To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-10-28
Wrocław: Dostawa pojemników jednorazowego użytku na odpady medyczne dla RCKIK we Wrocławiu przez okres 12 miesięcy, tj.: Zadanie I: dostawa pojemników jednorazowego użytku na odpady medyczne. Zadanie II: dostawa wiader jednorazowego użytku na odpady medyczne
Numer ogłoszenia: 286349 - 2008; data zamieszczenia: 28.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 239319 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu, ul. Czerwonego Krzyża 5/9, Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3715810, faks 071 3281713.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojemników jednorazowego użytku na odpady medyczne dla RCKIK we Wrocławiu przez okres 12 miesięcy, tj.: Zadanie I: dostawa pojemników jednorazowego użytku na odpady medyczne. Zadanie II: dostawa wiader jednorazowego użytku na odpady medyczne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : 1. Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa pojemników jednorazowego użytku na odpady medyczne dla RCKIK we Wrocławiu przez okres 12 miesięcy: Zadanie I: dostawa pojemników jednorazowego użytku na odpady medyczne Zadanie II: dostawa wiader jednorazowego użytku na odpady medyczne. 1.1. Opis przedmiotu zamówienia wg następującego podziału: Zadanie I: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pojemników jednorazowego użytku na odpady medyczne: 1) Pojemniki na odpady medyczne (igły strzykawki, końcówki do pipet, itp.) - objętość 1.0 l. - 1.800 szt. 2) Pojemniki bez otworu wrzutowego na odpady medyczne nieostre (korki, zamknięcia od monovetty itp.) - objętość ok. 3.5 l. - 700 szt. Zadanie II: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wiader jednorazowego użytku na odpady medyczne: 1) Wiadro z pokrywą na odpady medyczne - objętość 10.0 l. - 600 szt. 2) Wiadro z pokrywą na odpady medyczne - objętość 20.0 l. - 10.000 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1.1 - 1.2. do SIWZ - dotyczy zadania I i zadania II. 1.2. Wymagany termin realizacji zamówienia - dotyczy zadania I i zadania II: a) od dnia podpisania umowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego zamówiony (pisemnie lub telefonicznie) w terminie do 3 dni od daty pisemnego lub telefonicznego zamówienia, b) Dostawa przedmiotu zamówienia w miesięcznych partiach, przez kolejnych 12 miesięcy od daty podpisania umowy z wybranym Wykonawcą, c) Szczegółowe terminy dostaw, asortyment i wielkość poszczególnych partii Zamawiający określi przesyłając Wykonawcy zamówienie faksem, co najmniej 3 dni roboczych przed planowaną dostawą, d) Umowa z wybranym wykonawcą zostanie zawarta na okres 12 miesięcy licząc od daty jej podpisania. 1.3. Transport i rozładunek przedmiotu zamówienia zapewniony przez Wykonawcę, w warunkach odpowiednich dla przedmiotu zamówienia, do magazynu Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa we Wrocławiu - dotyczy zadania I i zadania II. 1.4. Termin płatności za każdą dostawę, wykonaną zgodnie z umową, wynosi 30 dni od daty dostawy i otrzymania faktury VAT - dotyczy zadania I i zadania II. 1.5. Gwarancja - dotyczy zadania I i zadania II: a) Wykonawca udzieli co najmniej 12 - miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, liczony od daty dostawy danej partii towaru do siedziby Zamawiającego. Okres gwarancji jest równy terminowi przydatności do użytku poszczególnych pozycji zamówienia. b) Wymagane przez Zamawiającego szczegółowe warunki gwarancji, jakie zobowiązany jest udzielić Wykonawca, zawarte są w pkt. 12 druku oferty (załącznik Nr 4.1. - 4.2. do SIWZ) oraz powtórzone w projekcie umowy (Załącznik Nr 5.1. - 5.2. do SIWZ)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 76515.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: dostawa pojemników jednorazowego użytku na odpady medyczne.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INTERGOS Sp. z o. o., ul. Legionów 59 A, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3819.00
- Oferta z najniższą ceną: 3819.00 oferta z najwyższą ceną: 6343.00
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: dostawa wiader jednorazowego użytku na odpady medyczne.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.10.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Wielobranżowe INTERGOS Sp. z o. o., ul. Legionów 59 A, 43-300 Bielsko-Biała, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 72696.00
- Oferta z najniższą ceną: 72696.00 oferta z najwyższą ceną: 112830.00
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dociepleniu przegród budowlanych w komorach zsypowych w budynkach przy ulicy Kolistej 2-4, ulicy Kolistej 6-8, ulicy Kolistej 9-11, ulicy Kolistej 10-12, ulicy Kolistej 14-16, ulicy Kolistej 18-20, ulicy Kolistej 22-24, ulicy Kolistej 26-28 na terenie osiedla "Kozanów IV" we Wrocławiu.
- Budowa nawierzchni parkingu wraz z przebudową ogrodzenia, chodnika i bezpośredniego wjazdu z ul. Sztabowej we Wrocławiu.
- Usługa - wykonania materiałów informacyjno - promocyjnych na potrzeby XXVIII Dolnośląskiego Festiwalu Nauki drukowanych z zamkniętych plików
- "Sukcesywna dostawa 550 ton siana i 480 ton słomy na potrzeby WTWK-Partynice."
- Wykonywanie poprawy stanu technicznego nawierzchni nieutwardzonych dróg miejskich we Wrocławiu
- 43.2025 Sukcesywne świadczenie usług cateringowych na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa NOWYCH zamkniętych kontenerów metalowych typu: KP 7 i KP 10
- Dostawa worków do selektywnej zbiórki odpadów
- Dostawa artykułów biurowych i tonerów
- Wywóz odpadów komunalnych z terenu Cmentarza Komunalnego przy ul. Kożuchowskiej w Żaganiu
- Dostawa środków czyszczących i polerujących, papieru toaletowego i ręczników do rąk, produktów z tworzyw sztucznych, wózków serwisowych oraz pojemników i koszy na odpady i śmieci
- Dostawa różnych środków czystości, dezynfekcyjnych i chemicznych z podziałem na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.