Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-27
Pińczów: Rewitalizacja śródmieścia Pińczowa - etap II
Numer ogłoszenia: 286326 - 2015; data zamieszczenia: 27.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pińczów , ul. 3 Maja 10, 28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3573871 do 75, faks 41 3572645.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja śródmieścia Pińczowa - etap II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a.Opracowanie kompletnego projektu budowlanego i wykonawczego w tym także opracowanie map do celów projektowych dla:budowy parkingu z infrastrukturą towarzyszącą na 40 miejsc postojowych dla samochodów osobowych oraz miejsca postojowe dla osób niepełnosprawnych, wjazd i wyjazd z parkingu z ul. Grodziskowej oraz wyjazd z parkingu w kierunku ul. Batalionów Chłopskich; remontu istniejącego chodnika przy projektowanym parkingu przebudowy istniejącego bądź budowy nowego szaletu miejskiego z przystosowaniem dla osób niepełnosprawnych oraz dojściem od ul. Batalionów Chłopskich, zagospodarowanie terenu przed szaletem,na działkach o nr ewid. 3/3, 3/4, 3/6, 3/7, 3/8 w obrębi 13 miasta Pińczowa.Dokumentację należy wykonać w 5 egz. projekt budowlany + wersja elektroniczna plus projekt wykonawcy w 2 egz. + wersja elektroniczna - edytowalna (np. dwg.) oraz do zamieszczenia na stronie internetowej UM Pińczów - tożsama z projektem w wersji papierowej - (skan dokumentacji z uzgodnieniami branżowymi na rys. oraz podpisami projektantów)Koncepcja projektowa do zatwierdzenia przez Zamawiającego przed opracowaniem projektu.b.Uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń wymaganych przepisami szczególnymi w tym uzgodnień branżowych, decyzję środowiskową - jeśli będzie wymagana, uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę;c.wykonanie inwentaryzacji drzew i krzewów przeznaczonych do wycinki wraz z naniesieniem ich na projekcie zagospodarowania terenu w celu złożenia wniosku o pozwolenie na usunięcie drzew;d.Opracowanie stałej organizacji ruchu i zatwierdzenie jej przez właściwe organy zarządzające ruchem, e.Opracowanie przedmiaru robót i kosztorysu inwestorskiego;f.Opracowanie szczegółowych specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 PLN ( dwa tysiące zł ).Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawca złoży oświadczenie (zał. Nr 4 SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 głównej usługi projektowej polegającej na opracowaniu dokumentacji projektowej na budowę lub przebudowę parkingu bądź ulicy wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił warunków w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że będzie dysponował w okresie przewidzianym na realizację zamówienia projektantem w specjalności drogowej, tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej, lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub równoważne wydane poza granicami RP oraz doświadczenie zawodowe w wykonaniu co najmniej 1 dokumentacji projektowej w zakresie infrastruktury drogowej; oraz projektantem w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjnej, lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, lub równoważne wydane poza granicami RP oraz doświadczenie zawodowe w wykonaniu co najmniej 1 dokumentacji projektowej w zakresie budownictwa ogólnego;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawca złoży oświadczenie (zał. Nr 4 SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 94
- 2 - Doświadczenie - 6
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany uwzględniono we wzorze umowy i w pkt. 23 SiWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pinczow.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pińczowie
ul. 3 Maja 10
28 - 400 Pińczów
pok. nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Pińczowie ul. 3 Maja 10 28 - 400 Pińczów kancelaria pok. 29.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PIŃCZOWA
- Dostawy warzyw, ziemniaków, jabłek do Zakładu Karnego w Pińczowie
- "Bezgotówkowy zakup paliw płynnych /PB, ON/ dla samochodów służbowych i sprzętu PZD Pińczów"
więcej: przetargi w Pińczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania polegającego na Modernizacji infrastruktury AOS w Specjalistycznym Szpitalu Miejskim im. Mikołaja Kopernika w Toruniu
- Opracowanie dokumentacji projektowej termomodernizacji budynku Oficyny Pałacowej Muzeum Romantyzmu w Opinogórze.
- REALIZACJA INWESTYCJI: MODERNIZACJA I USPRAWNIENIE FUNKCJONOWANIA SIECI WODOCIĄGOWEJ W M. WAPIENNE I SĘKOWA, NA TERENIE GMINY SĘKOWA
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy oczyszczalni ścieków i stacji uzdatniania wody na terenie Gminy Łaszczów
- Zaprojektowanie i wybudowanie oczyszczalni ścieków bytowych ze Schroniska dla Bezdomnych w Krasnem, gmina Stary Zamość
- "Przebudowa zbiornika retencyjnego na terenie Parku Miejskiego w Bychawie" (zaprojektuj i wybuduj).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.