Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-27
Strzelin: Dkw-220/06/08/ZP
Numer ogłoszenia: 286183 - 2008; data zamieszczenia: 27.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny , ul. Ząbkowicka 68, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. 071 3927500, faks 071 3927507.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zp_strzelin@sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dkw-220/06/08/ZP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy sukcesywne do Zakładu Karnego w Strzelinie następujących artykułów spożywczych odrębnie dla każdego zadania: Zadanie nr1 w grupie 158 CPV: l.p. Nazwa ilość* Kod CPV 1 Makaron świderki 15.000 kg 158 511 00-9 2 Cukier biały kryształ 12.000 kg 158 312 00-4 3 Herbata czarna granulowana 800 kg 158 632 00-7 4 Przyprawa do gulaszu 80 kg 158 700 00-7 5 Czosnek mielony suszony 80 kg 158 700 00-7 6 Koper suszony 80 kg 158 700 00-7 7 Ziele angielskie 80 kg 158 700 00-7 8 Papryka mielona ostra 80 kg 158 700 00-7 9 Majeranek 80 kg 158 700 00-7 10 Liść laurowy 15 kg 158 700 00-7 11 Kminek 20 kg 158 700 00-7 12 Kwasek cytrynowy 20 kg 158 700 00-7 13 Pieprz czarny mielony 150 kg 158 721 00-2 14 Sól spożywcza jodowana 3.500 kg 158 724 00-5 15 Ocet 300 litrów 158 711 00-5 16 Przyprawa do zup w płynie 3.500 litrów 158 700 00-7 17 Musztarda sarepska 1.500 kg 158 712 50-1 18 Ketchup łagodny 1.500 kg 158 712 30-5 19 Chrzan tarty 1.000 kg 158 710 00-4 20 Rosół z kury w proszku 1.500 kg 158 915 00-5 Ilość szacunkowa Zadanie nr2 w grupie 158 CPV: l.p. Nazwa ilość* Kod CPV 1 Chleb krojony pszenno-żytni 0,40 kg 120.000 kg 158 111 00-7 2 Chleb krojony pszenny 0,30 kg 8.000 kg 158 111 00-7 3 Bułka tarta 300 kg 158 110 00-6 Ilość szacunkowa.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Spełniają wymagania określone w niniejszej SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów. Jedynym kryterium stosowanym do oceny oferty jest wartość brutto zadania przedmiotu zamówienia. Wartość brutto zadania zamówienia - 100%.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr3 do SIWZ). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3. Poprawnie wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - (załącznik nr1 do SIWZ). W formularzu ofertowym wykonawca akceptuję warunki umowy na realizację zamówienia, przedstawione we wzorze umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) dołączonym do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny
57-100 Strzelin
ul. Ząbkowicka 68.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty pod rygorem nieważności składa się w formie pisemnej za pokwitowaniem w Sekretariacie Zakładu Karnego w Strzelinie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z STRZELINA
- Wykonanie remontów cząstkowych mieszanką mineralno-asfaltową na gorąco na drogach powiatowych w roku 2025
- Wykonanie dokumentacji projektowo kosztorysowej wraz z obsługą formalnoprawną uzyskaniem pozwolenia na budowę dla zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa budynku penitencjarnego C w ZK Strzelin"
- Przebudowa pomieszczeń oraz remont elewacji budynku żłobka w ramach projektu "Utworzenie nowych 50 miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Żłobku Bajka przy ul. Ks. J. Popiełuszki 3 w Strzelinie"
- Przebudowa zabytkowego Pałacu w Górcu wraz ze zmianą sposobu użytkowania - etap I i etap II
więcej: przetargi w Strzelinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI V-XII 2025 R, W PODZIALE NA CZĘŚCI: WARZYWA, OWOCE CYTRUSOWE, OWOCE
- DOSTAWA PRODUKTÓW SOUS-VIDE
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów w spożywczych - żywnościowych do Dziennego Domu Pomocy pn. "Przystań Pluskowęsy" w Pluskowęsach w Gminie Chełmża"
- Dostawy produktów spożywczych wymagających zachowania warunków chłodniczych i/lub mroźniczych, tj. produktów mleczarskich i mrożonek
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.