Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie
Ogłoszenie z dnia 2017-02-20
Ogłoszenie nr 28628 - 2017 z dnia 2017-02-20 r.
Poznań:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 24548 - 2017
Data: 13/02/2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Ogród Zoologiczny w Poznaniu, Krajowy numer identyfikacyjny 63210005700000, ul.
ul. Browarna
25,
61063
Poznań, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
618 768 209, e-mail
zoo-pozn@man.poznan.pl, faks
618 773 533.
Adres strony internetowej (url): www.zoo.poznan.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 4
W ogłoszeniu jest: Rodzaj zamówienia: Usługi Podział na zadania: 1. Wywóz nieczystości stałych i obornika z terenu Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu 2. Wywóz nieczystości płynnych 3. Usługi opróżniania koszy na śmieci znajdujących się na terenie Nowego Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu W zakresie zadania nr 1: A) Wywóz nieczystości stałych: Ilość: -do 237 kontenerów o wielkości 8 m3 z niesegregowanymi nieczystościami stałymi z terenu Nowego ZOO (przy ul. Browarnej 25 i Krańcowej 81) oraz z terenu Starego ZOO (przy ul. Zwierzynieckiej 19). Wymagania stawiane przez Zamawiającego: -Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia w okresie realizacji zamówienia następującej ilości kontenerów na nieczystości stałe w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie: a. Stare ZOO (przy ul. Zwierzynieckiej 19): 1 kontener zamknięty x 8 m3, b. Nowe ZOO (przy ul. Krańcowej 81): 7 kontenerów zamkniętych x 8 m3, c. Nowe ZOO (przy ul. Browarnej 25, Administracja): 1 kontener zamknięty x 8 m3. B) Wywóz obornika z terenu Nowego ZOO: Ilość: -do 270 kontenerów odkrytych o wielkości 6m3 z obornikiem z terenu Nowego ZOO. Wymagania stawiane przez Zamawiającego: -Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia w okresie realizacji zamówienia następującej ilości kontenerów na obornik w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Nowego ZOO (przy ul. Krańcowej 81): 12 kontenerów odkrytych x 6 m3 (w tym 3 kontenery z otwieranym tyłem) -kontenery z obornikiem z terenu Nowego ZOO będą opróżniane w miejscach wskazanych przez Zamawiającego - na odległość nie dalszą niż 15 km. C) Wywóz obornika z terenu Starego ZOO: Ilość: -do 55 kontenerów zamkniętych o wielkości 8m3 z obornikiem z terenu Starego ZOO (przy ul. Zwierzynieckiej 19). Wymagania stawiane przez Zamawiającego: -Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia w okresie realizacji zamówienia kontenera na obornik w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Starego ZOO (przy ul. Zwierzynieckiej 19): 1 kontener zamknięty o wielkości 8 m3, -kontenery z obornikiem z terenu Starego ZOO będą opróżniane w miejscach wskazanych przez Zamawiającego - na odległość nie dalszą niż 15 km. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości zamówienia w zależności od potrzeb, o nie więcej niż 30 % wartości zamówienia W zakresie zadania nr 2: Ilość: do 5500 m3 nieczystości płynnych. Teren objęty zamówieniem: - Nowe ZOO w Poznaniu (przy ul. Krańcowej 81) - Nowe ZOO w Poznaniu (przy ul. Browarnej 25, Administracja), Wymagania stawiane przez Zamawiającego: - jednorazowy wywóz obejmować będzie min. 15 m3 Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości zamówienia w zależności od potrzeb, o nie więcej niż 30 % wartości zamówienia. W zakresie zadania nr 3: Przedmiotem niniejszej części zamówienia jest zabezpieczenie porządku i czystości, polegające na opróżnianiu 160 koszy na śmieci znajdujących się na terenie Nowego Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu oraz wywóz śmieci poza teren Ogrodu Zoologicznego, na wysypisko. Zamówienie będzie wykonywane w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta), jak również w piątki. Łączna ilość dni wykonywania zamówienia wynosi do 69 dni. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości zamówienia w zależności od potrzeb, o nie więcej niż 30 % wartości zamówienia. Usługi objęte zamówieniem będą wykonywane: Piątek - od godziny 19.00 Sobota - od godziny 18.00 Niedziela i święta - od godziny 14.00 Wymóg w zakresie zadania 1,2,3: Następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia w ramach poszczególnych zadań: wywóz nieczystości stałych i obornika, wywóz nieczystości płynnych, opróżnianie koszy, udostępnianie i wywóz kontenerów, wywóz śmieci poza teren Ogrodu Zoologicznego, na wysypisko, powinny być wykonywane przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, w tym przez określone osoby zatrudnione przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy (jeżeli wykonawca wskaże takie w ofercie). Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca oraz podwykonawcy mają obowiązek przedstawienia dowodów zatrudnienia określonych pracowników na podstawie umowy o pracę, przedkładając Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wymienione wyżej czynności, z wskazaniem liczby osób oraz wymiaru etatu lub potwierdzone za zgodność z oryginałem zanonimizowane kopie umów o prace. Naruszenie obowiązku, o którym mowa wyżej stanowi przerwę w realizacji robót i może stanowić podstawę do odstąpienia od Umowy. Dodatkowe wymogi w zakresie zadania nr 1 i 2: - w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszty wskazanej ilości kontenerów, nie później niż w terminie 24 godzin od dokonania przez Zamawiającego zgłoszenia faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, oraz zapewnienia ich wymiany w momencie zapełnienia, - wywóz nieczystości stałych i płynnych oraz obornika odbywać się będzie według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem, - Wykonawca zobowiązany jest do wymiany na swój koszt uszkodzonych kontenerów w terminie 24 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wymiany kontenera (chyba, że inny termin wskazano w ofercie), - Wykonawca zobowiązany jest do opróżniania kontenerów z odpadami stałymi na wysypisku, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz ponoszenia wszelkich związanych z tym kosztów. - Wykonawca, w przypadku opóźnienia w wywozie, zobowiązany jest do wywozu nieczystości stałych i obornika złożonych obok kontenerów, w tym do dokonania na własny koszt załadunku. - W przypadku pojawienia się awaryjnej konieczności niezwłocznego wywozu nieczystości płynnych z uwagi na bardzo dużą liczbę klientów ZOO określonego dnia, Wykonawca jest zobowiązany do ich wywozu w terminie 4 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (chyba, że inny termin wskazano w ofercie)
W ogłoszeniu powinno być:
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Rodzaj zamówienia: Usługi
Podział na zadania:
1. Wywóz obornika z terenu Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
2. Wywóz nieczystości płynnych
W zakresie zadania nr 1:
A) Wywóz obornika z terenu Nowego ZOO:
Ilość:
-do 270 kontenerów odkrytych o wielkości 6m3 z obornikiem z terenu Nowego ZOO.
Wymagania stawiane przez Zamawiającego:
-Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia w okresie realizacji zamówienia następującej ilości kontenerów na obornik w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Nowego ZOO (przy ul. Krańcowej 81): 12 kontenerów odkrytych x 6 m3 (w tym 3 kontenery z otwieranym tyłem)
-kontenery z obornikiem z terenu Nowego ZOO będą opróżniane w miejscach wskazanych przez Zamawiającego - na odległość nie dalszą niż 15 km.
B) Wywóz obornika z terenu Starego ZOO:
Ilość:
-do 55 kontenerów zamkniętych o wielkości 8m3 z obornikiem z terenu Starego ZOO (przy ul. Zwierzynieckiej 19).
Wymagania stawiane przez Zamawiającego:
-Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia w okresie realizacji zamówienia kontenera na obornik w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie Starego ZOO (przy ul. Zwierzynieckiej 19): 1 kontener zamknięty o wielkości 8 m3,
-kontenery z obornikiem z terenu Starego ZOO będą opróżniane w miejscach wskazanych przez Zamawiającego - na odległość nie dalszą niż 15 km.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości zamówienia w zależności od potrzeb, o nie więcej niż 30 % wartości zamówienia
W zakresie zadania nr 2:
Ilość:
do 5500 m3 nieczystości płynnych.
Teren objęty zamówieniem:
- Nowe ZOO w Poznaniu (przy ul. Krańcowej 81)
- Nowe ZOO w Poznaniu (przy ul. Browarnej 25, Administracja),
Wymagania stawiane przez Zamawiającego:
- jednorazowy wywóz obejmować będzie min. 15 m3
Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości zamówienia w zależności od potrzeb, o nie więcej niż 30 % wartości zamówienia.
Wymóg w zakresie zadania 1,2:
Następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia w ramach poszczególnych zadań: wywóz obornika, wywóz nieczystości płynnych, udostępnianie i wywóz kontenerów, powinny być wykonywane przez pracowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, w tym przez określone osoby zatrudnione przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy (jeżeli wykonawca wskaże takie w ofercie).
Na każde wezwanie Zamawiającego Wykonawca oraz podwykonawcy mają obowiązek przedstawienia dowodów zatrudnienia określonych pracowników na podstawie umowy o pracę, przedkładając Zamawiającemu oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wymienione wyżej czynności, z wskazaniem liczby osób oraz wymiaru etatu lub potwierdzone za zgodność z oryginałem zanonimizowane kopie umów o prace.
Naruszenie obowiązku, o którym mowa wyżej stanowi przerwę w realizacji robót i może stanowić podstawę do odstąpienia od Umowy.
Dodatkowe wymogi w zakresie zadania nr 1 i 2:
? w ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia na własny koszty wskazanej ilości kontenerów, nie później niż w terminie 24 godzin od dokonania przez Zamawiającego zgłoszenia faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, oraz zapewnienia ich wymiany w momencie zapełnienia,
? wywóz nieczystości płynnych oraz obornika odbywać się będzie według potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem,
? Wykonawca zobowiązany jest do wymiany na swój koszt uszkodzonych kontenerów w terminie 24 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego konieczności wymiany kontenera (chyba, że inny termin wskazano w ofercie),
? Wykonawca zobowiązany jest do opróżniania kontenerów z odpadami stałymi na wysypisku, zgodnie
z obowiązującymi przepisami oraz ponoszenia wszelkich związanych z tym kosztów.
Wykonawca, w przypadku opóźnienia w wywozie, zobowiązany jest do wywozu obornika złożonych obok kontenerów, w tym do dokonania na własny koszt załadunku.
W przypadku pojawienia się awaryjnej konieczności niezwłocznego wywozu nieczystości płynnych
z uwagi na bardzo dużą liczbę klientów ZOO określonego dnia, Wykonawca jest zobowiązany do ich wywozu w terminie 4 godzin od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego (chyba, że inny termin wskazano w ofercie).
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3.
W ogłoszeniu jest: W zakresie zadania nr 1:
Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania polegające na wywozie nieczystości stałych lub obornika, każde o wartości co najmniej 130.000,00 zł brutto
W ogłoszeniu powinno być: W zakresie zadania nr 1:
Wykonawca posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zadania polegające na wywozie nieczystości stałych lub obornika, każde o wartości co najmniej 70.000,00 zł brutto
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV
Punkt: 6.2.
W ogłoszeniu jest: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 21/02/2017, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 23/02/2017, godzina: 10:00,
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa samochodu terenowego typu PICK-UP , 5-cio osobowego, z napędem 4x4
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania: "Wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania: Adaptacja strefy SPA na strefę Saun -1"
- Zakup samochodu BUS 8+1
- Zakup samochodu osobowego
- Zakup samochodu osobowo-ciężarowego 2+1
- Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu przeprowadzającego eksperyment medyczny -Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.