eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SuwałkiDostosowania części II piętra budynku internatu w Dowspudzie na potrzeby Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-27

Suwałki: Dostosowania części II piętra budynku internatu w Dowspudzie na potrzeby Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie
Numer ogłoszenia: 286147 - 2008; data zamieszczenia: 27.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Suwalski , ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5659200, faks 087 5664716.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowania części II piętra budynku internatu w Dowspudzie na potrzeby Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostosowanie części II piętra budynku internatu w Dowspudzie na potrzeby Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie W istniejącym, czynnym internacie Zespołu Szkół w Dowspudzie, część II piętra od strony klatki ewakuacyjnej, zostanie przeznaczona na potrzeby Specjalistycznego Ośrodka Wsparcia dla Ofiar Przemocy w Rodzinie. Zamawiający wstępnie określa konieczne zmiany wynikające z programu funkcjonowania Ośrodka: dostosowanie istniejącej łazienki na potrzeby kobiet i mężczyzn z wydzieleniem pralni i suszarni, dostosowanie 2 pomieszczeń posiadających pion sanitarny na potrzeby kuchni i pomieszczenia pobytu dziennego, zamontowanie prysznica przy pokoju, w którym jest węzeł sanitarny. Ponadto konieczna będzie w wydzielonej części budynku: wymiana instalacji elektrycznej oraz wykonanie ogólnobudowlanych robót remontowych (domurowanie niezbędnych ścianek działowych, malowanie ścian i sufitów, wymiana wykładzin podłogowych, posadzek i ewentualna wymiana drzwi, z ewentualnym podniesieniem standardu w miarę możliwości finansowych w obrębie wykorzystania puli środków finansowych. Zamawiający posiada dokumentację dostosowania II i III piętra internatu Zespołu Szkół im. gen. Ludwika Michała Paca w Dowspudzie na schronisko młodzieżowe. Zakres robót wykonanych w ramach przedmiotowego zamówienia powinien umożliwiać w późniejszym terminie wykorzystanie istniejącej dokumentacji. Zatem konieczne jest ustalenie zakresu robót remontowych, sanitarnych i elektrycznych z wykorzystaniem istniejącej dokumentacji. Szczegółowy zakres robót zostanie ustalony na etapie negocjacji. Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy dokonają wizji lokalnej przed złożeniem oferty, po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Charakterystyka budynku internatu wg dokumentacji posiadanej przez inwestora: budynek czterokondygnacyjny, podpiwniczony, przykryty stropodachem. Budynek o konstrukcji tradycyjnej ze ścianami murowanymi z cegły ceramicznej pełnej, dobudowana kondygnacja II piętra (w latach 70 -tych, ściany zewnętrzne z betonu komórkowego, wewnętrzne nośne z cegły kratówki). Stropy nad piwnicą , parterem, I i II piętrem- typu Akermana z żelbetowymi żeberkami pod ścianki działowe. W 2005 roku została wykonana termomodernizacja budynku (ocieplenie ścian i stropodachu, wymiana okien i modernizacja instalacji c.o.). Powierzchnia użytkowa połowy II piętra ok. 267 m2, kubatura wewnętrzna połowy II piętra ok.: 798 m3 Zamawiający oczekuje, że wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty 36 miesięcy. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania robót budowlanych w sposób jak najmniej uciążliwy dla osób przebywających w funkcjonującym internacie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca dopuszczony przez Zamawiającego do udziału w postępowaniu wniesie, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 3000 zł (słownie:trzy tysiące zł)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W negocjajcjach z ogłoszeniem mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: spełniają nastepujące warunki: a/ spełniają wszystkie warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych;Dokonanie oceny - konieczne oświadczenie Wykonawcy b/ zrealizowali należycie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania (jeżeli wykonawca prowadzi działalność gospodarczą krócej niż 5 lat, to od chwili rozpoczęcia działalności) minimum 2 inwestycje polegające na realizaci lub remoncie budynku użyteczności publicznej, o wartości min. 150000 zł każda inwestycja. Przez budynek użyteczności publicznej rozumie się budynki , o których mowa w §3 pkt.6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. nr 75 poz.690 z późn. zm. (podać należy wartość robót oraz datę i miejsce wykonywania) , dołączyć rekomendacje lub referencje. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, co najmniej jeden z wykonawców musi spełnić warunek i złożyć wykaz robót. - Dokonanie oceny- każdy wykonawca powinien wskazać 2 inwestycje, w przypadku realizacji remontu na czynnym obiekcie- wykonawca otrzyma 1 punkt. c/ dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia -minimum jedną osobą, która posiada kwalifikacje wymagane prawem budowlanym do pełnienia obowiązków: -w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej do projektowania, -w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami -w specjalnościach instalacji elektrycznych do projektowania -w specjalności instalacji elektrycznych do kierowania robotami -w specjalności instalacji sanitarnych, wodociągowych i cieplnych do projektowania -w specjalności instalacji sanitarnych, wodociągowych i ceplnych do kierowania robotami Dopuszcza się sytuację, aby Wykonawca dysponował mniejszą ilością uprawnionych osób, z których każda posiadać będzie uprawnienia z kilku branż. Dokonanie oceny- spełnia/nie spełnia d/ udzielą 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Dokonanie oceny- 1 pkt. e/ zrealizują przedmiot zamówienia w terminie do 30.12.2008 r. Dokonanie oceny: termin 30.12.2008 r.- 0 pkt, termin 23.12.2008- 1 pkt. f/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dokonanie oceny- spełnia/nie spełnia g/ Wykonawcy, zgodnie z art. 23 Ustawy PZP, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wymagane jest złożenie w ofercie pełnomocnictwa..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu. W przypadku spółki cywilnej dołączyć potwierdzoną kserokopię umowy spółki. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione dokumenty odrębnie. 3.Wykaz osób posiadających uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych: 3.1. w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej do projektowania, 3.2. w specjalnościach konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami 3.3. w specjalnościach instalacji elektrycznych do projektowania 3.4. w specjalności instalacji elektrycznych do kierowania robotami 3.5. w specjalności instalacji sanitarnych, wodociągowych i cieplnych do projektowania 3.6.-w specjalności instalacji sanitarnych, wodociągowych i ceplnych do kierowania robotami oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień i aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (3.1-3.6) 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wymagane min. 2 inwestycje polegajęce na realizacji lub remoncie budynków użyteczności publicznej, o wartości min. 150000 zł każda inwestycja. Przez budynek użyteczności publicznej rozumie się budynki , o których mowa w §3 pkt.6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. nr 75 poz.690 z późn. zm. (podać należy wartość robót oraz datę i miejsce wykonywania) , dołączyć rekomendacje lub referencje, napisać czy prowadzono roboty na czynnym obiekcie. W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, co najmniej jeden z wykonawców musi spełnić warunek i złożyć wykaz robót. 5. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.Dokumenty składane są w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.powiat.suwalski.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2008 godzina 14:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Suwałkach ,16-400 Suwałki, ul. Świerkowa 60, Biuro Obsługi Klienta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.