To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-22
Lasowice Małe: Wybór personelu projektu
Numer ogłoszenia: 286166 - 2013; data zamieszczenia: 22.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 265702 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Gimnazjalno-Szkolno-Przedszkolny, Chocianowice 78, 46-280 Lasowice Małe, woj. opolskie, tel. 0-77 4132607, faks 0-77 4132758.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Edukacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór personelu projektu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wybór personelu projektu z podziałem na 4 części zamówienia tj.: Część nr 1- koordynator projektu, Część nr 2- specjalista ds. monitoringu, Część nr 3- specjalista ds. sprawozdawczości finansowej, Część nr 4- koordynator merytoryczny ds. jakości wdrażanych programów odbioru dzieł od nauczycieli, Koordynator projektu- cz. nr 1 zamówienia: koordynacja zarządzania merytorycznego projektem, organizacja procesu realizacji poszczególnych działań w projekcie, terminowa realizacja harmonogramu projektu i budżetu, bezpośrednia współpraca z IP, sporządzanie części merytorycznej wniosków o płatność, prowadzenie dokumentacji projektu, koordynowanie organizacji i czasu pracy osób zatrudnionych w projekcie, nadzór nad prawidłową realizacją wytycznych w sprawie oznaczania projektów w ramach PO KL, osiągnięcie wszystkich celów, wskaźników i produktów projektu, dbałość o kwalifikowalność wydatków zgodnie z obowiązującymi Wytycznymi w tej sprawie, realizacja projektu zgodnie z dokumentami programowymi. Specjalista ds. monitoringu - cz. nr 2 zamówienia: opracowanie narzędzi monitorowania wskaźników w projekcie, prowadzenie monitoringu i ewaluacji projektu, opracowywanie raportów ewaluacyjnych, przetwarzanie danych osobowych - PEFS, nadzór dydaktyczny nad projektem, zatwierdzanie autorskich programów nauczania oraz konspektów szkoleń i kursów, weryfikacja kwalifikowalności oraz nadzór i organizacja pracy kadry dydaktycznej, bieżąca kontrola merytoryczna i metodyczna zajęć i dokumentacji, koordynacja planowania i zatwierdzanie rozkładu zajęć, koordynacja i opieka nad realizacją zajęć, kontakty z wykonawcami usług, realizacja projektu zgodnie z dokumentami programowymi współpraca przy realizacji budżetu i wydatków projektu, promocja projektu. Specjalista ds. sprawozdawczości finansowej - cz. Nr 3 zamówienia: realizacja części finansowej projektu, opisywanie dokumentów księgowych, realizacja budżetu i wydatków projektu, przygotowanie części finansowej wniosków o płatność, realizacja zakupów towarów i usług, przygotowanie umów cywilno-prawnych, prowadzenie biura projektu (prowadzenie korespondencji), realizacja projektu zgodnie z dokumentami programowymi, weryfikacja prawidłowości realizacji budżetu i osiąganych wskaźników. Koordynator merytoryczny ds. jakości wdrażanych programów i odbioru dzieł od nauczycieli- cz. nr 4 zamówienia: kontrola jakości prowadzonej dokumentacji przez nauczycieli i jakości wytworzonych produktów w tym opracowywanych innowacyjnych programów nauczania od momentu ich opracowania aż do wdrożenia, prowadzonych zajęć, dbanie o osiąganie wskaźników produktów i celów zgodnie z założeniami opisanymi w projekcie. Przygotowywanie półrocznych raportów z wdrażanych innowacyjnych programów.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75.11.21.00 - Usługi administracyjne w zakresie rozwoju projektu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Nowoczesna edukacja przedmiotów ścisłych i humanistycznych współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Koordynator projektu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Józef Woźny, Kujakowice Górne, ul. XXX lecia 53, 46-211 Kujakowice Górne, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3390,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3000,00
Oferta z najniższą ceną: 3000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Specjalista ds. monitoringu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Iwona Tkacz, Opole, ul. Ozimska 54/1, 45-368 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2890,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2500,00
Oferta z najniższą ceną: 2500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Specjalista ds. sprawozdawczości finansowej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Jolanta Kotnarowska, Kluczbork, ul. Tuwima 9/2, 46-203 Kluczbork, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1130,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1000,00
Oferta z najniższą ceną: 1000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Koordynator merytoryczny ds. jakości wdrażanych programów i odbioru dzieł od nauczycieli
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Anita Gawlita-Wójcik, Jasienie, ul. Zwycięstwa 84, 46-280 Jasienie, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1300,00
Oferta z najniższą ceną: 1300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1300,00
Waluta: PLN.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.