Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Dzierżoniów: modernizacja dachu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie, do kontaktów: Teresa Oziewicz, 58-200 Dzierżoniów, woj. dolnośląskie, tel. 074 8315788, fax 074 8313731, e-mail: zamowienia@szpital.dzierzoniow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital.dzierzoniow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja dachu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Samodzielny Publiczny Szpital Powiatowy w Dzierżoniowie, 58-200 Dzierżoniów, ul. Cicha 1. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku głównego szpitala w Dzierżoniowie przy ul. Cichej 1. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat 2 robót budowlanych, polegających na wymianie połaci dachowej pokrytej dachówką wykonanych na obiektach o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m kw., z podaniem ich daty i miejsca wykonania oraz załączeniem protokołów odbioru inwestora wraz z referencjami dotyczącymi remontu dachu. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.26.25.20 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.20 - Roboty murowe Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.21.15.00 - 45.21.15.00 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wartość powyżej 60 000,00 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.12.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium 15 000,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (np. koncesje, zezwolenia i licencje); b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; tj. załączą wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat 2 robót budowlanych, polegających na wymianie połaci dachowej pokrytej dachówką wykonanych na obiektach o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m kw., z podaniem ich daty i miejsca wykonania oraz załączeniem protokołów odbioru inwestora wraz z referencjami dotyczącymi remontu dachu c) dysponują potencjałem technicznym do wykonania zamówienia d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - wykaz osób kierownictwa, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, - dokumenty stwierdzające, że osoby z kierownictwa, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, * Kserokopia uprawnień kierownika budowy (poświadczona) w zakresie konstrukcji budowlanych bez ograniczeń * Zaświadczenie potwierdzające przynależność do OIIB * Kserokopia uprawnień (poświadczona) w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń * Zaświadczenie potwierdzające przynależność do OIIB * W przypadku, gdy wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców, niezbędne jest dołączenie wykazu podwykonawców z określonym zakresem powierzonych im części zamówienia oraz oświadczeniami podwykonawców o gotowości do współpracy wraz z kserokopiami uprawnień osób przewidzianych do zaangażowania w realizację części zamówienia oraz nadzoru nad jego wykonawstwem. e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; a. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na poziomie nie niższym niż 1 wartość składanej oferty w PLN. (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) b. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. PLN. (na czas związania ofertą) f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: B. Wypełniony formularz oferty (wg załączonego druku - wzór) / załącznik nr 1 / C. Zaparafowaną Umowę /załącznik nr 2-projekt/ D. Dokument potwierdzający wniesienie wadium E. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej "ustawą", zamawiający żąda następujące dokumenty i oświadczenia: a. koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, lub oświadczenie o braku konieczności posiadania odpowiedniego zezwolenie, koncesji, licencji na podjecie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy - zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWIZ h. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na postawie art. 24 ustawy-zawarte jest w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SWIZ F. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat 2 robót budowlanych, polegających na wymianie połaci dachowej pokrytej dachówką wykonanych na obiektach o powierzchni nie mniejszej niż 1000 m kw., z podaniem ich daty i miejsca wykonania oraz załączeniem protokołów odbioru inwestora wraz z referencjami dotyczącymi remontu dachu b. wykaz osób kierownictwa, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, c. dokumenty stwierdzające, że osoby z kierownictwa, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, - Kserokopia uprawnień kierownika budowy w zakresie konstrukcji budowlanych bez ograniczeń (poświadczona) - Zaświadczenie potwierdzające przynależność do OIIB - Kserokopia uprawnień w zakresie instalacji elektrycznych bez ograniczeń (poświadczona) - Zaświadczenie potwierdzające przynależność do OIIB W przypadku, gdy wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców, niezbędne jest dołączenie wykazu podwykonawców z określonym zakresem powierzonych im części zamówienia oraz oświadczeniami podwykonawców o gotowości do współpracy wraz z kserokopiami uprawnień osób przewidzianych do zaangażowania w realizację części zamówienia oraz nadzoru nad jego wykonawstwem. G. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a. Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na poziomie nie niższym niż 1 wartość składanej oferty w PLN. (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) b. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 tys. PLN. H. W celu potwierdzenia, że roboty budowlane, odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: a. kosztorys ofertowy (wyceniony przedmiar robót) szczegółowe rozliczeniem materiałów, robocizny i pracy sprzętu+ załącznik - Oświadczenie że czynniki cenowo twórcze będą utrzymane na czas budowy. b. Ceny jednostkowe pozycji winny być podane z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku. c. wykonawca zobowiązany jest do usuwania odpadów na koszt własny oraz udokumentowania miejsca ich usunięcie Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa punktach C i D, złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez niego równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 9) D SIWZ: a. pkt b, c, d i f - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. pkt e - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt a. i b. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wszystkie wymienione w pkt A, B, C, D, E, F i G dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Do odbioru u Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych w dni robocze od godz. 8:00-14:30 lub wysyłanie pocztą za odpłatnością 25,00 zł, strona internetowa www.szpital.dzierzoniow.pl. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.dzierzoniow.pl. Opłata: 25 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelew na konto po otrzymaniu faktury. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2007 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.06.2007, godzina 13:00, w siedzibie zamawiającego SPSZP, Dzierżoniów ul. Cicha 1 (Zamówienia publiczne).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.05.2007.
INNE PRZETARGI Z DZIERŻONIOWA
- Budowa pasywnego budynku Przedszkola Publicznego nr 7 wraz z zagospodarowaniem terenu, przebudową drogi dojazdowej oraz rozbiórce istniejącego budynku przedszkola i budynku gospodarczego (...)
- Zakup i dostawa wyposażenia dla przedszkoli publicznych w Dzierżoniowie ramach projektu "SmartPrzedszkolaki w Powiecie Dzierżoniowskim" z podziałem na cztery części zamówienia.
- Usługi szkoleniowo-kompetencyjne w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Dzierżoniowie"
- Wyk. rb związanych z realizacją zad pn.:"Budowa ciągu pieszo-rowerowego wzdłuż ul.Świdnickiej na odcinku od ul.Kasztanowej do ul.Jesionowej w ramach i etapu przebudowy ul.Świdnickiej w Dzierżoniowie"
- DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH
- PRANIE BIELIZNY SZPITALNEJ I MATERACY WRAZ Z TRANSPORTEM
więcej: przetargi w Dzierżoniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.