eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiłkówWykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj instalacji klimatyzacji w Sali konferencyjnej Leśnego Banku Genów Kostrzyca w Miłkowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-11-02

Miłków: Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj instalacji klimatyzacji w Sali konferencyjnej Leśnego Banku Genów Kostrzyca w Miłkowie.
Numer ogłoszenia: 286333 - 2011; data zamieszczenia: 02.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Leśny Bank Genów Kostrzyca , Miłków 300, 58-535 Miłków, woj. dolnośląskie, tel. 075 7131048, 7131434, faks 075 7131754.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lbg.jgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: LEŚNICTWO.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj instalacji klimatyzacji w Sali konferencyjnej Leśnego Banku Genów Kostrzyca w Miłkowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane polegające na zaprojektowaniu i instalacja klimatyzacji w Sali konferencyjnej Leśnego Banku Genów Kostrzyca w Miłkowie w systemie zaprojektuj i wybuduj. 2)Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi program funkcjonalno użytkowy - stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej Specyfikacji. 3)Zakres zamówienia obejmuje:Prace projektowe:a)Wykonanie dokumentacji projektowej (na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego) obejmującej: wykonanie projektu wykonawczego, 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz 1 w wersji elektronicznej na płycie CD; wykonanie przedmiaru i kosztorysu inwestorskiego , po 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz po 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej na płycie CD;wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót , 2 egzemplarze w wersji papierowej oraz po 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej na płycie CD; b)Uzyskanie wymaganych opinii, sprawdzeń, uzgodnień i zatwierdzeń dokumentacji projektowej wymaganych przepisami prawa w tym uzgodnień z Zamawiającym; Zamawiający zastrzega sobie prawo do uzgadniania zastosowanych rozwiązań technicznych na etapie sporządzania dokumentacji projektowej. Wykonawca po zakończeniu prac projektowych a przed przystąpieniem do prac instalacyjnych zobowiązany będzie do uzyskania pisemnej akceptacji projektu przez Zamawiającego.Prace instalacyjne: c)Przygotowanie prac instalacyjno - montażowych; d)Zamówienie, dostawa fabrycznie nowych urządzeń określonych w dokumentacji projektowej oraz prace instalacyjno-montażowe; e)Przekazanie Zamawiającemu instrukcji obsługi, konserwacji i napraw zainstalowanych urządzeń i systemu klimatyzacji oraz przeszkolenie trzech osób z kadry Zamawiającego w zakresie obsługi systemu; f)Wykonanie prób wydajności instalacji wentylacyjnej jak i pomiary hałasu, tudzież pomiary próbne uzyskiwanych temperatur w stanie bez obciążenia jak i pełnego obciążenia sali. 4)W trakcie prac instalacyjnych Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia nadzoru autorskiego projektu autora projektu w zakresie o którym mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane. 5)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania dokumentacji projektowej zgodnie z programem funkcjonalno - użytkowym, zasadami wiedzy technicznej i architektonicznej przez osoby wykwalifikowane i posiadające uprawnienia do projektowania w wymaganej specjalności.6)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania zamówienia zgodnie z ustawą Prawo Budowlane i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie, zasadami wiedzy technicznej oraz warunkami technicznymi i instrukcjami montażu producenta. 7)Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do dokonania wizji lokalnej obiektu i zapoznania się z warunkami realizacji robót w celu uwzględnienia ich w cenie oferty. 8)Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z przedmiotem zamówienia oraz za uzyskanie wszelkich niezbędnych informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty lub realizację robót. Wykonawca ma obowiązek wyjaśnić z Zamawiającym wszystkie wątpliwości przed złożeniem oferty. 9)Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność. 10)Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. 11)Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres rzeczowy robót, który jest konieczny z punktu widzenia: wykonania i odbioru robót budowlanych, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej - dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot niniejszego zamówienia, bez względu na trudności i nieprzewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 3. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia:Zamawiający wymaga: a)Przed przystąpieniem Zamawiającego do eksploatacji instalacji klimatyzacji Wykonawca winien dokonać pomiarów wszystkich instalacji; b)Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia skuteczność odpływu kondensatu; c)Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy na całość robót od dnia zakończenia robót instalacyjnych, czyli od dnia odbioru końcowego. 4. Wymagania stawiane Wykonawcom odnośnie przedmiotu zamówienia: a)Wykonawca odpowiedzialny będzie za terminowe wykonanie dokumentacji projektowej i roboty budowlanej; b)Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań;5. Szczegółowe postanowienia dotyczące wykonywania zobowiązań dotyczących realizacji zamówienia, w tym odnoszących się do reklamacji i gwarancji, zawarto w istotnych postanowieniach umowy - załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1)Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust 6 ustawy PZP w sytuacji konieczności wprowadzenia zmian nie zawinionych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, warunkujących osiągnięcie zamierzonych efektów polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. 2)Przy zaistnieniu w/w okoliczności- wybranemu Wykonawcy w drodze niniejszego postępowania może być udzielone zamówienie uzupełniające o wartości nie większej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, w okresie do 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadania wiedzy i doświadczenia tj. posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na montażu instalacji klimatyzacji o wartości brutto minimum 200 000,00 złotych (słownie zł: dwieście tysięcy 00/100) każda z tych robót.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym - przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych i elektrycznych, która będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności; warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wymienione uprawnienia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł. (słownie zł.: dwieście tysięcy 00/100).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lbg.jgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Leśny Bank Genów Kostrzyca, 58-535 Miłków 300, pokój nr 3..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2011 godzina 10:00, miejsce: Leśny Bank Genów Kostrzyca, 58-535 Miłków 300, pokój nr 3..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.