Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-12
Łodź: ZP/5/2014
NA
Wykonanie remontu lokalu użytkowego w branży ogólnobudowlanej, instalacyjnej sanitarnej i elektrycznej w nieruchomości przy:
ul. Franciszkańskiej 71a
w Łodzi zgodnie z przedmiarami robót.
Numer ogłoszenia: 28625 - 2014; data zamieszczenia: 12.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łodź-Bałuty , Ul. Drewnowska 5, 91-002 Łodź, woj. łódzkie, tel. 42 654 05 08, faks 42 654 75 88.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP/5/2014 NA Wykonanie remontu lokalu użytkowego w branży ogólnobudowlanej, instalacyjnej sanitarnej i elektrycznej w nieruchomości przy: ul. Franciszkańskiej 71a w Łodzi zgodnie z przedmiarami robót..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie remontu lokalu użytkowego w branży ogólnobudowlanej, instalacyjnej sanitarnej i elektrycznej w nieruchomości przy : ul. Franciszkańskiej 71a Szczegółowy zakres prac do zrealizowania określony został w przedmiarach robót stanowiących załączniki do niniejszej Specyfikacji. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót zgodnie z: - przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do (SIWZ) - Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót - wymaganiami technicznymi ujętymi w normach państwowych i innych Rozporządzeniach, w zakresie wykonania robót oraz ich odbioru końcowego. Zamawiający w przedmiocie zamówienia będzie wymagał od Wykonawcy: a) prowadzenia robót budowlanych pod ścisłym nadzorem osób uprawnionych, posiadających uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz przynależnych do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i przy udziale inspektorów nadzoru inwestorskiego wyznaczonych przez Zamawiającego; b) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie; c) okresu gwarancyjnego na wykonane zamówienia - min. 36 miesiące oraz 60 miesięcy na stolarkę PCV od daty odbioru robót; d) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. W sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U. nr 47 poz. 401, ze zm.); e) odpowiedzialności za jakość wykonanych robót oraz ich zgodność z dokumentacją; f) odpowiedzialności za przestrzeganie przepisów w zakresie p/poż; g) odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych robót; h) przestrzegania praw osób trzecich, gdyż wszelkie spory z tego wynikające mogą być rozstrzygane na drodze sądowej w Sądach Powszechnych. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.43.21.14 - Roboty w zakresie podłóg drewnianych 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium jest warunkiem ważności oferty. Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc zł) Wykonawca wnosi wadium (winno być na koncie Zamawiającego ) przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt. 14.2. w SIWZ Okres ważności wadium wynosi 30 dni. Bieg ważności wadium rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach ubezpieczeniowych; gwarancjach bankowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 Ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto: GETIN BANK S.A. Oddział Regionalny GETIN BANK w Łodzi 98 1560 0013 2376 1551 8000 0005 z zaznaczeniem: wadium - przetarg ZP/5/2014 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o których mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złoży dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie art.46 ust 4a Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca składa oświadczenie (załącznik 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że w ciągu jednego roku wykonał roboty budowlane, polegające na robotach związanych z remontem lokali na min 100 000 zł brutto (załącznik 5 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie że osoby posiadają odpowiednie kwalifikacje: - aktualne świadectwo kwalifikacyjne GRUPA 1 E i D i GRUPA 3 E i D dla osób wykonujących zamówienie oraz że osoba pełniąca bezpośrednio obowiązki kierownika robót posiada uprawnienia budowlane o specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z ważnym zaświadczeniem z Okręgowe Izby Inżynierów Budownictwa oraz kierowników robót branżowych: elektrycznych i wod-kan. (załącznik 7 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
kserokopia opłaconej polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 100 000 zł. potwierdzonej za zgodność z oryginałem Jeżeli w trakcie realizacji umowy polisa straci ważność, Zamawiający będzie żądał przedłożenia kserokopii nowej polisy potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone: w ciągu jednego roku wykonał roboty budowlane, polegające na robotach związanych z remontem lokali na min 100 000 zł brutto (załącznik 5 do SIWZ) Za najważniejsze roboty budowlane, których dotyczy obowiązek wskazania w wykazie i złożenia poświadczeń uznaje się roboty niezbędne do wykazania spełnienia warunku określonego w pkt 4.2.2. Dowodami, o których mowa wyżej są: - poświadczenie, - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. UWAGA: W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, tj. od 20 lutego 2013r do 19 lutego 2014r. wykonawca, w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i ich prawidłowe ukończenie, określone w § 1 ust. 1 pkt 2 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.; - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony Formularz oferty (załącznik Nr 1 do SIWZ), Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. w formie spółki cywilnej).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do umowy oraz wszystkie przyszłe zobowiązania wykonawcy zostały przedstawione we wzorze umowy (załącznik nr 6 do SIWZ) Wykonawcy występujący wspólnie (np. w formie spółki cywilnej) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Poza przypadkami określonymi w umowie, zmiany umowy będą mogły nastąpić w następujących okolicznościach: zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacją przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony. zmiany lub innej istotnej zmiany ilości jakiekolwiek elementu prac objętych Umową. wystąpienia istotnych wad dokumentacji projektowej skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień, jeżeli uniemożliwia to lub istotnie wstrzymuje realizację określonego rodzaju robót mających wpływ na zmianę terminu realizacji - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji zamówienia. zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji umowy oraz terminy wynikające z harmonogramu. gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. aktualizację rozwiązań ze względu na postęp technologiczny, zmiana nie może spowodować podwyższenia cen wynikających z oferty na podstawie, której był dokonany wybór wykonawcy. Zmian podmiotowych po stronie wykonawcy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Zmiany ustawowej stawki podatku VAT. Zamawiający dopuszcza rozszerzenie przedmiotu zamówienia o prace nie ujęte w przedmiarze robót, które będą rozliczane zgodnie z zapisami umowy stanowiącej załącznik do SIWZ. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji zamówienia, gdyby realizacja terminu zamówienia nie była możliwa do wykonania z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.baluty.azk.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Wielkopolskiej 53 w Łodzi pok. nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2014 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Administracji Zasobów Komunalnych Łódź - Bałuty ul. Drewnowska 5, 91-002 Łódź, sekretariat, pokój Nr 14..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI ŁODŹ
- 42/TP/ZP/D/2025 - Dostawy paliw ciekłych
- 56/TP/ZP/D/2025 Dostawa i montaż: balustrad, pochwytów, odboi, narożników i parawanów we wszystkich obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego nr 2 w Łodzi
- "Organizacja warsztatów terenowych, obozów naukowych oraz wycieczek dla uczniów Szkoły w ramach projektu "Nowocześni Zawodowcy - wsparcie ZSGT w Łodzi".
- Sukcesywna dostawa ciekłego azotu i suchego lodu dla potrzeb Instytutu Chemii Organicznej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- DEA OZPA 272.11.2025 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
- 60/TP/ZP/D/2025 - Dostawa, instalacja oraz uruchomienie pakietu aplikacji, cewki wraz z aktualizacją oprogramowania dla rezonansu magnetycznego Ingenia 1,5 T
więcej: przetargi ŁODŹ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku VII Liceum Ogólnokształcącego im. Dąbrówki w Poznaniu
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Poprawa gospodarki wodnej w Rozkopaczewie
- Remont wybranych pomieszczeń parteru w budynku głównym Szkoły Podstawowej Nr 2 w Kartuzach im. Mikołaja Kopernika
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.