2012 roku, - od dnia 27 sierpnia 2012 roku do dnia 31 sierpnia 2012 roku Razem 10 dni po 5 godzin - od 9.00 do 14.00 Wykonawca: - zapewni do przeprowadzenia zajęć teoretycznych pomieszczenia wraz z zapleczem sanitarnym odpowiednio dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, w tym osób poruszających się na wózkach inwalidzkich - bez barier architektonicznych, w mieście Ostrów Wielkopolski, - zapewni kadrę posiadającą odpowiednie wykształcenie, doświadczenie zawodowe i uprawnienia do pracy z osobami niepełnosprawnymi z niepełnosprawnością intelektualną (upośledzenie umysłowe, choroba psychiczna, niepełnosprawność sprzężona), - zapewni sprawne i bezpieczne zgodne z przepisami transportu drogowego, przeprowadzenie przewozu grup osób niepełnosprawnych wraz z asystentem z miejsca zamieszkania na zajęcia i z powrotem (wykaz miejscowości objętych dowozem: Ostrów Wielkopolski, Bogufałów, Nowe Skalmierzyce, Wysocko Wielkie, Gutów, Przygodzice, Chynowa, Nowe Kamienice, Parczew, Wtórek, Gorzyce Wielkie, Odolanów, Nabyszyce, Czarnylas, Pardalin, Konradów, Świeca, Boników, Wierzbno, Hetmanów, Lewków, Grudzielec, Granowiec), - podczas zajęć teoretycznych zapewni uczestnikom kursu poczęstunek (1. jedna przerwa kawowa- herbaciana z ciastkami oraz zimne napoje według potrzeb, 2.jeden ciepły posiłek - drugie danie z kompotem), - przygotuje program kursu, z wyszczególnieniem celów kursu, planu nauczania określającego tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, sposobu sprawdzenia efektów kursu, - w programie kursu w zależności od indywidualnych możliwości i stopnia zainteresowania, uwzględni: 1. Teoria barw i kompozycji. 2. Botanika - wprowadzenie - teoria (techniki suszenia roślin, podział roślin). 3. Materiałoznawstwo - pielęgnacja roślin, utrwalanie, kondycjonowanie. 4. Artystyczne pakowanie prezentów metodą floralną. 5. Stroiki okolicznościowe (materiał - susze). 6. Dekoracje kwiatów doniczkowych. 7. Wiązanki okolicznościowe i techniki ich układania. 8. Obrazek - wykonanie i strojenie metodą floralną. 9. Kosze z żywymi kwiatami - układanie kwiatów (gąbka, floret). 10. Florystyka ślubna. 11. Florystyka żałobna. 12. Dekoracje stołów i wnętrz - nowości dekoracyjne. 13. Zakończenie szkolenia i podsumowanie nabytych umiejętności. - zobowiązuje się prowadzić listę obecności uczestników kursu /w przypadku nieobecności uczestnika kursu należy niezwłocznie powiadomić koordynatora projektu/. - zobowiązuje się wydać uczestnikom ww. kursu dokument, potwierdzający udział w kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym. - zabezpieczy bazę dydaktyczną. - zobowiązuje się przeprowadzić anonimową ankietę oceny kursów przez uczestników. - w terminie 7 dni od dnia zakończenia ww. kursu, przekaże do siedziby PCPR następujący komplet dokumentów, do zadania ujętego w § 1 pkt 1: - oryginał listy obecności uczestników ww. kursu, - dokument potwierdzony za zgodność z oryginałem, potwierdzający udział w ww. kursie wraz z zakresem programowym i godzinowym, - anonimową ankietę oceny kursu dokonaną przez uczestników, Zamawiający: - dopuszcza zmianę liczby uczestników. W przypadku objęcia umową mniejszej liczby uczestników wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy ulegnie odpowiedniemu (proporcjonalnemu) zmniejszeniu, - w losowych przypadkach uniemożliwiających realizację ww. kursu w zakładanym terminie dopuszcza przesunięcie terminu realizacji kursu, - dopuszcza zwiększenie liczby uczestników poruszających się na wózkach inwalidzkich, - dopuszcza zwiększenie wykazu miejscowości na terenie Powiatu Ostrowskiego objętych dowozem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie jest realizowane w ramach projektu: TWOJA SZANSA w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji, poddziałanie 7.1.2. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Seminarium Aktywnej Integracji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kraina Wiedzy Marcin Włoszczyk, ul. Strumukowa 15, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1960,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1700,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Warsztaty aktywizacji zawodowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kraina Wiedzy Marcin Włoszczyk, ul. Strumykowa 15, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4080,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4080,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Coaching kariery zawodowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Ostrowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości, ul. Szkolna 24, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15452,00

  • Oferta z najniższą ceną: 15452,00 / Oferta z najwyższą ceną: 53000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Warsztaty z poradnictwa specjalistycznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Ostrowskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości, ul. Szkolna 24, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12180,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5650,80

  • Oferta z najniższą ceną: 5100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15120,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Kurs bukieciarstwa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia i Usług Technicznych FENIX, ul. Batorego 35, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116280,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85752,00

  • Oferta z najniższą ceną: 75600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 98820,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.