eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołoUTWORZENIE PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W KOLE W RAMACH PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA UTWORZENIE PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 W KOLE W RAMACH PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA UTWORZENIE PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4 W KOLE W RAMACH PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA (TRZY ODDZIELNE ZADANIA)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-03

Koło: UTWORZENIE PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W KOLE W RAMACH PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA UTWORZENIE PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 W KOLE W RAMACH PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA UTWORZENIE PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4 W KOLE W RAMACH PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA (TRZY ODDZIELNE ZADANIA)
Numer ogłoszenia: 286116 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Koło , ul. Mickiewicza 12, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2610252, 2610230, faks 063 2722984.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kolo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTWORZENIE PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W KOLE W RAMACH PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA UTWORZENIE PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 W KOLE W RAMACH PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA UTWORZENIE PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4 W KOLE W RAMACH PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA (TRZY ODDZIELNE ZADANIA).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia sklasyfikowany został wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) następująco: CPV: 45.11.27 23-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw, i obejmuje on trzy oddzielne zadania. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wybraną cześć lub wszystkie zadania opisane w niniejszym przedmiocie zamówienia. ZADANIE NR 1 - UTWORZENIE PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W KOLE W RAMACH PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA Przedmiotem zamówienia jest: 1. Oczyszczenie terenu i przygotowanie podbudowy. 2. Zakup i wykonanie nawierzchni bezpiecznej. 3. Wykonanie ogrodzenia oraz zagospodarowanie terenów zielonych. 4. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych. ZADANIE NR 2 - UTWORZENIE PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 W KOLE W RAMACH PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA Przedmiotem zamówienia jest: 1. Oczyszczenie terenu i przygotowanie podbudowy. 2. Zakup i wykonanie nawierzchni bezpiecznej. 3. Wykonanie ogrodzenia oraz zagospodarowanie terenów zielonych. 4. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych. ZADANIE NR 3 - UTWORZENIE PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4 W KOLE W RAMACH PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA Przedmiotem zamówienia jest: 1. Oczyszczenie terenu i przygotowanie podbudowy. 2. Zakup i wykonanie nawierzchni bezpiecznej. 3. Wykonanie ogrodzenia oraz zagospodarowanie terenów zielonych. 4. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych. Pozostałe wymagania ogólne. 1) W przypadku wynagrodzenia ryczałtowego przedmiary robót mają charakter pomocniczy w wycenie przedmiotu zamówienia. 2) Jeżeli Zamawiający dopuszcza w dokumentacji projektowej zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych rozumie przez to takie materiały i urządzenia, które spełniają wszystkie parametry techniczne przewidziane dla tych materiałów i urządzeń określone w tej dokumentacji. Wówczas Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego zamienniki spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez sporządzenie ich wykazu i załączenie odpowiednich dokumentów. 3) Do oferty należy załączyć wypełnioną tabelę elementów cenotwórczych wg załączonego przez zamawiającego wzoru. 4) Wymagania w stosunku do stosowanych wyrobów i materiałów:- materiały użyte do realizacji zadania powinny odpowiadać wymogom określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. 5) Wykonawca zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej na terenie planowanych robót oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 6) Wykonawca winien uwzględnić w oferowanej cenie również koszty związane z obowiązkami, które będą na nim spoczywały: a) Wykonawca będzie zobowiązany w ramach oferowanej ceny zatrudnić kierownika budowy, który winien spełniać wymagania i pełnić obowiązki określone w Prawie budowlanym. b) Odpowiednie zabezpieczenia terenu budowy, wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac. c) Zapewnienie dozoru placu budowy i realizowanych obiektów w okresie prowadzonych robót. d) Przekazanie stosowanych atestów na wbudowane materiały. e) Roboty budowlane będą prowadzone w okresie funkcjonowania Szkoły Podstawowej nr 4 w Kole. Wszelkie uzgodnienia co do terminu prowadzonych robót należy dokonywać z dyrektorem szkoły i inspektorem nadzoru. f) Wykonawca w ofercie powinien uwzględnić koszt wywozu wraz z rozładunkiem nadmiaru gruntu w miejsce wskazane przez Zamawiającego (w odległości do 5 km). 7) Pozostałe warunki i obowiązki stron zawarte są w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 8) Wymagane jest udzielenie przez Wykonawcę na wykonane prace 5 letniej gwarancji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy zobowiązani są udokumentować posiadanie wiedzy i doświadcze?nia uzyskanego samodzielnie, w ramach konsorcjum lub spółki cywilnej, albo na podstawie pisemnego zobowiązania innego podmiotu, o którym mowa jest w Załączniku Nr 5 do SIWZ, które obejmuje wykonanie jednej roboty budowlanej odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, polegającej na budowie placu zabaw o nawierzchni bezpiecznej, zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, o wartości minimum: dla zadania Nr 1 i 2 - 200.000,00 zł brutto, dla zadania Nr 3 - 100.000,00 zł brutto . Zamawiający uzna za wystarczające jeżeli Wykonawca w przypadku składania oferty na wszystkie trzy zadania wykaże się jednym doświadczeniem o wartości minimum 200.000,00 zł brutto. Nie wystarczy jedno doświadczenie o wartości 100.000,00 zł brutto, ani nie wymaga się wykazania trzech doświadczeń dotyczących budowy różnych bezpiecznych placów zabaw.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy zobowiązani są udokumentować dysponowanie na podstawie umowy o pracę, umowy cywilnoprawnej lub pisemnego zobowiązania innego podmiot, o którym mowa jest w Załączniku Nr 5 do SIWZ osobą, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności niezbędnej do kierowania robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia publicznego, tj. kierownik robót- uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno- budowlanej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy zobowiązani są udokumentować, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum: dla zadania Nr 1- 200.000,00 zł, dla zadania Nr 2- 200.000,00 zł i dla zadania Nr 3 - 100.000,00 zł . Czyli w przypadku składania oferty na wszystkie trzy zadania Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie na kwotę min. 500.000,00 zł. lub odpowiednio w odniesieniu dla danych zadań których realizacją będzie zainteresowany.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, jeżeli jest wymagane, 2) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy, jeżeli jest wymagane. 3) tabela elementów cenotwórczych 4) zobowiązanie do udostępnienia zasobów przez inne podmioty, zgodnie z Załącznikiem Nr 5, 5) zakres robót budowlanych, usług i dostaw, które zostaną wykonane przy udziale podwykonawców - na Załączniku Nr 6

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) termin realizacji 2) kierownik robót 3) inspektor nadzoru 4) zmiana podwykonawcy na zasadach określonych w druku PROJEKT UMOWY

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kolo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kole, Wydział Zamówień Publicznych, 62-600 Koło, ul. Mickiewicza 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Kole, 62-600 Koło, ul. Mickiewicza 12, Sekretariat Burmistrza Miasta Koła, pok. nr 9 (parter)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - UTWORZENIE PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 1 W KOLE W RAMACH PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oczyszczenie terenu i przygotowanie podbudowy. 2. Zakup i wykonanie nawierzchni bezpiecznej. 3. Wykonanie ogrodzenia oraz zagospodarowanie terenów zielonych. 4. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - UTWORZENIE PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 3 W KOLE W RAMACH PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oczyszczenie terenu i przygotowanie podbudowy. 2. Zakup i wykonanie nawierzchni bezpiecznej. 3. Wykonanie ogrodzenia oraz zagospodarowanie terenów zielonych. 4. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 - UTWORZENIE PLACU ZABAW PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 4 W KOLE W RAMACH PROGRAMU RADOSNA SZKOŁA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Oczyszczenie terenu i przygotowanie podbudowy. 2. Zakup i wykonanie nawierzchni bezpiecznej. 3. Wykonanie ogrodzenia oraz zagospodarowanie terenów zielonych. 4. Dostawa i montaż urządzeń zabawowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.