eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HyżneRemont dróg w Gminie Hyżne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-28

Hyżne: Remont dróg w Gminie Hyżne
Numer ogłoszenia: 286136 - 2014; data zamieszczenia: 28.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Hyżne , Hyżne 103, 36-024 Hyżne, woj. podkarpackie, tel. 017 2295002.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://hyzne.pl www.bip.hyzne.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg w Gminie Hyżne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie robót budowlanych dotyczących zadania pn.: Remont dróg w Gminie Hyżne 1. Przebudowa drogi od drogi wojewódzkiej w kierunku Działu Zakres robót obejmuje: a) Ścinanie poboczy mechaniczne, grubość do 10 cm b) Wyrównanie istniejącej podbudowy, tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnica grubości warstwy po zagęszczeniu do 10 cm c) Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna d) Nawierzchnie z mieszanek mineralno- bitumicznych grysowo- żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna 2. Roboty drogowe Dylągówka dz. Nr 2195/2 a) Wyrównanie istniejącej podbudowy, tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnica grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm. b) Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna grubości 3 cm c) Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo -żwirowych , warstwa asfaltowa ścieralna. 3. Wykonanie nakładki asfaltowej od drogi woj. w kierunku cmentarza w m. Dylągówka a) Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, ręczne, grubość nawierzchni 3 cm połączenie z drogą wojewódzką b) Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych, ręcznie, c) Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna grubość 3 cm d) Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna e) Nawierzchnie żwirowe, warstwa jezdni górna, rozścielane ręcznie, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm łącznik z parkingiem 4. Przebudowa drogi w Zapady w sołectwie Hyżne a) Ścinanie poboczy mechaniczne grubość do 10 cm b) Podbudowy z kruszyw, tłuczeń warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm c) Podbudowy z kruszyw, tłuczeń, warstwa górna, dodatek za każdy 1 cm grubość - kotność 2 d) Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo -żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna grubość 3 cm e) Nawierzchnie z mieszanek mineralno bitumicznych grysowo - żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna dodatek za każdy 1 cm grubość warstwy - krotność 2 5. Przebudowa nawierzchni na drodze w m. Hyżne ( Węgierka - strona północna) a) Nawierzchnia betonowa wraz z poboczem b) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechaniczne, grunt kategorii I -IV c) Wyrównanie istniejącej podbudowy ( zagęszczenie mechaniczne), tłuczniem sortowanym, warstwa po zagęszczeniu do 10 cm d) Nawierzchnie betonowe, beton C30/37, grubość 12 cm e) Nawierzchnie betonowe, beton C30.37 dodatek za każdy dalszy 1 cm - krotność 3 f) Nawierzchnie z kamienia tłuczonego warstwa górna po uwałowaniu 15 cm g) Nawierzchnia asfaltowa - koło sklepu h) Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, asfaltowanie, warstwa wiążąca o grubości 4 cm i) Nawierznie z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowych, asfaltowe, warstwa ścieralna o grubości 3 cm 6. Przebudowa drogi Starodroże w Hyżnem a) Podbudowy i nawierzchnie ( na prawo od łacznika) b) Ścinanie poboczy mechaniczne, grubość do 10 cm, nakłady podstawowe c) Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna grubości 3 cm d) Nawierzchnie z mieszanek mineralno bitumicznych grysowo żwirowych watstwa asfaltowa ścieralna dodatek za każdy 1 cm grubości warstwy - krotność 2 e) Podbudowy i nawierzchnie ( koło Starej Mleczarni i sklepu) f) Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni mechaniczne grunt kategorii I - IV g) Koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników mechaniczne - grunty kategorii I - IV, na głębokości 20 cm h) Koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników, mechaniczne, grunt kategorii I - IV dodatek za każde 5 cm głębokości - krotność 2 i) Wyrównanie istniejącej podbudowy, tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne średnica grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm j) Podbudowy z kruszyw tłuczeń, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm k) Podbudowy z kruszyw, tłuczeń warstwa górna, dodatek za każdy dalszy 1 cm grubość - krotność 7 l) Nawierzchnie z mieszanek mineralno bitumicznych, asfaltowe , warstwa wiążąca o grubości 4 cm - wyrównanie 7) Przebudowa drogi Moszczanki w Hyżnem a)podbudowy i nawierzchnie b) wyrównanie istniejącej podbudowy, tłuczniem sortowanym, zagęszczenie mechaniczne, średnia grubość warstwy po zagęszczeniu do 10 cm c)nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna grubość 3 cm d) Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych grysowo - żwirowych, warstwa asfaltowa ścieralna dodatek za każdy dalszy 1 cm grubośći warstwy - krotność 2 Roboty należy wykonać zgodnie z przedmiarami robót dołączonymi do SIWZ oraz z projektem uproszczonym Wykonawca zobowiązuje się na przekazanym mu terenie budowy: 1) chronić mienie oraz zabezpieczać dostęp na teren budowy osobom nieupoważnionym przez całą dobę, 2) przestrzegać norm wynikających z obowiązujacych przepisów prawa, w szczególności z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, p.poż, oraz zapewniać bezpieczeństwo osobom przebywajacym w otoczeniu terenu budowy, 3) ustalać i utrzymywać ogólny porządek na terenie budowy, w szczególności poprzez utrzymywanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz bieżące usuwanie zbędnych maszyn, urządzeń, materiałów, odpadów, śmieci. 1. Wykonawca zobowiązuje się uporządkować i oczyścić teren budowy po zakończeniu na nim robót budowlanych. 2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane używając własnych materiałów, maszyn i urządzeń. Wykonawca oświadcza, iż dysponuje potencjałem maszynowym oraz potencjałem ludzkim posiadającym wiedzę, doświadczenie i odpowiednie kwalifikacje do należytego wykonania zobowiązań przyjętych na podstawie niniejszej umowy (wykonania robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowego ich ukończenia) i nie istnieją żadne przeszkody prawne i faktyczne uniemożliwiające lub utrudniające mu wykonanie przyjętych w niej zobowiązań. 3. Używając własnych materiałów według postanowień ustępu poprzedzającego niniejszego paragrafu, Wykonawca zobowiązuje się stosować materiały, zgodnie z warunkami przewidzianymi w SIWZ, które będą odpowiadać wymogom statuowanym w SIWZ oraz przedmiarze) oraz w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności Prawa budowlanego, ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych w zakresie dopuszczalności wprowadzania ich do obrotu i stosowania w budownictwie tzn. posiadania wymaganych atestów, certyfikatów oraz specyfikacji technicznych. 4. Na każde żądanie Zamawiającego (wyrażone również przez inspektora nadzoru inwestorskiego) Wykonawca zobowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów dokumenty potwierdzające dopuszczalność wprowadzania materiałów używanych (użytych) do wykonywania robót budowlanych do obrotu i stosowania w budownictwie, oraz wszystkich innych dokumentów związanych z używanymi (użytymi) materiałami, które na mocy obowiązujących przepisów prawa zobowiązany jest posiadać Wykonawca. Żądający zastrzega sobie prawo skopiowania okazanych mu dokumentów. 5. Po zakończeniu realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą. 6. Wykonawca zobowiązuje się ponieść wszelkie koszty związane z utrzymaniem i konserwacją zaplecza budowy oraz tymczasowych obiektów na placu budowy. 7. Wykonawca zobowiązuje się opracować i wdrożyć plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z zasadami zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 roku w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. z 2003 r. nr 120, poz. 1126). 8. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu zamówienia w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 5 lat, licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 9. Integralną część w zakresie opisu przedmiotu zamówienia stanowią również postanowienia Projektu umowy - w zakresie nieuregulowanym zapisami Rozdziału V SIWZ 10. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 45233140-2.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zamówienia uzupełniające mogą zostać udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych do wysokości nieprzekraczającej 50% wartości realizowanego zamówienia podstawowego i polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek w powyższym zakresie zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz prawidłowo ukończył co najmniej: a) jedno zadanie związane z wykonaniem robót budowlanych w zakresie robót drogowych związanych z wykonaniem nawierzchni drogowej bitumicznej o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto (słownie dwieście tysięcy złotych) UWAGA I: Poprzez jedno zadanie rozumieć należy jedną robotę budowlaną zrealizowaną na podstawie jednej umowy lub w ramach jednego zadania inwestycyjnego. UWAGA II: Nie dopuszcza się sumowania wartości robót budowlanych zrealizowanych w ramach kilku umów w celu uzyskania progu wartościowego wyznaczonego przez Zamawiającego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w powyższym zakresie;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz ofertowy, kosztorys, ew pełnomocnistwo

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmian w umowie, zgodnie z poniższym zakresem i warunkami: 1)Wszelkie zmiany umowy odbywały się będą w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 2)Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty dotyczących terminu realizacji zamówienia, wynagrodzenia oraz zakresu przedmiotowego zamówienia na niżej określonych zasadach: a) Termin realizacji zamówienia może być zmieniony w przypadku, gdy opóźnienie w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane będzie okolicznością, która wystąpiła z przyczyn niezależnych od Wykonawcy po zawarciu umowy: gdy zajdzie konieczność wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, które będą niezbędne do prawidłowego wykonania i zakończenia robót objętych umową podstawową; wystąpienie okoliczności powodujących konieczność opracowania oraz uzyskania dodatkowych materiałów niezbędnych do prawidłowego zakończenia zadania (jak na przykład decyzja pozwolenia na budowę/ zgłoszenia w zakresie koniecznych zmian); wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, zmiany zakresu rzeczowego zamówienia, gdy ze względów społecznych, gospodarczych w trakcie realizacji inwestycji wystąpią okoliczności powodujące, że niecelowym jest wykonanie pełnego zakresu robót zgodnie z dokumentacją projektową, b) Zamawiający dopuszcza również możliwość skrócenia terminu płatności faktur końcowych w przypadku zmiany terminu wykonania umowy lub wystąpienia robót dodatkowych lub uzupełniających warunkujących wykonanie umowy na zamówienie podstawowe i w celu zapłacenie faktury w roku budżetowym, w którym umowa jest realizowana. c) Poza przypadkami określonymi wyżej, istotne zmiany postanowień zawartej umowy będą mogły nastąpić w razie zaistnienia, po zawarciu umowy: przypadku siły wyższej, lub zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym również zmiany stawki podatku VAT. 3) Zamawiający dopuszcza zmianę sposobu realizacji przedmiotu umowy: a) możliwość rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku wszczęcia postępowania upadłościowego lub otwarcia likwidacji Wykonawcy, b) zmiana sposobu rozliczania wynagrodzenia Wykonawcy lub dokonywanie płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian w zawartej przez Zamawiającego umowie o dofinansowanie projektu lub zmian wytycznych dotyczących realizacji projektu, 5) Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią one jednak zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 6) Zmiany umowy w rozumieniu art. 144 Pzp nie stanowią: a) zmiany danych związanych z obsługą organizacyjno - administracyjną np. zmiana kont bankowych, procedur związanych z uregulowaniem płatności wobec podwykonawców, b) zmiany osób wskazanych w umowie do kontaktów między Stronami, c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach Pzp.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://hyzne.pl www.bip.hyzne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Hyżne 36-024 Hyżne 103..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2014 godzina 10:50, miejsce: Gmina Hyżne 36-024 Hyżne 103..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.